SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,876 views

Alyna

Posts: 194

#9801 • • Alyna

Elias, 13.8.2006 04:11:
Jotkut kelaa seurustelua päämääränä ja "pakko olla" asiana, miksei vaan olla ja nauttia elämästä. Itse ajattelen koko asiaa, että jos omalle matkalleni sattuu vastaan mukava nainen vastaankenestä pidä niin olkoon niin. Monet stressaa nykyään niin monesti siitä, että on yksin ja eikä tapaa ketään. Nauttikaa elämästä täällä vielä kun voitte, tehkää sitä mistä tykkäätte !



WORD!

Niin totta! *joo*

Yleensä ne parhaat tyypit viel tulee vastaan ihan huomaamatta, ni mitä sitä turhaan stressaamaan *hymy*
Jago

Posts: 4,039

#9802 • • Jago un-trained monkee

emuli, 13.8.2006 17:51:
---
Elias, 13.8.2006 04:11:
Jotkut kelaa seurustelua päämääränä ja "pakko olla" asiana, miksei vaan olla ja nauttia elämästä. Itse ajattelen koko asiaa, että jos omalle matkalleni sattuu vastaan mukava nainen vastaankenestä pidä niin olkoon niin. Monet stressaa nykyään niin monesti siitä, että on yksin ja eikä tapaa ketään. Nauttikaa elämästä täällä vielä kun voitte, tehkää sitä mistä tykkäätte !

---


WORD!

Niin totta! *joo*

Yleensä ne parhaat tyypit viel tulee vastaan ihan huomaamatta, ni mitä sitä turhaan stressaamaan *hymy*


valitettavaa on just se että kun etsii ei löydä ja kun lopettaa etsinnän(esim koska elämäntilanne ei oo seurustelulle otollinen tai sittne vaan kyllästyy ettimiseen) sen löytääkin just sillä hetkellä kun vähiten sitä odotat ja usein myös haluat..
mutt aon se vaan niin ihanaa kun se tapahtuu..
*pihkassa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mellu-

Posts: 4,006

#9803 • • Mellu-

Remedios, 12.8.2006 21:21:
-klipsis-



ehkä olet heille arvokkaampi ystävänä kuin mahdollisena seurustelukumppanina :) eivät halua pilata ystävyyttä jne. - kokemusta-

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#9804 • • cjet Guest

emuli, 13.8.2006 17:51:

Yleensä ne parhaat tyypit viel tulee vastaan ihan huomaamatta, ni mitä sitä turhaan stressaamaan *hymy*



Niinpä. Sitäpaitsi se on paljo kivempaa sillon ku ne tulee iha puun takaa.. *tirsk* Kyl se on sitäpaitsi tunnettu Murphyn laki, ett mitä enempi kävelet tuol hakupääl-leima otsassa, nii sitä vähemmän niitä puita tulee vastaan minkä takaa ne saattais hyökätä.. *nauru* Mul on ainaski tavoitteena olla nyt sinkkuna viel seuraavaki vuosi, harrastaa päämäärättömiä satunnaissuhteita puutostilan yllättäessä, tehdä mitä haluan milloin haluan kenenkään napisematta, ja ruveta viel vääntää päättötyötä töiden ohella ilman huolta siitä että joku mutisis mulle siitä ettei mul oo aikaa tarpeeks sille. *hymy*

Mut nyt tää kotka kuittaa ja jatkaa töiden tekoo. *tirsk*
Avatar
#9805 • • niomic Guest

Remedios, 12.8.2006 21:35:
---
KuZ, 12.8.2006 21:27:
---
Remedios, 12.8.2006 21:21:
...Miksei kukaan kiva koskaan tule juttelemaan?...

---


Kerro vain mistä sinut löytää?

---


Huomenna baarikärpäsestä *vink* .. kun ei muuallekkaan pääse.



Ja kaikella hyvällä, varsinkin uroksilla on tapana valuttaa semmosta hunajaa suustaan kun on paritteluprospektit kyseessä, et ehkä menee välil vähän överiks. Eivätkä samat henkilöt välttämättä ole pidemmän päälle ihan yhtä mehuissaan. Ennemminkin kannattais kelata / kysyä et mitä paremmat ystävät ja kaverit ovat rehellisesti mieltä ja myös katsoa peiliin, jos homma ei näytä toimivan. Ehkä olet yleistetysti narsisistiseen persoonallisuushäiriöön usein liitetyn ominaisuuden tavoin aluksi maailman hurmaavin, ihanin, huomaavaisin, superlative infinitum, mutta pidemmän päälle vain kaunis kuori ilman empatiaa ja sisältöä.
Amuck

Posts: 2,396

#9806 • • Amuck dub-i-dub
Oletteko lueskelleet seuranhakuilmoituksia? Mä olen, syystä jota en itsekään tiedä, noista muutaman rivin "sinäkö se oot" -ilmoista paritusnettisaittien kertomuksiin.

En ymmärrä niitä. En sano, että tällainen tapa etsiä omaa pariaan olisi jotenkin huonompi tai väärin, en vain ymmärrä. Koko lähtökohta tällaiselle tutustumiselle on jotenkin nurinkurinen: mielestäni pitäisi ensin tutustua ja ihastua, tuntea se kiva kutina, ennen kuin voi alkaa selvittää vastapuolen tunteita ja tulevan suhteen mahdollisuuksia. Ilmoituksiin vastatessa sitten taas on jo perusajatuksena "katotaan nyt jos me sovittais yhteen, kyllä me ainakin paperilla sovitaan". Sokkotreffitkin on parempi idea; siinä sentään joku yhteinen tuttu on pohtinut, että noista voisi jopa tulla hyvä pari (yleensä kai ne näin tapahtuu?).

Näiden ilmoitusten sisältö on oikeastaan se, mikä alkoi ihmetyttää. Tyypillisesti itsestä kerrotaan aika turhia asioita, kuten ikä, koulutus, horoskooppimerkki ja lempimusiikki. Kaikki kauniiksi/komeaksi kehuttuja, positiivisen elämänaseenteen omaavia, arvostavat läheisyyttä ja kävelyjä syksyisessä puistossa. Thoh.

Mitä nämä asiat lopulta kertovat ihmisestä? Jos saisi laittaa muutaman kriteerin tai asian, jotka haluaa itsestään kertoa, niin miksi joku valitsisi pituuden, asuinkunnan ja tatuointien lukumäärän?

Tietysti joukosta löytyy erilaisia ja hyviäkin ilmoituksia. Tämä esimerkiksi pisti silmään:

Ankara nainen,
Jos haluat rangaista miestä ruumiillisesti, niin ota yhteyttä.
t. Ola

:D

Mutta mitä tästäkin saa irti (jos ko. tekstin kirjoittaja sattuu tämän nyt näkemään, niin... ota opiksesi):

Missä kummassa ihmiset toisiaan tapaavat? Netissä, tuumasi työkaveri, joten täällä ollaan! Olen ystävällinen, akateeminen ja luotettava ihminen, hyvä ystävä ja utelias maailmanmenon seuraaja. Pidän huolta lapsista heidän toisena lähivanhempanaan.. Viihdyn työssä, kotona ja ystävien seurassa, mutta yhtä puuttuu... Ehkäpä juuri sinä, luotettava, älykäs ja keskustelutaitoinen nainen, joka arvostat läheisyyttä mutta toisaalta myös omaa ja toisen ihmisen itsenäisyyttä. Olet nuorempi kuin minä ja sinut oman elämäsi kanssa. Tiedän, että kuvaus on vaativa. Sopiiko se Sinuun?



Tai mitä tällainenkin hirvitys tekee vaatimuslistassa?

-Nauravat silmät. (värillä ei väliä, piilareitahan saa ostettua.)



Tämän "perinteisen" ilmoituskaavan mukaisesti esim. oma ilmoni olisi seuraavanlainen: "22-vuotias kirjanpitäjätyttö Turusta haluaisi tavata kivan nuoren miehen. Olen 172cm pitkä, tähtimerkiltäni vaaka, ja minulla on kissa." Hrrrrrrr. Kuka tuohon vastaisi. :S En ehkä edes halua tavata ihmistä joka vastaisi.

Jos tekisin ilmoituksen (jota en siis tee), siitä tulisi suurinpiirtein seuraavanlainen


E: Mies.

Tarvittavat ominaisuudet:
- Kiltti ja oikeudenmukainen, muttei mikään nössykkä :D
- Rehellinen pitää olla
- Piirtää selkään
- Itsetunto kohdallaan, isommat mielenterveydelliset solmut ovat myös miinusta
- Fiksu, muttei kauhean paljon fiksumpi kuin mä itse
- Hauska

Ei saa olla väkivaltainen, päihdeongelmainen, rasisti tai liian mustasukkainen. Vähän mustasukkainen saa olla, se on vaan söpöä, mutta jollei uskalla laskea mua ystäväpoikieni kanssa ulos, on luotossa tarkistamista.
Epärehellisyys on iso nou-nou. Jos ei halua kertoa jotain, voi sanoa vaan "en halua puhua siitä".

Ikä: ei väliä
Kansalaisuus: ei väliä
Pituus: ei väliä
Paino: ei juurikaan väliä, kunhan nyt terveen rajoissa pysytään.
Ulkonäkö: Aina sitä lässytetään, ettei ulkonäöllä ole väliä, vaan sisäinen kauneus ratkaisee. Mä sisäistin tämän ajatuksen vasta pari vuotta sitten. Vaikka turhahan sitä on valehdella, etteikö söpöliiniin ihastuisi helpommin kuin pitsanaamaan. Summa summarum: en myönnä että olisi juurikaan väliä.

Plussaa on, jos pystyy opettamaan mulle edes yhden näistä asioista.

Tarjottavana:
Tyttö, joka pitää puissa kiipeilystä, teknosta, tummasta oluesta, käsiraudoista, hipeistä, perheestään ja Kanadasta. Huonoja puolia laiskuus ja Turun murre.



Mmh, ei multa nyt oikein irtoa kovin mehevää ilmoitusta.

Hah, muistui noita ominaisuuksia miettiessä mieleen kavereiden kanssa miehen valintaa varten tehty haastattelulomake. Piti kirjata ylös muutama asia, joista on hyvä ottaa selvää jo suhteen alkuvaiheessa. Tuloksena 60 erittäin tärkeää kysymystä. :) Onhan siinä paljon asioita, joilla ei ole varsinaisesti mitään merkitystä, mutta kiva tietää kuitenkin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Jocular

Posts: 1,359

#9807 • • Jocular Janni
Toi edellinen "haastattelulomake". OMG. *nauru* Lisäkysymys tekijöille; ootteko tosissanne?
Tottakai noi on asioita, jotka ois kiva tietää ja kyl ne tulee tietämään sitte ku sen jonku taas joskus tapaa, mut ei kai kellekkää tollasta lomaketta sentäs? *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

ezzy

Posts: 8,060

#9808 • • ezzy Droid-pappa

niomic, 12.8.2006 19:01:
Kaipa se ois ihan hyvä et toinen puolisko harrastelis vähän enemmän tällä saatanan keksinnöllä, mut siitä vois kyl tulla aika hankalaa jos ite vääntää vieläkin quakeworldiä ja nainen pelais jotain fcuking cs:ää? noobplz, gtfo my server ...err house cu@irc :F

Wowipareja nyt on varmaan maailma väärällään, mut itseäni ei kyl tommoseen neulaviidakkoon saa liittymään tai menee seuraavat 5v saman tien ohi. Kaipa se ois ihan kivaa kölliä ja selittää kuinka veti 5x airgibii putkeen saharossat oli vakiona yli 50, *raurrrrr* ja sitku toinen viel kysyis et "onx demoo?" :D



Kyllä se yhdessä pelaaminen on ihan mukavaa. Laatuaikaa sekin, jos molemmat siitä nauttii.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9809 • • hallucinogen Edain

Amokk, 14.8.2006 14:06:
haastattelulomake


LOL, en ois kyllä kerännyt varmaan kovinkaan hyviä pisteitä tuosta kyselystä :D Ainakin jos ajattelee siltä pohjalta mikä on yleistä tai yleisesti hyväksyttyä :D

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#9810 • • Amuck dub-i-dub

Jocular, 14.8.2006 14:12:
Toi edellinen "haastattelulomake". OMG. *nauru* Lisäkysymys tekijöille; ootteko tosissanne?


Pitääkö tähän oikein vastata? Todella vakavissamme ollaan, aina kun joku meistä löytää uuden miesehdokkaan, niin vähintään kahden viikon sisällä pidetään haastattelutilaisuus: kolmen muijan voimin esitetään nää kysymykset, ja sitten vetäydytään analysoimaan vastauksia ja pohtimaan "mitäköhän se nyt tollakin tarkotti!!"½"

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Amuck

Posts: 2,396

#9811 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 14.8.2006 14:23:
LOL, en ois kyllä kerännyt varmaan kovinkaan hyviä pisteitä tuosta kyselystä :D Ainakin jos ajattelee siltä pohjalta mikä on yleistä tai yleisesti hyväksyttyä :D


Hei hani, luuletko tosiaan että "mun mieleen" = "yleisesti hyväksytty"? :)
Voit sä kyllä siihen täytellä vastauksia ja lähettää sitten mulle :DD

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

KooKie

Posts: 4,338

#9812 • • KooKie aka. Petress Pan

Amokk, 14.8.2006 14:06:
Hah, muistui noita ominaisuuksia miettiessä mieleen kavereiden kanssa miehen valintaa varten tehty haastattelulomake.



Mä voisin pistää ihan mielenkiinnosta kaveritkin tekemään ton, koska "kerro lisää" -osiot kuulostavat hyviltä. :D Pakko printata ulos.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jocular

Posts: 1,359

#9813 • • Jocular Janni

Amokk, 14.8.2006 14:24:
---
Jocular, 14.8.2006 14:12:
Toi edellinen "haastattelulomake". OMG. *nauru* Lisäkysymys tekijöille; ootteko tosissanne?

---

Pitääkö tähän oikein vastata? Todella vakavissamme ollaan, aina kun joku meistä löytää uuden miesehdokkaan, niin vähintään kahden viikon sisällä pidetään haastattelutilaisuus: kolmen muijan voimin esitetään nää kysymykset, ja sitten vetäydytään analysoimaan vastauksia ja pohtimaan "mitäköhän se nyt tollakin tarkotti!!"½"



..Meinasin kyllä sarkastisessa mielessä tota kysymystäni. *vink* Ei kai nyt kukaan niin hullu olis.. *täh* *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

hallucinogen

Posts: 8,190

#9814 • • Edited hallucinogen Edain

Amokk, 14.8.2006 14:25:
Hei hani, luuletko tosiaan että "mun mieleen" = "yleisesti hyväksytty"? :)
Voit sä kyllä siihen täytellä vastauksia ja lähettää sitten mulle :DD


Joo voin mä täytellä työpäivän päätteeksi ;D Hyviä kysymyksiä mutta monessa kysymyksessä voi tulla aika moinen "poliitikko-efekti" et ei paljao voi vastata kyllä tai ei, jotta ei tule väärinkäsityksiä ;D Mä en naisten johtopäätöksiin luota, aina ne luulee ihan jotain muuta mitä koitin tarkoittaa :D Ehkä olen verbaalisesti vain täysin saamaton =)

--
pikku-*possu*

tuisku

Posts: 256

#9815 • • tuisku tomboy girleygirl
miks on niin vaikeeta löytää sellasta ihmistä josta itse tykkäis ja joka tykkäis myös takas?? *ding*

tai miks ei voi itse valita kenestä tykkää? ois niiiiin paljon sellasia ihania kundeja joista tulee varmasti pirun hyviä poikaystäviä, mut jotka ei vaan sytytä sillä lailla?? sä tapailet ja toivot että kipinä löytyis mut ei sitä näy..

ja tietty kun meet ja ihastut johonkin niin sillä toisella ei ole kipinää suhun...

on tää kans... perseestä..

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

1ncarnation

Posts: 542

#9816 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
mä ainakin rakastuisin täyttämään *pihkassa*, lomakkeet on kivoja ku niistä saa jotain selville.
kannatan :D

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

1ncarnation

Posts: 542

#9817 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

tuisku, 14.8.2006 14:40:
miks on niin vaikeeta löytää sellasta ihmistä josta itse tykkäis ja joka tykkäis myös takas?? *ding*

tai miks ei voi itse valita kenestä tykkää? ois niiiiin paljon sellasia ihania kundeja joista tulee varmasti pirun hyviä poikaystäviä, mut jotka ei vaan sytytä sillä lailla?? sä tapailet ja toivot että kipinä löytyis mut ei sitä näy..

ja tietty kun meet ja ihastut johonkin niin sillä toisella ei ole kipinää suhun...

on tää kans... perseestä..


koska luulisin et jokaisella ihmisellä on jonkilaiset kriteerit..tietenkin tää on suhteellista mut silti.
Jokainen etsi jotain siit ''omast listast'' ja sit ku se täytty ihminen on ainakin valmis yrittämään :)
Se on vähän niinkuin peli mis on helvetisti vaikutteita, mut luulisin et kaikilla on pohjana kummiskin jotain : olkoon se saada pesää,mennä naimisiin,saada frendin tai jotain muuta.
fucking complicated... *pökr**poks*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

tuisku

Posts: 256

#9818 • • tuisku tomboy girleygirl
niin mutkun nää ihmiset täyttää ne mun "kriteerit" , jotka ei todellakaan ole sen kummoiset... but if there is no sparks .. ? what can you do? yritä sit siin selittää et sä olisit ehkä täydellinen poikaystävä, ehkä just kaikkee sitä mitä haluaisin mut....

*eikä*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Amuck

Posts: 2,396

#9819 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 14.8.2006 14:30:
Hyviä kysymyksiä mutta monessa kysymyksessä voi tulla aika moinen "poliitikko-efekti" et ei paljao voi vastata kyllä tai ei, jotta ei tule väärinkäsityksiä ;D Mä en naisten johtopäätöksiin luota, aina ne luulee ihan jotain muuta mitä koitin tarkoittaa :D Ehkä olen verbaalisesti vain täysin saamaton =)


Onneksi se on Wordilla tehty, mahtuu tekstiä. :) Mitä laveammin selitetty, sen parempi!

Harmi, nyt tuo typerä lomake vei kaiken huomion varsinaiselta asialta, eli seuranhakuilmoitusten älyttömyydeltä.. :/

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#9820 • • hallucinogen Edain

Amokk, 14.8.2006 14:53:
Harmi, nyt tuo typerä lomake vei kaiken huomion varsinaiselta asialta, eli seuranhakuilmoitusten älyttömyydeltä.. :/


En oo itse nyt aikoihin lukenu noita ilmoituksia vaikka ei tässä neljään vuoteen mitään kuukautta pidempää juttua ole ollut. Silloinkin kuin luin noita niin en muista vastanneeni kuin ehkä yhteen tai kahteen koko elämäni aikana. Usein miten syy on siinä, että yksikään ilmoitus ei erota hyvällä tavalla massasta vaan kaikki on juuri sitä perushöttöä. Oon myös siinä samaa mieltä sun kanssa et lähtö kohta on jo täysin outo, että vartavasten haetaan sitä kumppania ilman, että ois jotain tunnetta ennen treffejä, toivotaan et "ehkä se on tää".

Joskus jätin ilmoituksen ja perusjuttujen lisäksi oli just "katson scifiä, pelaan tietokoneella, kuuntelen konemusiikkia, tykkää Tolkienista jne..." Ja kun tällainen ilmoitus on parin tuhannen ilmoituksen seassa jossa kehutaan maasta taivaaseen kuinka hyvä rakastaja, lapsirakas, runoilija, akateemikko, kuusnumeroiset vuositulot, hellä, komea, mahtava kokki ja iso melanen jantteri on kyseessä niin vastauksia tuli tasan nolla *lmao*

Sinällään en pidä pahana jos ensitapaaminen on netin kautta. Kuitenkin yhtä lailla ne samat höpinät voi käydä läpi mitä tulis juteltua siellä baarissa tms. Tietenkin mun pitää "nettiromansseja" puolustaa kun ainoat kaksi kunnon suhdettani on internetin kautta alunperin (ICQ ja kissin chatti rokkas ;D).

--
pikku-*possu*