SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,687,618 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#9741 • • hallucinogen Edain
Tyttö: Latasin just uusimman osan stargate sg-1:stä ja atlantiksesta, tuuks kattoo?
Minä: *droooooool*


Näin helppo olen minä *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#9742 • • Edited hallucinogen Edain

pirpeli, 9.8.2006 13:17:
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely, omien kavereidenkin tapaaminen, leffat, musa....<3

Anyone?


No jo on pitkä lista, ei ihme ettei kukaan uros pysty täyttää sun toiveita :DD "omien kavereiden tapaaminen" toihan tarkoittais sitä et pitäs hommaa frendeiki :D

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#9743 • • Edited pirpeli

hallucinogen, 9.8.2006 13:24:
No jo on pitkä lista, ei ihme ettei kukaan uros pysty täyttää sun toiveita :DD



Noi on siis niitä asioita, mitä täällä päässä ois miehelle tarjolla.
ps. naisetkin piereskelee ja röyhtäilee. ei tosin toivottavasti ensi treffeillä... :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#9744 • • astaroth Guest

pirpeli, 9.8.2006 13:17:
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely...


aah, keep on goin'!
pirpeli

Posts: 5,533

#9745 • • pirpeli

astaroth, 9.8.2006 13:28:
aah, keep on goin'!



Pöljä :D Eiku kuka on? No mutta siis. Ei tässä turhia hienostella.Perkule.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9746 • • hallucinogen Edain
Mulla ois tarjolla 10/10Mbit piuha, perkeleesti scifiä, kymmenen päivän questpass wowiin ja kylmää kaljaa, anyone?

--
pikku-*possu*

Wolverine

Posts: 1,860

#9747 • • Wolverine

hallucinogen, 9.8.2006 13:34:
Mulla ois tarjolla 10/10Mbit piuha, perkeleesti scifiä, kymmenen päivän questpass wowiin ja kylmää kaljaa, anyone?



jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9748 • • Edited hallucinogen Edain

Wolverine, 9.8.2006 13:48:
jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.


Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?

--
pikku-*possu*

Wolverine

Posts: 1,860

#9749 • • Wolverine

hallucinogen, 9.8.2006 13:52:
---
Wolverine, 9.8.2006 13:48:
jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.

---

Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?



veikkaan et olis aika toimiva.
sit jossei vieläkään natsaa niin "Puolustan naisten ja miesten välistä tasa-arvoa, hoidan oman osani kotiaskareista mukisematta ja osaan kokkaa."
jossei tolla natsaa naista niin on maailmankirjat sekasin.
Avatar
#9750 • • astaroth Guest

hallucinogen, 9.8.2006 13:52:
Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?


mitä järkeä kutsua sellaista naista, joka ei taas haluja herätä? :D

voin pukeutua naiseksi, jos saan kylmää kaljaa *pus*
hallucinogen

Posts: 8,190

#9751 • • hallucinogen Edain

astaroth, 9.8.2006 13:56:
mitä järkeä kutsua sellaista naista, joka ei taas haluja herätä? :D

voin pukeutua naiseksi, jos saan kylmää kaljaa *pus*


No ei siitäkään paljoa iloia jos ei kukaan lähde mukaan :D Sori mut transuille ei tarjota bisseä ;)

--
pikku-*possu*

1ncarnation

Posts: 542

#9752 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
Mä en oo kyl ihan ajan tasal tästä topicist (vaikka olen virallisesti yksi teistä :D )
mutta ihmettelen miten ihmiset kirjoittaa 513 sivuu ja suurimmaksi osaksi keskustelee siitä että voi ku ei onnistuu jne... Eikö tätä palstaa voi käyttää hyväksi jotenkin,järjestää jotkut treffit sun muuta.. Ku ollaan tämä Generation next kummiskin :)
varsinkin ku täälä käyvillä on ainakin yksi yhteinen asia - musamaku on suurin piirtein sama :)

Mut jos palataan asiaan.Tietääkseni konemusiikin bileiden maine on semmonen, että se ei ole mikään paras paikkaa etsii deitti seuraa ? ainakin semmonen käsitys mulla on. onko näin ?

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

domi

Posts: 7,069

#9753 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 9.8.2006 13:34:
Mulla ois tarjolla 10/10Mbit piuha, perkeleesti scifiä, kymmenen päivän questpass wowiin ja kylmää kaljaa, anyone?


Mulla on 10/10, CSI-dvd:t, vuoden wow-acco, sekä siideriä. TP anyone?
Amuck

Posts: 2,396

#9754 • • Amuck dub-i-dub

1ncarnation, 9.8.2006 16:26:
Eikö tätä palstaa voi käyttää hyväksi jotenkin,järjestää jotkut treffit sun muuta..


Eikö muka oo yritetty. :/ Varmaan jokin perustavanlaatuinen vika kun se pariutuminen on niin vaikeaa. :D


Mut jos palataan asiaan.Tietääkseni konemusiikin bileiden maine on semmonen, että se ei ole mikään paras paikkaa etsii deitti seuraa ? ainakin semmonen käsitys mulla on. onko näin ?


Mistä ihmeestä sä tuollaisen käsityksen olet saanut? Missä muka tutustuisi paremmin ihmisiin kuin bileissä? Onnelassa? Kirjastossa? Torilla?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#9755 • • pirpeli
Pitkät piuhat, kaappi täynnä hyviä leffoja, minkäänvaltakunnan nettipeliä missää, kaapissa mehuu.

(Piuhoista en tajuu, hyvistä sarjoista pidän kuin pirpelit puurosta, haluisin oppii pelaa jotain reipasotteista peliä ja kaupasta saa juomaa hylky sentäs :D)

Ei näillä irtoo miespoikaa, kun eivät tajuu mistää mitää eivätkä uskalla/viitti/jaksa/kerkee tutustuu. Täällä on kiva huudella ja toivoa, että jollain(!!!) välähtäs.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

1ncarnation

Posts: 542

#9756 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali


Eikö muka oo yritetty. :/ Varmaan jokin perustavanlaatuinen vika kun se pariutuminen on niin vaikeaa. :D



Pitäisi kai vaan tylisti pyytää ihmisii ulos ja olla valmis kuulemaan ei kiinostaa :D


Mistä ihmeestä sä tuollaisen käsityksen olet saanut? Missä muka tutustuisi paremmin ihmisiin kuin bileissä? Onnelassa? Kirjastossa? Torilla?


IHan itse huomannu + kavereiden mielipiteet.tarkoitin nyt kyl ihan konemusiikin bileit..eikä mitään kaveri porukan bileit (sehän on vasta paras paikka tutustua on). Ja kyllä nyt siel sedun mestois saa niitä naisii jos vaan haluu, mut tuleeko siitä mitä muuta ku sängys hyppimistä sitä en tiedä enkä ole ottamassa selvää :)

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

Amuck

Posts: 2,396

#9757 • • Amuck dub-i-dub

1ncarnation, 9.8.2006 16:52:
Pitäisi kai vaan tylisti pyytää ihmisii ulos ja olla valmis kuulemaan ei kiinostaa :D


Jooku sekään ei tunnu tepsivän. :D


IHan itse huomannu + kavereiden mielipiteet.tarkoitin nyt kyl ihan konemusiikin bileit..eikä mitään kaveri porukan bileit (sehän on vasta paras paikka tutustua on). Ja kyllä nyt siel sedun mestois saa niitä naisii jos vaan haluu, mut tuleeko siitä mitä muuta ku sängys hyppimistä sitä en tiedä enkä ole ottamassa selvää :)


Ei ei, konemusiikkibileitä mäkin bileillä tarkoitin, ja olen vahvasti sitä mieltä, että ne ovat paras paikka tutustua ihmisiin. Tai ainakin mahdollisuus aloittaa keskustelu tuntemattoman / puolitutun / kaverinkaverin kanssa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

$

Posts: 1,802

#9758 • • $ Destination weekend!
Muistaakseni vielä 90-luvun lopussa herutus ja viinan juonti olivat tabuja teknobileissä. Kai se porukka sitten pariutui jatkoilla tjsp.
1ncarnation

Posts: 542

#9759 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
IHana olla töissä puhelin työkaluna :D ku joskus soittaa naiset joiden kaa on niin älyttömän hauskaa flirttaa :D kunpa olisi oikeassa elämässä näin helppoa..
Mix ihmees me kaikki pelkäämme niin paljon tulla torjutuksi...*igor*

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

tomii

Posts: 3,594

#9760 • • tomii kallion herttua

$, 9.8.2006 17:01:
Muistaakseni vielä 90-luvun lopussa herutus ja viinan juonti olivat tabuja teknobileissä. Kai se porukka sitten pariutui jatkoilla tjsp.



Joo tolta se ainakin tuntui silloin... muistan eräänkin kaverini sanoneen kerran "ei mennä sinne bileisiin, kun ei sieltä oo mitää saumaa saada naisia" :D

--
reivaan kunnes kuolen