Lyylikki, 12.8.2005 18:51:
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät ):
olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.
Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.
Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.
Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?
jaha. yks kaveri iski baarimikon viestittelemällä kuittien välityksellä. kummallista. ehkä siis jotkut oikeesti kattoo minkälaisen harakanvarpaan laitat electronkuittiin