SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,680,430 views

1ncarnation

Posts: 542

#9761 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali



Ei ei, konemusiikkibileitä mäkin bileillä tarkoitin, ja olen vahvasti sitä mieltä, että ne ovat paras paikka tutustua ihmisiin. Tai ainakin mahdollisuus aloittaa keskustelu tuntemattoman / puolitutun / kaverinkaverin kanssa.


No en ainakaan itse onnistunut tai no en oo yrittänytkään pahemmin :D kaikki kattoo ihan eri suuntaan :D eli vähän eri tavalla ku baaris..

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#9762 • • cjet Guest

$, 9.8.2006 17:01:
Muistaakseni vielä 90-luvun lopussa herutus ja viinan juonti olivat tabuja teknobileissä. Kai se porukka sitten pariutui jatkoilla tjsp.



Joo. Mäki muistan. Kännisii katottii vähä kieroon, ja tanssiminen oli paljon kivempaa kuin heruttaminen. Sen sijaan ystäviä löyty niin paljon ettei ikinä. Nyt ei sit nii alkeitakaan. Vähä joka toinen on kännis, tanssivia tyttöjä käy aina joku urpo puristelee pyllystä, kaikki on nokka pystyssä sisäänpäin kääntyneessä omassa porukassaan. *hymy* Niin että onpas kulttuuri muuttunut.

Mut äh, ihan hyvä näin.. Nyt voi rupee rauhas heruttelee nuorii teknokissoja kerta se ei enää oo nii tabu.. *tirsk*
Amuck

Posts: 2,396

#9763 • • Edited Amuck dub-i-dub

$, 9.8.2006 17:01:
Muistaakseni vielä 90-luvun lopussa herutus ja viinan juonti olivat tabuja teknobileissä. Kai se porukka sitten pariutui jatkoilla tjsp.


Mitä hittoa! Ei ihme ettei pariutuminen onnistu! :D
Sanoin "mahdollisuus tutustua ihmisiin", ja täällä käsitetään se "herutus ja viinan juonti"?

Cjet, 9.8.2006 17:09:
Kännisii katottii vähä kieroon, ja tanssiminen oli paljon kivempaa kuin heruttaminen. Sen sijaan ystäviä löyty niin paljon ettei ikinä.


No niin juur. Kyllä mun mielestäni pitää tutustua ja ystävystyä ennen kuin voi oikeasti toisesta kiinnostua.

SITÄ PAITSI mä haluan just sinne bileisiin, missä kännisiä katotaan vähän kieroon. (Ei niin ettenkö itse olisi usein känniääliö pahimmasta päästä, mutta kun moisista bileistä kuulen, menen aina varmasti ilman viinaa.)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

$

Posts: 1,802

#9764 • • $ Destination weekend!
No perhana. Jos hengitys haisi alkoholilta (1-x tuoppia) tai lähestyi vastakkaista sukupuolta jota ei tuntenut ennestään jonkun skeneperseen kautta niin keskustelut jäivät varsin lyhyeksi.
Avatar
#9765 • • cjet Guest

$, 9.8.2006 17:14:
No perhana. Jos hengitys haisi alkoholilta (1-x tuoppia) tai lähestyi vastakkaista sukupuolta jota ei tuntenut ennestään jonkun skeneperseen kautta niin keskustelut jäivät varsin lyhyeksi.



Nii mut eihän siel ollu tarkoituskaan heruttaa vaan tanssia. *hymy* Sitäpaitsi mun mielestä nykyään on viel sisäänpäin kääntyneempi meininki.
$

Posts: 1,802

#9766 • • $ Destination weekend!

Cjet, 9.8.2006 17:29:
---
$, 9.8.2006 17:14:
No perhana. Jos hengitys haisi alkoholilta (1-x tuoppia) tai lähestyi vastakkaista sukupuolta jota ei tuntenut ennestään jonkun skeneperseen kautta niin keskustelut jäivät varsin lyhyeksi.

---


Nii mut eihän siel ollu tarkoituskaan heruttaa vaan tanssia. *hymy* Sitäpaitsi mun mielestä nykyään on viel sisäänpäin kääntyneempi meininki.



No unohdetaan koko herutus-käsite. Tyttöihin tutustuminen oli hankalampaa kuin muissa tilanteissa. Itse asiassa olisi ollut kiva löytää tyttöystävä juurikin teknobileistä.

Bilenaamat uusiutuvat noin kolmen vuoden syklillä ja uskoisin uuden polven olevan avarakatseisempaa. Mutta ettei kenellekään jää epäselväksi niin todettakoon, että juuri musiikin ja tanssimisen vuoksi minäkin bileissä käyn.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9767 • • hallucinogen Edain

domi, 9.8.2006 16:28:
Mulla on 10/10, CSI-dvd:t, vuoden wow-acco, sekä siideriä. TP anyone?


CSI on suurta skeidaa vaiks eilen katoinkin CSI - New Yorkia tv:stä :P On mullakin oma wow acco mut kato mulla on sit quest pass sille mimmille niin voidaan mennä sit yhdessä questaa ja saan olla virtuaalisankari kun pelastan mimmin murlocien kynsistä =D Harrastaako täältä kukaan mimmi laneja? =D

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#9768 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 10.8.2006 07:18:
---
CSI on suurta skeidaa vaiks eilen katoinkin CSI - New Yorkia tv:stä :P On mullakin oma wow acco mut kato mulla on sit quest pass sille mimmille niin voidaan mennä sit yhdessä questaa ja saan olla virtuaalisankari kun pelastan mimmin murlocien kynsistä =D Harrastaako täältä kukaan mimmi laneja? =D


Parhaimmas tapaukses se mimmi pelastaa sut :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#9771 • • hallucinogen Edain

domi, 10.8.2006 09:54:
pfft. se vain osoittais et haluu sun wow-accon :D (koska se ois koukussa siihen peliin, ei suhun)


Hitto :/ Mut saiskohan sitä vähän "rakkautta" jos ostais sille vähän epixii?

20030604.jpg

Romanttista *sydän*

--
pikku-*possu*

domi

Posts: 7,069

#9772 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 10.8.2006 09:58:
---
Hitto :/ Mut saiskohan sitä vähän "rakkautta" jos ostais sille vähän epixii?


Jos ensitreffeillä "antais" lvl60 hahmon ni se vois auttaa. Toisaalta, wow-elämässä rakkaus on ikuista...niin kauan kuin jaksaa ostaa peliaikaa.
Avatar
#9773 • • cjet Guest

domi, 10.8.2006 10:00:
---
hallucinogen, 10.8.2006 09:58:
---
Hitto :/ Mut saiskohan sitä vähän "rakkautta" jos ostais sille vähän epixii?


---

Jos ensitreffeillä "antais" lvl60 hahmon ni se vois auttaa. Toisaalta, wow-elämässä rakkaus on ikuista...niin kauan kuin jaksaa ostaa peliaikaa.



Pitäsköhän tänne Klubbariin perustaa Wow-sinkkuluukku.. *nauru*
pirpeli

Posts: 5,533

#9774 • • pirpeli

Cjet, 10.8.2006 10:04:
Pitäsköhän tänne Klubbariin perustaa Wow-sinkkuluukku.. *nauru*



Jos saa valita, niin ei :D Oikean elämän rakkaus on kuitenki se, joka vie eteenpäin ja tuntuu hyvältä.
Mä haluisin kuitenki oppii pelaa tota wowia, kun se vaikuttaa jotenki veikeeltä.Ps.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#9775 • • cjet Guest

pirpeli, 10.8.2006 10:20:

Jos saa valita, niin ei :D Oikean elämän rakkaus on kuitenki se, joka vie eteenpäin ja tuntuu hyvältä.
Mä haluisin kuitenki oppii pelaa tota wowia, kun se vaikuttaa jotenki veikeeltä.Ps.



Ei varmaan kannata opetella.. *tirsk* Sitäpaitsi pelaaminen on tylsää ja addiktoivaa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9777 • • hallucinogen Edain

Cjet, 10.8.2006 10:40:
Ei varmaan kannata opetella.. *tirsk* Sitäpaitsi pelaaminen on tylsää ja addiktoivaa.


Addiktoivaa: kyllä. Tylsää: hell no! :D

Mä tykkäisin kyl jos mimmi pelais samoi pelei ja tykkäis pelaa joko online tai lanit ois viel kivempaa :)

Kuten aikaisemmin todettu

Eat my rocket, bitch ;) Varmaan ois pedissäkin kipinää kun jälkipelit siirtyis sinne :D

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#9778 • • Edited pirpeli

Cjet, 10.8.2006 10:40:
Ei varmaan kannata opetella.. *tirsk* Sitäpaitsi pelaaminen on tylsää ja addiktoivaa.



No mä kyl luulen kans, et jos joskus jonku wow-tyypin kans jotain tulee, annan sen pelata rauhassa
ja houkuttelen sit välillä ihan muihin peleihin*tirsk*...

Livepelit on kivoja. Voisin pukeutuu vaikka joksikin hyväksi haltiatarmammaksi.. :D:D Roolileikkejä...*kuolaa* Joo, olis vissii pitäny nukkua pidempään.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#9779 • • cjet Guest

pirpeli, 10.8.2006 10:44:

No mä kyl luulen kans, et jos joskus jonku wow-tyypin kans jotain tulee, annan sen pelata rauhassa
ja houkuttelen sit välillä ihan muihin peleihin*tirsk*...



Sainpas provosoitua noita wow-friikkejä vähä.. *tirsk*
pirpeli

Posts: 5,533

#9780 • • pirpeli

Cjet, 10.8.2006 10:47:
Sainpas provosoitua noita wow-friikkejä vähä.. *tirsk*



wOw-addikteja! Friikeistä ne on kaukana, ainaki noi muutama :D Tai siis mulla on sellanen tuntu, että ne vaan...tykkää siitä. :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-