SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,292 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#10461 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 14:39:
Sotaelokuvat käy enemmän ku hyvin, mut mun on pakko saada päivittäinen annos BB:tä *kuolaa* Muuten alan nalkuttaa ja paskon sun kovon, miltäs sit tuntuis nii! Wow kuulostaa aika pahalta, mut sit vaadin vastineeks uuden auton. *hihu*


Paskot mun kovoon vai pistät sen paskaksi? :D Ja se ois muuten semmonen teko, että et selviäis muuten pienellä pyllylle taputtelulla siitä ;D Suurella rakkaudella kopsatut Babylon viitosen kaikki jaksot ja leffat ovat pyhiä! Mä ostan sulle kiikarit niin voit vakoilla jotain naapuria niin ei tarvii tirkistellä muiden elämää telkusta ;)

--
pikku-*possu*

blastic

Posts: 930

#10462 • • blastic ballistic ballstick

hallucinogen, 21.9.2006 14:45:
Ja se ois muuten semmonen teko, että et selviäis muuten pienellä pyllylle taputtelulla siitä ;D



Hei eks tajuu, Zenni on selkeesti kinky ja se vaan haluu. että sita läpsitään pepalle oikein huolella *pahis*
hallucinogen

Posts: 8,190

#10464 • • hallucinogen Edain

blastic, 21.9.2006 14:49:
Hei eks tajuu, Zenni on selkeesti kinky ja se vaan haluu. että sita läpsitään pepalle oikein huolella *pahis*


Martinet.jpg

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10466 • • Edited asdf

hallucinogen, 21.9.2006 14:45:
Paskot mun kovoon vai pistät sen paskaksi? :D Ja se ois muuten semmonen teko, että et selviäis muuten pienellä pyllylle taputtelulla siitä ;D Suurella rakkaudella kopsatut Babylon viitosen kaikki jaksot ja leffat ovat pyhiä! Mä ostan sulle kiikarit niin voit vakoilla jotain naapuria niin ei tarvii tirkistellä muiden elämää telkusta ;)



Pistän paskaks, tiiän et se osuis kaikista syvimmälle *pahis* Jos en saa kattoo BB:tä ni sit meiän pitää asuu sellases huvilassa vaik Colin Farrelin naapurissa et ois jotai mielenkiintosta katottavaa! Ja jos oot sika ni köytän sut tuoliin ja saat kattoo kun yks kerrallaan tuhoan sun Babylon 5 -leffat *enkeli*
hallucinogen

Posts: 8,190

#10467 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 14:57:
Pistän paskaks, tiiän et se osuis kaikista syvimmälle *pahis* Jos en saa kattoo BB:tä ni sit meiän pitää asuu sellases huvilassa vaik Colin Farrelin naapurissa et ois jotai mielenkiintosta katottavaa! Ja jos oot sika ni köytän sut tuoliin ja saat kattoo kun yks kerrallaan tuhoan sun Babylon 5 -leffat *enkeli*


Sen jälkeen se kovo on arvoton jos sieltä on kaikki laadukas materiaali kadonnut joten voin keksiä sille luovaa käyttöä ja jemmata sen poikittain jonnekin ;D Joo mul on Malmilla tämmönen 10.5 neliöinen huvila ja vastapäätä voit tiirailla 50v virkanaisia ;) ne ainakin katsoo meitä kun mennään olkkarissa pallit paljaana ;D

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10468 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 15:03:
Sen jälkeen se kovo on arvoton jos sieltä on kaikki laadukas materiaali kadonnut joten voin keksiä sille luovaa käyttöä ja jemmata sen poikittain jonnekin ;D Joo mul on Malmilla tämmönen 10.5 neliöinen huvila ja vastapäätä voit tiirailla 50v virkanaisia ;) ne ainakin katsoo meitä kun mennään olkkarissa pallit paljaana ;D



Hey hey heyyy, minne katos yläluokan elämäntyyli?
hallucinogen

Posts: 8,190

#10469 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 15:05:
Hey hey heyyy, minne katos yläluokan elämäntyyli?


Hitto paljastin itseni =D Okei saat katsoa kerran viikossa bb:tä jos unohdetaan toi pieni paljastus ;)

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10470 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 15:08:
Hitto paljastin itseni =D Okei saat katsoa kerran viikossa bb:tä jos unohdetaan toi pieni paljastus ;)



Lohduttavan ristiriitasia noi sun viestit :D Mut rahanpuutteessa oon valmis luottamaan siihen että oot oikeesti rikas ja menestyvä etkä eronnut 48-vuotias Korsosta. *hihu* Näin se raha maailmaa pyörittää.
hallucinogen

Posts: 8,190

#10471 • • Edited hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 15:13:
Näin se raha maailmaa pyörittää.


Mä pokaan ensin jonkun rikkaan ja vanhan harpun krunasta ja sit kun oon periny sen niin soittelen sulle, ok? ;D Voit sit saada sitä viikkorahaakin ;D

Edit: Niin ja kyllä mä sanoisin ennemmin, että kyllä se pillu tätä maailmaa pyörittää ;D

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10472 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 15:15:
Mä pokaan ensin jonkun rikkaan ja vanhan harpun krunasta ja sit kun oon periny sen niin soittelen sulle, ok? ;D Voit sit saada sitä viikkorahaakin ;D

Edit: Niin ja kyllä mä sanoisin ennemmin, että kyllä se pillu tätä maailmaa pyörittää ;D



Joo mut pidä kiirettä, tää average-elämä alkaa olla jo aika puuduttavaa *haukottel* Ja eiks pillu ja raha kulje loppupeleis aika käsi kädessä?
hallucinogen

Posts: 8,190

#10473 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 15:18:
Ja eiks pillu ja raha kulje loppupeleis aika käsi kädessä?


Kyllä näin voisi sanoa :D JA tästä pääsemme siihen, että saaminen ei ole koskaan ilmaista ;D Vois tehdä jonkun tutkimuksen siitä, että koska on taloudellisesti kannattavampaa käydä ilolinnun luona vai sitten koittaa metsästää "siviilipillua" ;D Tälle vois projektille vois joku myöntää apurahaa, Suomen miehet ois kyllä tyytyväisiä =D

--
pikku-*possu*

Avatar
#10474 • • Annakins Guest

hallucinogen, 21.9.2006 15:23:
Vois tehdä jonkun tutkimuksen siitä, että koska on taloudellisesti kannattavampaa käydä ilolinnun luona vai sitten koittaa metsästää "siviilipillua" ;D Tälle vois projektille vois joku myöntää apurahaa, Suomen miehet ois kyllä tyytyväisiä =D



Hae EU:lta :D
asdf

Posts: 3,155

#10475 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 15:23:
Kyllä näin voisi sanoa :D JA tästä pääsemme siihen, että saaminen ei ole koskaan ilmaista ;D Vois tehdä jonkun tutkimuksen siitä, että koska on taloudellisesti kannattavampaa käydä ilolinnun luona vai sitten koittaa metsästää "siviilipillua" ;D Tälle vois projektille vois joku myöntää apurahaa, Suomen miehet ois kyllä tyytyväisiä =D



Ja onhan se moraalisesti enemmän väärin metsästää siviilipillua esim. baareista, koska joutuu mitä suurimmalla todennäköisyydellä valehtelemaan oikeista aikeista? Ja jos se on nihkee tapaus ni juomaa pitää upottaa siihen muutaman kympin edestä, kun taas ilotytölle rahat kouraan ja "Polvilles siitä!" *hymy*
KooKie

Posts: 4,338

#10476 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 21.9.2006 13:32:
---
Zenni, 21.9.2006 13:27:
Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. *vink* Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!

---

Niin mutta mitä vastinetta tuollaisella huikealla uhrauksella sitten saa? :D Nalkuttavan muijan joka valittaa aina päänsärkyä? :D



Zennin tapauksessa se myös syö sunKIN ruoat, valtaa sohvat, nukkuu pitkään, käyttää päätettä koko ajan ja dissaa sua kavereillensa. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#10477 • • hallucinogen Edain

Annakins, 21.9.2006 15:24:
Hae EU:lta :D


Mahtaiskohan sieltä herua pari miltsiä näin jaloon asiaan? Pitäs vaan keksiä oikein vetävä nimi hankkeelle jotta se sais rahoitusta :/ Nimessä pitäisi olla sellaista liirumlaarumia kuten tasa-arvoa, ihmisoikeuksia, suvaitsevaisuutta ja maailmanrauhaa niin johan ropisis kun sais noin heitettyä kauniisti otsikkoon, millään muulla ei ole väliä :D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#10478 • • hallucinogen Edain

KooKie, 21.9.2006 15:29:
Zennin tapauksessa se myös syö sunKIN ruoat, valtaa sohvat, nukkuu pitkään, käyttää päätettä koko ajan ja dissaa sua kavereillensa. *sydän*


Kyllä mä moiset portot laitan kuriin koivuniemen herralla ;D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#10479 • • hallucinogen Edain

Zenni, 21.9.2006 15:27:
Ja onhan se moraalisesti enemmän väärin metsästää siviilipillua esim. baareista, koska joutuu mitä suurimmalla todennäköisyydellä valehtelemaan oikeista aikeista? Ja jos se on nihkee tapaus ni juomaa pitää upottaa siihen muutaman kympin edestä, kun taas ilotytölle rahat kouraan ja "Polvilles siitä!" *hymy*


Tarjoan 50e ;D

--
pikku-*possu*

Avatar
#10480 • • Edited Annakins Guest

hallucinogen, 21.9.2006 15:29:
---
Annakins, 21.9.2006 15:24:
Hae EU:lta :D

---

Mahtaiskohan sieltä herua pari miltsiä näin jaloon asiaan? Pitäs vaan keksiä oikein vetävä nimi hankkeelle jotta se sais rahoitusta :/ Nimessä pitäisi olla sellaista liirumlaarumia kuten tasa-arvoa, ihmisoikeuksia, suvaitsevaisuutta ja maailmanrauhaa niin johan ropisis kun sais noin heitettyä kauniisti otsikkoon, millään muulla ei ole väliä :D



Advancing the Millenium Development Goals in Finland: The Economics of Paid Sex vs. Non-paid Sex and Equality in Getting Laid.