SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,916 views

onni3mk

Posts: 3,973

#6741 • • onni3mk Onni on.

tom_gore, 11.8.2005 22:56:
Eikös se olis sit kuitenkin käytännössä vähän sama ku punanen?



Ei, koska ei seurustele. Jos sillai tapailee jotain..sillai..vaikee selittää...mut sillai *nauru*

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#6742 • • onni3mk Onni on.

BB_turone, 11.8.2005 23:02:
Sanonko suoraa et ihan ********* semmonen...



No mut siis, jos kiinnostusta on molemmilta puolilta ja käydään yhessä ulkona ja tapaillaan, mut ei olla vielä vaikka edes otettu fyysistä kontaktia tai ei olla sillai...sovittu et nyt sä oot mun poika/tyttöystävä. Siis se ajanjakso ennen varsinaista seurustelua. Miten muuten ihmiset vois ruveta seurustelemaan..?

--
Onni on.

tom_gore

Posts: 168

#6743 • • tom_gore kiksujäärä

onni3mk, 11.8.2005 23:06:
No mut siis, jos kiinnostusta on molemmilta puolilta ja käydään yhessä ulkona ja tapaillaan, mut ei olla vielä vaikka edes otettu fyysistä kontaktia tai ei olla sillai...sovittu et nyt sä oot mun poika/tyttöystävä. Siis se ajanjakso ennen varsinaista seurustelua. Miten muuten ihmiset vois ruveta seurustelemaan..?



Niih. No ite säädän yleensä yhden kanssa kerrallaan. Mut monet ilmeisesti "deittailee" useamman kanssa samaan aikaan. Ehkä näille sopii sit se keltainen väri :)
ZaZa

Posts: 262

#6746 • • ZaZa
mä oon ollu tääl vasta neljä päivää mut haluun jo nyt pois.. mä en tykkää olla yksin... se on kivaa ku on joku jota voi pitää sylissä, helliä ja pussailla...
Tääl ei oo laisinkaan kivaa... *nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

shine

Posts: 221

#6747 • • shine
Juu se akonin lonely taitaa vaan olla mun biisi...voi surkeutta kun elämä välillä satuttaa..liian usein.

--
you don't know me, i don't know you........but i do miss u.

AlexS

Posts: 1,389

#6749 • • AlexS kummasetä

shine, 12.8.2005 00:27:
Juu se akonin lonely taitaa vaan olla mun biisi...voi surkeutta kun elämä välillä satuttaa..liian usein.



Argh, yks tän vuoden ärsyttävimmistä kappaleista tuo Lonely *igor*
Sen lisäksi että se masentaa niin sitä oravaääntä ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella.
Sori avautuminen! plur! Jatkakaa.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#6750 • • noai Guest
AKONIN LONELY ON IHAN PARAS!!
Miettikää nyt;
"Illan koskettavan kappaleen duettona esittävät
Mr Lonely ja Pikkuorava!"
Takuunaurut kun sitä kuuntelee *lmao*


p.s. tiedän kyllä ettei yksinäisyys ole naurun asia, vain tämä biisi.
kilobitti

Posts: 2,419

#6751 • • kilobitti 1-2-3 techno

AlexS, 12.8.2005 11:15:
Argh, yks tän vuoden ärsyttävimmistä kappaleista tuo Lonely *igor*



Se on yksinkertaisesti hirveä ja täysin tyhjänpäivänen tekele. Ei herätä minussa muita tunteita kuin toiveen sen loppumisesta mahd. pian.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#6752 • • . Guest

kilobitti, 12.8.2005 11:56:
---
AlexS, 12.8.2005 11:15:
Argh, yks tän vuoden ärsyttävimmistä kappaleista tuo Lonely *igor*
---


Se on yksinkertaisesti hirveä ja täysin tyhjänpäivänen tekele. Ei herätä minussa muita tunteita kuin toiveen sen loppumisesta mahd. pian.




Sama juttu!!
tom_gore

Posts: 168

#6753 • • tom_gore kiksujäärä
All of my life I've been waiting
For you
I wanna be the one that you take home
Let me be the one
'Cause I'm so lonely

Take me home
With you
No one on Earth knows me like you do
Take me home
In time you'll love me like one of your own
So come on...
ZaZa

Posts: 262

#6754 • • ZaZa
hihi... kaipa tämä tästä pikku hiljaa.... *hymy* *plur* *pihkassa* ??? hihi...

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Lyylikki

Posts: 2,975

#6755 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät *vink*):

olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.

Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.

Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.

Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?
Mistah Marinol

Posts: 750

#6756 • • Mistah Marinol Yleinen kusipää
Aijjai, yksinään on kiva olla. Paitsi silloin kun oot jurrissa (usein), silloin itket täällä kaikkia vitun ongelmia.. BTW baarimikot saa ns. perse-ehdotuksia n. 7000000000000 illassa, eli keksikää jotain vitun säväyttävää.. (ystäväni ovat baarimikkoja) plus olen nisä...*känni*

--
Musa ei voi koskaan olla liian lujalla. Sen kun työnnät pään ämyriin ja pyörittelet korvia. Volaa, lisää volaa, vielä enemmän volaa. Puuroutuu tai kuuroutuu, mitä väliä. -Lou Reed

Tanjiz

Posts: 370

#6757 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.

Lyylikki, 12.8.2005 18:51:
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät *vink*):

olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.

Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.

Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.

Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?


Ei ne kuulkaas sen kummempia ole*nauru* Jos toi kyseinen rastahemmo ei soittanu, niin kai sitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnostanu.
Suosittelisin ainakin, ettei tosiaan kandee olla ihan lärvit.. Varsinkin muijat; ei oo mitään pahempaa näkyä, ku känninen akka*piis*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Lyylikki

Posts: 2,975

#6758 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Nemi*, 13.8.2005 01:54:
En tuu enaa ikina takas!!!!!!!! onnellisesti kihloissa! *plur* Kauneinta ei voi maailmasta loytaa...



Onneksipa olkoon *sydän* Joillakin sentään käy flaksi.

Ehkä vielä jonain päivänä mullakin. Usko ei lopu koskaan.
Avernian

Posts: 7,451

#6759 • • Avernian Kerettiläinen

ZaZa, 11.8.2005 23:54:
mä oon ollu tääl vasta neljä päivää mut haluun jo nyt pois.. mä en tykkää olla yksin...



ZaZa, 12.8.2005 18:30:
hihi... kaipa tämä tästä pikku hiljaa.... *hymy* *plur* *pihkassa* ??? hihi...



Siinä ei kauaa edellistä surtu.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Kianoni

Posts: 357

#6760 • • Kianoni pomputtaako?
jaha.
tää mun kämppä on aika luukku.
ja mä oon sinkku.
tää on kait sit sinkkuluukku