SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,454 views

Kianoni

Posts: 357

#6761 • • Kianoni pomputtaako?

Lyylikki, 12.8.2005 18:51:
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät *vink*):

olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.

Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.

Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.

Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?


jaha. yks kaveri iski baarimikon viestittelemällä kuittien välityksellä. kummallista. ehkä siis jotkut oikeesti kattoo minkälaisen harakanvarpaan laitat electronkuittiin
ZaZa

Posts: 262

#6762 • • Edited ZaZa

Avernian,

Siinä ei kauaa edellistä surtu.



Ensinnäkin, mitä sitte? Jos jätkä vaikka oli ollut kauhea kusipää ja tehnyt mulle paljon pahaa henkisesti ja fyysisesti niin kuka sellasta suris? Tai jos mä vaikka jätin sen toisen takia.

Ja toisekseen mistä sä tiedät etten mä sure? Totta helvetissä mua surettaa. Sen takia mulla ei vielä olekaan ketään uutta. Kai sitä nyt pikkasen voi katella ja ehkä kiinnostua uudesta, mut en mä ole olleenkaan varma että pystyisin vielä ihan pian aloittaa uutta suhdetta.

Ja toisekseen "kaipa tämä tästä pikku hiljaa"

Ei kannata avautua asioista joista ei mitään tiedä....

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

ZaZa

Posts: 262

#6764 • • Edited ZaZa

Lene, 13.8.2005 14:14:



Kaikista julkisista asioiden haaroista päätellen näin ei näemmä ole ollut. *nauru*




Mistä julkisista asian haaroista? Mä oon tänne mielestäni aika vähän kirjottanut mun ja mun jätkän suhteesta. Ja mielummin kirjoitin tänne sillon kun olin onnellinen. Mä en tullut tänne avautumaan sillon, ku tää jätkä löi, kuristi ja töni mua kaupungilla koska se on mulle aika vaikea aihe. Toisekseen sä et varmaankaan paljoa tiedä siitä suhteesta? Joten "julkiset asioiden haarat" ei kyllä anna ihan todellista kuvaa.


Taitaa vaan mennä taas kategoriaan "en osaa olla yksin" tms. Mikäs siinä sitten - jokainen tyylillään. Tarvinneeko sitä tossa iässä tehdäkään muuta kuin leikkiä.




Mielestäni kirjotin just tuolla aikaisemmin yhdessä viestissä että en tykkää olla yksin.. Kyllä mä osaan olla yksin. Tälläkin hetkellä mä olen yksin. Mutta yksin ei ole kiva olla. Koska en jaksais enää vaan itkeä ja murehtia kaikkia paskoja asioita joita on nyt viime aikoina tullut.
Ja "tossa iässä"? Joo, mä oon 18, ihan kauhea teini jolla ei ole tunteita leikkii vaan... Mua ärsyttää noi yleistykset. Kuinka hyvin sä tunnet mut? Mistä sä tiedät minkälainen ihminen mä olen?


Ei kannata avautua julkisesti, jos ei kestä kommentteja. Tiedon jyväsiä on pitkin poikin niin eiköhän niitä seuraamalla aina "jotain" tiedä. *vink*



Kyllä mä kestän kommentteja. Mutta kai mä saan vastata ja puolustautua jos joku mulle vittuilee?



Niin, ei mua haittaa vaikka tuntemattomat ihmiset ajattelee et mä oon vaan joku säälittävä teini joka on nyt "siinä iässä" että niitä miehiä vaihdellaan ku sukkia eikä osata olla yksin. Leikitän vaan eikä tunteita ole pelissä. Mulle on tärkeintä et mulle tärkeät ihmiset tietää miten asiat oikeesti on...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Kianoni

Posts: 357

#6765 • • Kianoni pomputtaako?
taitaa tytöt olla tarpeessa kun noin kärttysiä ovat
tom_gore

Posts: 168

#6766 • • tom_gore kiksujäärä

ZaZa, Niin, ei mua haittaa vaikka tuntemattomat ihmiset ajattelee et mä oon vaan joku säälittävä teini joka on nyt "siinä iässä" että niitä miehiä vaihdellaan ku sukkia eikä osata olla yksin. Leikitän vaan eikä tunteita ole pelissä. Mulle on tärkeintä et mulle tärkeät ihmiset tietää miten asiat oikeesti on...



Tuntuu haittaavan kun noin kovasti ärähdit ;)
ZaZa

Posts: 262

#6767 • • ZaZa

tom_gore, 13.8.2005 14:51:
---
ZaZa, Niin, ei mua haittaa vaikka tuntemattomat ihmiset ajattelee et mä oon vaan joku säälittävä teini joka on nyt "siinä iässä" että niitä miehiä vaihdellaan ku sukkia eikä osata olla yksin. Leikitän vaan eikä tunteita ole pelissä. Mulle on tärkeintä et mulle tärkeät ihmiset tietää miten asiat oikeesti on...

---


Tuntuu haittaavan kun noin kovasti ärähdit ;)




Ärähdin vaan sen takia koska mulla on oikesti niin paha olla, ja mua satuttaa kun ihmiset puhuu tohon sävyyn vaikka eivät tiedä mistään mitään eikä tunne asian omaisia... mutta niin... antaa olla...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

tom_gore

Posts: 168

#6768 • • tom_gore kiksujäärä

ZaZa, Ärähdin vaan sen takia koska mulla on oikesti niin paha olla, ja mua satuttaa kun ihmiset puhuu tohon sävyyn vaikka eivät tiedä mistään mitään eikä tunne asian omaisia... mutta niin... antaa olla...



Saattaa olla että he lähinnä kummastelivat sitä että jos suhun sattuu niin paljon niin miten uskaltaudut / kykenet syöksymään seuraavaan suhteeseen alle viikossa? Harva pystyy jos oikeasti on näppinsä kunnolla polttanut...
ZaZa

Posts: 262

#6769 • • ZaZa

tom_gore, 13.8.2005 15:01:
---
ZaZa, Ärähdin vaan sen takia koska mulla on oikesti niin paha olla, ja mua satuttaa kun ihmiset puhuu tohon sävyyn vaikka eivät tiedä mistään mitään eikä tunne asian omaisia... mutta niin... antaa olla...

---


Saattaa olla että he lähinnä kummastelivat sitä että jos suhun sattuu niin paljon niin miten uskaltaudut / kykenet syöksymään seuraavaan suhteeseen alle viikossa? Harva pystyy jos oikeasti on näppinsä kunnolla polttanut...



Missä vaiheessa mä olen sanonut että mulla on uusi suhde? En mä edes ole sanonut että olisin kiinnostunut tai ihastunut keneentään. Se yksi kommennit jossa sainoin että "kaipa tämä tästä pikkuhiljaa" tarkoitti vain sitä että elämä alkaa näyttää jo vähän valoisammalta ja että kaipa pikku hiljaa tää kipu alkaa hellittää ja ne hymiöt siellä perässä " *pihkassa* ???", ei tarkoittanut että olen unohtanut eksäni, ja rakastunut uuteen ja ruvennut seurustelemaan jonkun kanssa....
En itseasiassa edes teidä mitä se tarkoitti. Sinä iltana vaan oli ollut niin hauskaa. Olin vain iloinen ja hyvällä tuulella....

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

tom_gore

Posts: 168

#6770 • • tom_gore kiksujäärä

ZaZa, Missä vaiheessa mä olen sanonut että mulla on uusi suhde? En mä edes ole sanonut että olisin kiinnostunut tai ihastunut keneentään. Se yksi kommennit jossa sainoin että "kaipa tämä tästä pikkuhiljaa" tarkoitti vain sitä että elämä alkaa näyttää jo vähän valoisammalta ja että kaipa pikku hiljaa tää kipu alkaa hellittää ja ne hymiöt siellä perässä " *pihkassa* ???", ei tarkoittanut että olen unohtanut eksäni, ja rakastunut uuteen ja ruvennut seurustelemaan jonkun kanssa....
En itseasiassa edes teidä mitä se tarkoitti. Sinä iltana vaan oli ollut niin hauskaa. Olin vain iloinen ja hyvällä tuulella....



Olet siis vain väärinymmärretty :)
ZaZa

Posts: 262

#6771 • • Edited ZaZa


---


Olet siis vain väärinymmärretty :)




niin...

Musta on vaan aika hassua että mulle tullaan selittämään tollasia asioita, vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Mun kundi ihastu toiseen, mä jätin sen koska en halunnut olla sen kanssa varalla siihen asti kunnes se varmistaa että saako se sen toisen vai en. Sen jälkeen olen pitänyt hauskaa kavereiden kanssa ja tajunnut ettei maailma kaadu siihen että menetin sen ihmisen josta välitin kamalasti ja joka oli mulle tärkeä... Varmaankin se yksi hymiö oli liikaa...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

tom_gore

Posts: 168

#6772 • • tom_gore kiksujäärä

ZaZa
niin...

Musta on vaan aika hassua että mulle tullaan selittämään tollasia asioita, vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Mun kundi ihastu toiseen, mä jätin sen koska en halunnut olla sen kanssa varalla siihen asti kunnes se varmistaa että saako se sen toisen vai en. Sen jälkeen olen pitänyt hauskaa kavereiden kanssa ja tajunnut ettei maailma kaadu siihen että menetin sen ihmisen josta välitin kamalasti ja joka oli mulle tärkeä... Varmaankin se yksi hymiö oli liikaa...



Voorumeilla ei kannata jättää paljoa arvailun varaan. Veikkaan etten ollut ainoa joka ymmärsi viestisi siten että seuraava oli jo "tulilinjalla" ;)
ZaZa

Posts: 262

#6773 • • ZaZa
tom_gore, Lene ja avernian kiitosta vaan teille....

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

ZaZa

Posts: 262

#6774 • • ZaZa

Lene, 13.8.2005 15:20:



Fiksusti tehty, koska kuulostaa siltä leikkimiseltä sen poitsun taholta. Ehkä se on just sitä, kun ei ole kiva olla yksin niin ollaan vähän kenen kanssa sattuu, vaikkei oikeasti välitetäkään ja sitten toinen välittää ja sitten siinä sattuu... Olisi oikein, ettei tekisi itsekään sellaista kenellekään toiselle.




Jep jep... mä lähdenkin tästä nyt juomaan Ofeliaa ja viiltämään puskassa ranteet auki, koska kukaan ei rakasta mua... Mähän olen vasta 18 että sehän on ihan ymmärrettävää mun taholta.

Zaza kiittää ja kuitta...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

tom_gore

Posts: 168

#6775 • • tom_gore kiksujäärä

ZaZa
Jep jep... mä lähdenkin tästä nyt juomaan Ofeliaa ja viiltämään puskassa ranteet auki, koska kukaan ei rakasta mua... Mähän olen vasta 18 että sehän on ihan ymmärrettävää mun taholta.



No ei varmaan ainakaan iltapäivälehtien uutiskynnystä ylittäisi, mutta älä nyt kuitenkaan ;)
ZaZa

Posts: 262

#6776 • • ZaZa

tom_gore, 13.8.2005 15:25:



No ei varmaan ainakaan iltapäivälehtien uutiskynnystä ylittäisi, mutta älä nyt kuitenkaan ;)



ofelia on sitä paitsi ihan kamalan pahaa...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

tom_gore

Posts: 168

#6777 • • tom_gore kiksujäärä

ZaZa

ofelia on sitä paitsi ihan kamalan pahaa...



Tuohon en osaa kommentoida kun mun teinivuosina oli vaan Marlin helmeileviä omena- ja mansikkaviinejä :D
ZaZa

Posts: 262

#6778 • • ZaZa

tom_gore, 13.8.2005 15:27:
---
ZaZa

ofelia on sitä paitsi ihan kamalan pahaa...

---


Tuohon en osaa kommentoida kun mun teinivuosina oli vaan Marlin helmeileviä omena- ja mansikkaviinejä :D



Nii-in... Onneks mä oonki viel teini niin oon ehtinyt ofeliaakin maistella...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avernian

Posts: 7,451

#6779 • • Avernian Kerettiläinen

Lene, 13.8.2005 15:00:
Life is a bitch... or am I?



Both.

[pieni]P.S. Sori oli pakko *vink*[/pieni]

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

PieceOfMind

Posts: 628

#6780 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

ZaZa, 13.8.2005 14:58:
mua satuttaa kun ihmiset puhuu tohon sävyyn vaikka eivät tiedä mistään mitään eikä tunne asian omaisia... mutta niin... antaa olla...



Älä noista välitä! Inhottaa tollanen ilkeys... Noi varmaan uskoo, että niiden omat murheet muuttuu pienemmiksi, jos ne saa toisillekin ihmisille pahan mielen. Just ignore! *hali*