SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,944 views

bates

Posts: 707

#9721 • • bates Tirehtööri

Amokk, 8.8.2006 16:12:
---
Ja kun dna-kaupan söpöliini kysyi puhelinnumeroa, ehdin vastata "joo annan mun jos sä annat sun" ennen kuin tajusin että työkseenhän se raukka sitä numeroa kysyy. :D



No mut toihan on just ihan päällikköheitto nimenomaan tohon tilanteeseen *nauru*

--
The best way to predict the future is to invent it.

zeuzz

Posts: 526

#9722 • • Edited zeuzz digital punk

Amokk, 8.8.2006 16:12:
---
zeuzz, 8.8.2006 15:51:
*eiei*
---
Mutta annas olla kun pitäisi tosissaan sanoa jotain mielenkiinnon osoittavaa. Ihan jäässä. Silloin tulee just jotain tuollaista kofeiiniesitelmää. :(

Täytyy äkkiä tehdä se "Anna ees säälistä" -paita, jos se toimisi noin niinkuin jäänrikkojana.



toinen on sitten, kun ei itse tule tajuttua ilmiselviä vihjeitä... o_O

poika: ...mitä paikkoja sä suosittelisit?
tyttö: no vaikkapa <insert baarin nimi tähän>. tykkään käydä siellä. suosittelen. kannattaa käydä, mukava mesta *joo* (ts. minä käyn ystävineni paikassa x, haluan että tuut sinne!)
poika: ...okei *eitajuu*


poika: *tajuuvastatunninpäästä**ding*
Amuck

Posts: 2,396

#9723 • • Amuck dub-i-dub

bates, 8.8.2006 16:23:
---
Amokk, 8.8.2006 16:12:
---
Ja kun dna-kaupan söpöliini kysyi puhelinnumeroa, ehdin vastata "joo annan mun jos sä annat sun" ennen kuin tajusin että työkseenhän se raukka sitä numeroa kysyy. :D

---

No mut toihan on just ihan päällikköheitto nimenomaan tohon tilanteeseen *nauru*


Olisit eri mieltä jos oisit nähnyt jätkän kauhistuneen ilmeen :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

bates

Posts: 707

#9724 • • bates Tirehtööri

Amokk, 8.8.2006 16:26:
---


No mut toihan on just ihan päällikköheitto nimenomaan tohon tilanteeseen *nauru*

---

Olisit eri mieltä jos oisit nähnyt jätkän kauhistuneen ilmeen :D



No mutta heitto oli hyvä, kyseessä vaan ei siis ollut ilmeisesti minkäänasteinen pelimies... *hymy*

--
The best way to predict the future is to invent it.

hallucinogen

Posts: 8,190

#9725 • • hallucinogen Edain

zeuzz, 8.8.2006 16:25:

toinen on sitten, kun ei itse tule tajuttua ilmiselviä vihjeitä... o_O

poika: ...mitä paikkoja sä suosittelisit?
tyttö: no vaikkapa <insert baarin nimi tähän>. tykkään käydä siellä. suosittelen. kannattaa käydä, mukava mesta *joo* (ts. minä käyn ystävineni paikassa x, haluan että tuut sinne!)
poika: ...okei *eitajuu*



poika: *tajuuvastatunninpäästä**ding*


Vihjeitä? Ilmiselviä? O_o Tosin mä nyt en tajua mitään vihjeitä :D Miksi ei voi sanoa suoraan? Vihaan sitä kun koittaa vihjailla jotain tms.

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#9726 • • pirpeli

hallucinogen, 9.8.2006 10:48:
Vihjeitä? Ilmiselviä? O_o Tosin mä nyt en tajua mitään vihjeitä :D Miksi ei voi sanoa suoraan? Vihaan sitä kun koittaa vihjailla jotain tms.



Joo, vihjailu on kyllä ihan hanurista, ja kaikenlisäksi jotenkin niin...no jotain vanhoillisenglantilaista :D Mieluummin suoraan: "Lähe mun kanssa baariin x.""Moi, oot tosi kivanoloinen, lähetkö kahville huomenna/lauantaina/x-päivänä?""Hei, koska susta huomaa, ettet oo mikään turha poika, mennää kattoo elokuva y." "MÄ OON NYT TÄSSÄ 2 KUUKAUTTA MIETTINY MITEN TÄN SANOISIN...TYKKÄÄN SUSTA IHAN TOSI PALJON." Ei huudeta kuitenkaan, vaan sivistyneesti söpösti kerrotaan :) Tietysti. Ja ei, en pyytänyt sua hallu ulos :D Kunhan vaan esimerkiköin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9727 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 9.8.2006 10:57:
Tietysti. Ja ei, en pyytänyt sua hallu ulos :D


Mä ajattelin jo et vihjailit :D Tämä siis todistaa etten koskaan ymmärrä koska vihjaillaan ja koska ei *lmao*

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#9728 • • Amuck dub-i-dub

pirpeli, 9.8.2006 10:57:
Ja ei, en pyytänyt sua hallu ulos :D Kunhan vaan esimerkiköin.


Ei se tajua vaikka kysyisi ihan suoraan. :/ Kokeilin eilen (vai oliko se edellispäivänä). Ihmettele sitten miksei oo vientiä!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#9729 • • hallucinogen Edain

Amokk, 9.8.2006 11:45:
Ei se tajua vaikka kysyisi ihan suoraan. :/ Kokeilin eilen (vai oliko se edellispäivänä). Ihmettele sitten miksei oo vientiä!


Missä välis? :D

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#9730 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 9.8.2006 11:46:
---
Amokk, 9.8.2006 11:45:
Ei se tajua vaikka kysyisi ihan suoraan. :/ Kokeilin eilen (vai oliko se edellispäivänä). Ihmettele sitten miksei oo vientiä!

---

Missä välis? :D


MOT

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Fyrisch

Posts: 4,525

#9731 • • Fyrisch

hallucinogen, 9.8.2006 11:46:
---
Amokk, 9.8.2006 11:45:
Ei se tajua vaikka kysyisi ihan suoraan. :/ Kokeilin eilen (vai oliko se edellispäivänä). Ihmettele sitten miksei oo vientiä!

---

Missä välis? :D



Ei jäbät tajuu vihjauksii.. pitää kysyy suoraa "Wanna fcuk"
hallucinogen

Posts: 8,190

#9732 • • hallucinogen Edain

Fyraett, 9.8.2006 11:48:
Ei jäbät tajuu vihjauksii.. pitää kysyy suoraa "Wanna fcuk"


Jep ja mieluummin ottaa viel kädestä kiinni :D

--
pikku-*possu*

Fyrisch

Posts: 4,525

#9733 • • Fyrisch

hallucinogen, 9.8.2006 11:51:
Jep ja mieluummin ottaa viel kädestä kiinni :D



Ja jos epäröintiä on havaittavissa, kannattaa sanoo "mul on viinaa himas"
toma

Posts: 2,009

#9734 • • toma Tototoototo
HANKKIKAA NYT JO SE HUONE.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

hallucinogen

Posts: 8,190

#9735 • • hallucinogen Edain

Fyraett, 9.8.2006 11:52:
Ja jos epäröintiä on havaittavissa, kannattaa sanoo "mul on viinaa himas"


Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.

--
pikku-*possu*

Avatar
#9736 • • astaroth Guest

hallucinogen, 9.8.2006 11:58:
Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.


including deleted scenes, extra material and interviews
Amuck

Posts: 2,396

#9738 • • Amuck dub-i-dub

ezzy, 9.8.2006 12:51:
---
astaroth, 9.8.2006 12:35:
---
hallucinogen, 9.8.2006 11:58:
Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.

---

including deleted scenes, extra material and interviews
---

ja memorabiliaa tilattuna ebay:stä. aluksia luonnollisessa koossaan (tekniikka-)legoista kasattuna jne x)


Näinkö helppo miehiä on miellyttää :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#9740 • • Edited pirpeli
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely, omien kavereidenkin tapaaminen, leffat, musa....<3

Anyone?

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-