Cjet,
Nii, rehellisesti sanoen en voi sietää naisia jotka lupaa sen kuun taivaalta juomien vuoksi.. Eiks se mee vähän itsensä fake-kauppaamiseksi kun ei sit myytykään? Nyt varmaa tulee taas osumaa aika miljoonalta naiselta. Toisaalta tyhmiä on ne miehetkin jotka tohon halpaan menee joten antaa mennä.. Mut mä en kyl osta juomia muuta kuin ystäville.. johtuukohan siitä tää huono herutustahti..
En tiedä, mahtaisiko johtua siitä, että en yleensä niitä juomatarjouksia juuri saa, mutta mä ainakin varaan ihan omat rahat mukaan kun lähden baariin. Sitten jos omat rahat loppuu, niin sitten lainaan kavereilta tai vingutan Masteria, mutta en ala kissailemaan ilmaisten juomien toivossa.
Mua inhottaa se joidenkin (lue: kauniimpien, itsevarmempien) kavereideni leikki, jossa baarin esims. rumimmalta, vanhimmalta yms. oudoimmalta mieheltä ruetaan kärttämään juomaa. Sitten jos juoma saadaan, niin liuetaan kikattaen paikalta ja pakoillaan kyseistä ihmistä loppuillan. Mun mielestä se ei ole kivaa.
Itselläni on sellanen juttu, että saatan ihan hyvin tarjota juoman jollekulle, mutta ei mulla ole siinä sen suurempia taka-ajatuksia. En mä usko, että mä pääsisin johonkin kainaloon yöksi, enkä sitä edes tarjoamisellani toivo. Lähinnä se on omanlaista uhmaa "Hei, kattokaa...mä oon muuten hyvä tyyppi." Eipä se kai sekään kovin fiksua ole.