SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,699,596 views

ezzy

Posts: 8,060

#9781 • • ezzy Droid-pappa

Cjet, 10.8.2006 10:04:
---
Pitäsköhän tänne Klubbariin perustaa Wow-sinkkuluukku.. *nauru*



Pitäiskö siellä olla wowin takia sinkkuuntunut (wow-leski tms) vai wowia pelaava sinkku :D
Itse taidan lopetella koko pelin kun ei enää inspaa, ihan liikaa normielämää muistuttavaa draamaa. Jos yrittäis päästä takas klubittamisjunaan :)
domi

Posts: 7,069

#9782 • • domi Työn sankari.

hallucinogen, 10.8.2006 10:43:
Eat my rocket, bitch ;) Varmaan ois pedissäkin kipinää kun jälkipelit siirtyis sinne :D


Mieti jos duelissa voittaisit sen ja se menis kuukaudeksi selibaattiin? Montako g:tä pitäis lähettää et sopu palais *nauru*
Amuck

Posts: 2,396

#9783 • • Amuck dub-i-dub

pirpeli, 10.8.2006 10:44:

No mä kyl luulen kans, et jos joskus jonku wow-tyypin kans jotain tulee, annan sen pelata rauhassa
ja houkuttelen sit välillä ihan muihin peleihin*tirsk*...


Kysypä tosiaan joltain wow-leskeltä että kuinka helppoa niitä friikkejä on houkutella.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#9784 • • pirpeli

Amokk, 10.8.2006 10:56:
Kysypä tosiaan joltain wow-leskeltä että kuinka helppoa niitä friikkejä on houkutella.



Piuha seinästä tai akku irti, jos alkaa menee liian pitkälle :D (ja sitte on vissii heihei nainen, tos on ovi). Mutta joo. Jos peliin menee enemmän aikaa kuin parisuhteeseen irl, on sitte mietittävä, että onko se sen arvosta kuitenkaan..

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Amuck

Posts: 2,396

#9785 • • Amuck dub-i-dub

pirpeli, 10.8.2006 10:58:
Mutta joo.


Kauhutarinoita ensi alkuun :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#9786 • • pirpeli

Amokk, 10.8.2006 11:03:
ensi alkuun :D



Toivottavasti ei tarvi ikinä miettiä ihan tuollasta addiktiota :) Toivottavasti nyt ees joskus pääsis tutustumaan ihmiseen, wowittajaan (tai ihan kehen vaan :D) Saas nähä. Minusta tulee kuitenki kiree vanhapiika, ja sit miehiä harmittaa kun ne on menettäny helmen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lash!

Posts: 57

#9787 • • Lash! Lost soul
Täällä ensimmäistä kertaa sitten tämän foorumin aikana... olo on outo.. muitäköhän sitä keksisi näin kauniina lauantai iltana ja ekaa kertaa kunnolla sinkkuna 4.5 vuoteen...
Vaarallista mutta katsotaan mihin maailma menoo ehkä joku kavereista jaksais kuunnella meikän ruikutusta ja kävelyttää loppuillasta johonkin nukkumaan*poks*

tekis kyl nyt mieli mennä tuulettuun ja piiitkästä aikaa kunnolla*jiihaa*
Avernian

Posts: 7,451

#9788 • • Avernian Kerettiläinen
Avernian Kuiskaa salaisesti -> Kaikille :
"Seuraa?"

*hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Epailija

Posts: 5,636

#9789 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian, 12.8.2006 18:13:
Avernian Kuiskaa salaisesti -> Kaikille :
"Seuraa?"



:D Olin jo ihan unohtanut. Taulukkovastauksia:

"Ketä?"
"En seuraa."
"Nais seuraa?"
"Ei kukaan semmoisia paskalehtiä lue."

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#9790 • • cjet Guest

Epailija, 12.8.2006 18:25:
---
Avernian, 12.8.2006 18:13:
Avernian Kuiskaa salaisesti -> Kaikille :
"Seuraa?"

---


:D Olin jo ihan unohtanut. Taulukkovastauksia:

"Ketä?"
"En seuraa."
"Nais seuraa?"
"Ei kukaan semmoisia paskalehtiä lue."



*lmao*
Avernian

Posts: 7,451

#9791 • • Avernian Kerettiläinen

Epailija, 12.8.2006 18:25:
---
Avernian, 12.8.2006 18:13:
Avernian Kuiskaa salaisesti -> Kaikille :
"Seuraa?"

---

:D Olin jo ihan unohtanut. Taulukkovastauksia:

"Ketä?"
"En seuraa."
"Nais seuraa?"
"Ei kukaan semmoisia paskalehtiä lue."



Tajusin ja hymähdin muille, mutta toi nais seuraa meni vähän ohi :o
Oon huumorintajuton paska *nyyh*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#9792 • • niomic Guest
Kaipa se ois ihan hyvä et toinen puolisko harrastelis vähän enemmän tällä saatanan keksinnöllä, mut siitä vois kyl tulla aika hankalaa jos ite vääntää vieläkin quakeworldiä ja nainen pelais jotain fcuking cs:ää? noobplz, gtfo my server ...err house cu@irc :F

Wowipareja nyt on varmaan maailma väärällään, mut itseäni ei kyl tommoseen neulaviidakkoon saa liittymään tai menee seuraavat 5v saman tien ohi. Kaipa se ois ihan kivaa kölliä ja selittää kuinka veti 5x airgibii putkeen saharossat oli vakiona yli 50, *raurrrrr* ja sitku toinen viel kysyis et "onx demoo?" :D
Epailija

Posts: 5,636

#9793 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian, 12.8.2006 18:57:
Tajusin ja hymähdin muille, mutta toi nais seuraa meni vähän ohi :o
Oon huumorintajuton paska *nyyh*



Ei vaan olet viettänyt liian vähän aikaa kissin chatissa. Tuo nimittäin oli yhdys sana virheistä varmaan yleisin.

"Nais seuraa?"
"Olisiko täällä mies seuraa?"
"Seuraa?!!1 Siis niinq nais seuraa?"
"Naisseuraa?
Eiku siis nais seuraa. Anteeksi kirjoitusvirhe. =)) Niin onx sitä?"

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avernian

Posts: 7,451

#9794 • • Avernian Kerettiläinen

Epailija, 12.8.2006 19:02:
Ei vaan olet viettänyt liian vähän aikaa kissin chatissa. Tuo nimittäin oli yhdys sana virheistä varmaan yleisin.



Huh. Thank a god. Mä ehdin jo melkein pelästyä. :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Remedios

Posts: 24

#9795 • • Remedios pikku taiteilija
Tämä voi kulostaa kehuskelulta, mutta ei tosiaankaan sitä ole.. PÄINVASTOIN.
Mul on ongelma:
Minulle on useamman kerran tultu sanomaan että olen kaunein tyttö jota on ikinä kaupungissa nähty. Minulle on kerrottu, että olen hyväsydämisin, syvällisin ja mukavin ihminen jota on tavattu. Useampi jätkä sanont minun olevan hyvällä tavalla ihmeellinen (ja tämä kaikki siis oikeasti on totta).
Itse en ymmärrä tätä ristiriitaa, että jos kerran kaikki tuo on totta, niin miksi olen koko ajan yksin? Miksei kukaan kiva koskaan tule juttelemaan? Uskon etten ole ainoa jolla on sama ongelma. Sinkkuna oleminen on kyllä ihanaa, mut ois viel ihanampaa olla jonkun oma. Ai niin, ja jos käy niin että vihdoin tapaan jonkun, niin sen tietenkin tytyy asua toisella puolella suomea..*uuh*
KuZ

Posts: 44

#9796 • • KuZ Itä-Eurooppalainen unissaan

Remedios, 12.8.2006 21:21:
...Miksei kukaan kiva koskaan tule juttelemaan?...



Kerro vain mistä sinut löytää?
Jago

Posts: 4,039

#9798 • • Jago un-trained monkee

Remedios, 12.8.2006 21:21:
Tämä voi kulostaa kehuskelulta, mutta ei tosiaankaan sitä ole.. PÄINVASTOIN.
Mul on ongelma:
Minulle on useamman kerran tultu sanomaan että olen kaunein tyttö jota on ikinä kaupungissa nähty. Minulle on kerrottu, että olen hyväsydämisin, syvällisin ja mukavin ihminen jota on tavattu. Useampi jätkä sanont minun olevan hyvällä tavalla ihmeellinen (ja tämä kaikki siis oikeasti on totta).
Itse en ymmärrä tätä ristiriitaa, että jos kerran kaikki tuo on totta, niin miksi olen koko ajan yksin? Miksei kukaan kiva koskaan tule juttelemaan? Uskon etten ole ainoa jolla on sama ongelma. Sinkkuna oleminen on kyllä ihanaa, mut ois viel ihanampaa olla jonkun oma. Ai niin, ja jos käy niin että vihdoin tapaan jonkun, niin sen tietenkin tytyy asua toisella puolella suomea..*uuh*


no joo tottahan toi on että munkin luonnetta ja ulkonäköö ja vaikka mitä kaikkee kehutaan, mutta kukaan ei pysy mun vierellä kauaa ystävänä eikä poikaystävänä joten on vähän huvittava ristiriita mun mahtavuuden ja ikuisen yksinäisyyden välillä

mä tapaan joskus oikeesti kanssa kivoja tyyppejä.. viimesin asui enchenade nimisessä paikassa alankomaissa, edellinen canberrassa australiassa, sitä edellinen budabestissä unkarissa,,,

mä en tuu selkeesti toimeeen suomalaisten enkä suomessa asuvien ulkomaalaisten kanssa(tietenkään koska onhan niissä jotain vikaa kun ne tänne on päätynyt), tai sitten lyhyessä ajassa kerkee nähdä toisesta vaan positiiviset puolet, eikä niitä negatiivisia..

tälläviikolla tosin tavannut suomalaisen tyypin joka todella sai mut sekoamaan(mä en uskaltanut ees suudella sitä kun hermostutti niin paljon ja pelkäsin että se torjuu tai loukkaantuu,,. jne,,.. ja kuka tahansa mut tunteva tietää että mä kyllä kehtaan tehdä paljon enemmänkin paljon julkisemmin).. tosin huomenna aamulla se muuttaa vantaalta keskisuomeen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Elias

Posts: 434

#9799 • • Elias Elias
Jotkut kelaa seurustelua päämääränä ja "pakko olla" asiana, miksei vaan olla ja nauttia elämästä. Itse ajattelen koko asiaa, että jos omalle matkalleni sattuu vastaan mukava nainen vastaankenestä pidä niin olkoon niin. Monet stressaa nykyään niin monesti siitä, että on yksin ja eikä tapaa ketään. Nauttikaa elämästä täällä vielä kun voitte, tehkää sitä mistä tykkäätte !

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Porsas04

Posts: 792

#9800 • • Porsas04 Team Sika
Nyt voin lisätä itseni kyseiseen topicciin, koska 3 vuoden uurastus parisuhteen eteen jäi historian kirjoihin nimellä " ensirakkaus, jossa kasvettiin erilleen". Suhteellisen sekalaiset tunteet näin 4 päivää eron jälkeen, tosin sopeutumista asiaan helpottaa hyvät ystävät, läheiset sukulaiset ja paul oakenfoldin - essential mix 99.*hih* todella iso elämänmuutos, mutta omalla tavallaan aika kiehtova ja jännittävä. nyt sit vaan nyytti selkään ja maailmaa tutkimaan

--
Team *possu*