SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,654 views

Avatar
#10441 • • cjet Guest

hallucinogen, 21.9.2006 12:40:
Mun tavoite on hommata rikas nainen joka maksaa mun pienimmätkin oikkuni =) Tulevia rikkaita perijättäriä täällä? ;D



Loistava tavoite. *pepsodent* Mä oon vaa todennu, ett sit pitää ruveta nostaa ikähaarukkaaki tonne 40vee tietämille. Noita perijättäriä kun on nii saakelin harvassa nykyää vapaalla.. *tirsk* Eli taidan tyytyä köyhäänki kuha pysyy vaa mun ikähaarukas. *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#10442 • • hallucinogen Edain

Cjet, 21.9.2006 13:01:
Loistava tavoite. *pepsodent* Mä oon vaa todennu, ett sit pitää ruveta nostaa ikähaarukkaaki tonne 40vee tietämille. Noita perijättäriä kun on nii saakelin harvassa nykyää vapaalla.. *tirsk* Eli taidan tyytyä köyhäänki kuha pysyy vaa mun ikähaarukas. *nauru*


Ikä ei oo este, kyllä sitä Aston martinin eteen voi vähän huoratakin ;D ja kato jos se on oikein vanha niin se potkaisee nopeasti tyhjää ;) pitää vaan päästä naimisiin ilman avioehtoa tai nimi muuten testamenttiin ;D

--
pikku-*possu*

Remedios

Posts: 24

#10445 • • Remedios pikku taiteilija
JEE kuukauteen en oo enää sinkku ollu. löysin sielunkumppanin *pihkassa*
hallucinogen

Posts: 8,190

#10446 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 13:21:
HEY! :D

Oon laiska ja syön paljon, mut ei se tarkota et olisin jotenki arvoton </3


No mitäs sun ylläpito maksaa vuodessa? =D Mitä peruspalvelupakettiin kuuluu? ;)

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10447 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 13:25:
No mitäs sun ylläpito maksaa vuodessa? =D Mitä peruspalvelupakettiin kuuluu? ;)



Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. *vink* Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!
hallucinogen

Posts: 8,190

#10449 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 13:27:
Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. *vink* Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!


Niin mutta mitä vastinetta tuollaisella huikealla uhrauksella sitten saa? :D Nalkuttavan muijan joka valittaa aina päänsärkyä? :D

--
pikku-*possu*

Avatar
#10450 • • cjet Guest

hallucinogen, 21.9.2006 13:32:
---
Zenni, 21.9.2006 13:27:
Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. *vink* Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!

---

Niin mutta mitä vastinetta tuollaisella huikealla uhrauksella sitten saa? :D Nalkuttavan muijan joka valittaa aina päänsärkyä? :D



Ei sil varmaa päänsärkyä oo jos sil on allaspoika.. Sehän automaationa vie niitä päänsärkyjä pois aina.. *tirsk*
asdf

Posts: 3,155

#10451 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 13:32:
Niin mutta mitä vastinetta tuollaisella huikealla uhrauksella sitten saa? :D Nalkuttavan muijan joka valittaa aina päänsärkyä? :D



Eijei kato, voin vastapalvelukseks tulla sun kans joku päivä vaik Biltemaan? Ja säästää sut Ikea Experienceltä!
hallucinogen

Posts: 8,190

#10453 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 13:56:
Eijei kato, voin vastapalvelukseks tulla sun kans joku päivä vaik Biltemaan? Ja säästää sut Ikea Experienceltä!


En mä käy Biltemassa =D Mut aika huonolta diililtä vaikuttaa jos ainoat edut on noi :D Tulee huomattavasti halvemmaksi palkata oikea rakkauden ammattilainen ;D

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10454 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 14:13:
En mä käy Biltemassa =D Mut aika huonolta diililtä vaikuttaa jos ainoat edut on noi :D Tulee huomattavasti halvemmaksi palkata oikea rakkauden ammattilainen ;D



Aika kohtuuttomii vaatimuksii sulla *hmph* Mut eiks nää arjen pikkuasiat ratkaise kuitenki? Vai mitä tost puuttuu vielä :D
kml

Posts: 1,142

#10455 • • kml Keyhole Markup Language
Niin siinä sit kävi et mäkin lähen menee täältä *tirsk*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#10456 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 14:17:
Aika kohtuuttomii vaatimuksii sulla *hmph* Mut eiks nää arjen pikkuasiat ratkaise kuitenki? Vai mitä tost puuttuu vielä :D


Sun pitäs olla semmonen kodin pieni hengetär, kokota, siivota, pestä pyykkiä, täyttää miehen tarpeet ;D JA sit tietenkin olla kiinnostunu kaikista samoista asioista kun mies ja sitten tietenkään ei pitäs vaivata miestä millään Ikealla tai millään muillakaan naisten kummallisuuksilla :D

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#10457 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 21.9.2006 14:24:
---
Zenni, 21.9.2006 14:17:
Aika kohtuuttomii vaatimuksii sulla *hmph* Mut eiks nää arjen pikkuasiat ratkaise kuitenki? Vai mitä tost puuttuu vielä :D

---

Sun pitäs olla semmonen kodin pieni hengetär, kokota, siivota, pestä pyykkiä, täyttää miehen tarpeet ;D JA sit tietenkin olla kiinnostunu kaikista samoista asioista kun mies ja sitten tietenkään ei pitäs vaivata miestä millään Ikealla tai millään muillakaan naisten kummallisuuksilla :D


Bonuksena mieluiten wowin pelaaminen! :D
asdf

Posts: 3,155

#10458 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 14:24:
Sun pitäs olla semmonen kodin pieni hengetär, kokota, siivota, pestä pyykkiä, täyttää miehen tarpeet ;D JA sit tietenkin olla kiinnostunu kaikista samoista asioista kun mies ja sitten tietenkään ei pitäs vaivata miestä millään Ikealla tai millään muillakaan naisten kummallisuuksilla :D



Kuulostaa paskaduunilta, mut jos sul on kunnolliset puitteet ja varaa elättää mua kuninkaallisesti ni eiköhän noi hoidu hampaita kiristellen :P

Voin myös olla valittamatta jos haluut irkata vuorokauden ympäri.
hallucinogen

Posts: 8,190

#10459 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 14:30:
Kuulostaa paskaduunilta, mut jos sul on kunnolliset puitteet ja varaa elättää mua kuninkaallisesti ni eiköhän noi hoidu hampaita kiristellen :P

Voin myös olla valittamatta jos haluut irkata vuorokauden ympäri.


Progress ;D Joo ja tosiaan wowin pelaaminen on sit suotavaa, jopa pakollista ;D Niin ja meidän huushollissa ei sit katsotaan mitään salkkareita, bb:tä, pelinaisia, täydellisiä naisia yms neitien ohjelmaa vaan scifiä ja sotaelokuvia :D

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10460 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 14:35:
Progress ;D Joo ja tosiaan wowin pelaaminen on sit suotavaa, jopa pakollista ;D Niin ja meidän huushollissa ei sit katsotaan mitään salkkareita, bb:tä, pelinaisia, täydellisiä naisia yms neitien ohjelmaa vaan scifiä ja sotaelokuvia :D



Sotaelokuvat käy enemmän ku hyvin, mut mun on pakko saada päivittäinen annos BB:tä *kuolaa* Muuten alan nalkuttaa ja paskon sun kovon, miltäs sit tuntuis nii! Wow kuulostaa aika pahalta, mut sit vaadin vastineeks uuden auton. *hihu*