SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,770 views

Avatar
#6721 • • Galadhan Guest

wiper, 11.8.2005 14:35:
---
Se on muuten kumma hommeli, että kun sitä seurustelee, niin jo on seuraa tulossa ovista ja kaikista pikkuraoista ja muutenkin tuntuu, että naisia kovasti kiinnostaa. Mutta kun on sinkku niin tuntuu että otsassa lukee jotain mikä ei mielytä sitten olleskataan.



Toi on kyllä niin totta. Kai sitä käyttäytyy jotenki luonnollisemmin silloin kun ei ole hakemassa mitään, on jotenkin rennompi. Itse en edes osaa 'iskeä' ketään vaan tilanteen täytyy lähteä jotenkin spontaanisti käyntiin ja ihmisen olla kiinnostava, että voisi kuvitella tapaavansa uudelleen. Silloin kun tähän ei ole mitään paineita tai odotuksia, niin se on helpompaa.
josbe

Posts: 1,982

#6722 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

tom_gore, 11.8.2005 14:50:
---
Syder, 11.8.2005 14:46:
Yleisestihän asia menee jotakuinkin siten että kaikki "hyvät" ovat varattuja, tästä syystä nämä yksilöt kiinnostavat muita enemmän kun joku on jo todennut henkilön hyväksi niin suuremmalla todennäköisyydellä viihtyy itsekin hänen seurassaan.

---


Näin mäkin oon sen pähkäillyt. Ehkä joillekin se on lisäksi jonkinasteinen "haaste" saada varattu kiinnostumaan itsestään.

On se silti perseestä että silloin kun tarve (enkä puhu pelkästään _siitä_) olis suurin, on se apu mahdollisimman kaukana ja hukassa.



Älkäähän nyt puhuko potaskaa *nauru*. Elämä on sattumien summaa. Monet hyvät ja huonot ovat varattuja, samoin monet hyvät ja huonot sinkkuja. Ja jos esim. varattu löytää kumppaniaan paremman sinkun, niin kyllä se kumppani lentää aika nopeesti mäkeen.. Elämä on *pahis*
Syder

Posts: 2,255

#6723 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Galadhan, 11.8.2005 14:55:
Toi on kyllä niin totta. Kai sitä käyttäytyy jotenki luonnollisemmin silloin kun ei ole hakemassa mitään, on jotenkin rennompi. Itse en edes osaa 'iskeä' ketään vaan tilanteen täytyy lähteä jotenkin spontaanisti käyntiin ja ihmisen olla kiinnostava, että voisi kuvitella tapaavansa uudelleen. Silloin kun tähän ei ole mitään paineita tai odotuksia, niin se on helpompaa.



Ennalta sovitut tapaamiset nimenomaan "tapaamistarkoituksessa" ovat kyllä hyvin hankala liikkeellelähtökohta. Eikä sillä välttämättä ole ujouden/arkuuden kanssa tekemistä, lähinnä puheenaiheen löytäminen mistä lähteä liikkeelle yms voi joskus olla enemmän tai vähemmän hankalaa :)

--
Divida et impera.

Syder

Posts: 2,255

#6724 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

josbe, 11.8.2005 14:57:
Älkäähän nyt puhuko potaskaa *nauru*. Elämä on sattumien summaa. Monet hyvät ja huonot ovat varattuja, samoin monet hyvät ja huonot sinkkuja. Ja jos esim. varattu löytää kumppaniaan paremman sinkun, niin kyllä se kumppani lentää aika nopeesti luiskaan.. Elämä on *pahis*



Ja jokainen sattuma on hyvin pohjustettujen tilanteiden ja mahdollisuuksien hyväksikäyttämistä. Kerran jättää hyvän vaikutuksen nii se säilyy pitkään ja seuraavan tilanteen sattuessa siitä voi mennä just niin pitkälle ku sillä hetkellä haluaa antaa asioiden mennä ja toinen tulee perässä. Tottakai onnenkolahduksia ja -potkuja sattuu itse kullekin mut ei se suinkaan ole tavanomaista :)

--
Divida et impera.

wiper

Posts: 254

#6725 • • wiper
---


aa joo nyt tajusin ja oon huomannu kans samaa...ja sitten myös jos on sinkku ja ei haluu ketään ni silloinki tulee kaiken maailman ehotuksii ja ties mitä, mutta sitten ku tarviskin lähesyyttä ja rakkautta ni eipä silloin oo ketään sielt ikkunasta tulossa. harmillista kyllä!
[/quote]

Mullakin on partsinovi ollu auki koko kesän*nauru*

Vettä on kyllä joskus tullu sisään niin paljon, että lattia lainehtii"Ranskalainen"*grr*
Toykio

Posts: 294

#6726 • • Toykio
Jatkuu...
Mukavasti alkanut työromantiikkanen päättyikin karuisiin pakkeihin *igor*
Dana

Posts: 647

#6727 • • Dana

onni3mk, 11.8.2005 13:27:
Mä lähinnä tarkotin sitä, et onhan niitä naisiakin, joilla on mielessä vaan "se". Ja sellasiakin, jotka ei välttis haluu muuta kun söpöillä ja flirttiä *vink*



WORD! *joo*
muZZle^

Posts: 305

#6729 • • muZZle^

wiper, 11.8.2005 15:08:

Mullakin on partsinovi ollu auki koko kesän*nauru*

Vettä on kyllä joskus tullu sisään niin paljon, että lattia lainehtii"Ranskalainen"*grr*



heheh, mullaki ikkunat et kyl niistäki ois mahtunu*nauru* tosin voi toi seittemäs kerros vähän hidastaa...ja helteetki ohi ni tartte enää niitä sit auki pidellä, harmillista*iloinen*
täytynee alkaa odotteleen vaan liikennevalopileitä!
pirpeli

Posts: 5,533

#6731 • • pirpeli

mufasa2, 11.8.2005 16:15:
Liikennevalobileet?!? Sounds interesting *joo*



Traffic Lightsit on pidetty DTM:ssä jo useita kertoja*hymy*. Mutta täältä saitilta monikaan ei oo varmaan niissä käynyt. Ihan hauska konsepti,lisäksi värilaput on numeroitu ja isolle screenille on sitten saanut lähettää viestejä henkilölle, joka kiinnostaa. Ei muuta kun pariutumaan...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tanjiz

Posts: 370

#6732 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Jeesh!!!
*iloinen*x1000

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

dj_kojo

Posts: 9

#6733 • • dj_kojo
täytyykin varmaan lähteä kokeilemaan näitä liikennevalobileitä..*joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6734 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hehe, siinä vaiheessa kun pitäs pukeutuu tietynvärisiin vaatteisiin, alkaa osa kitistä, et ei oo just niitä vihreitä tai punasii vaatteita *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Grass

Posts: 237

#6735 • • Grass fiilistelijä
vihreet olis helppo jopa pistää päälle *nauru*
tom_gore

Posts: 168

#6736 • • tom_gore kiksujäärä

Hyzenthlay, 11.8.2005 22:33:
hehe, siinä vaiheessa kun pitäs pukeutuu tietynvärisiin vaatteisiin, alkaa osa kitistä, et ei oo just niitä vihreitä tai punasii vaatteita *nauru*



Kauboista saa? :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6737 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

tom_gore, Kauboista saa? :)



Mutta kun jos en mä tykkää keltasesta ja vihreestä ja dresscodet on muutenkin ihan perseestä!! *igor**igor**igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

onni3mk

Posts: 3,973

#6738 • • onni3mk Onni on.

tom_gore, 11.8.2005 13:06:
Eiks se keltainen ollu vähän niinq tätä varten vai käsitinkö mä ihan väärin? Ei varattu muttei halua ehkä ollakaan... tmv.



Mä ymmärsin keltasen niin, et ei oo vielä varattu, mut on sutinaa jonkun kanssa, niin toisten ei ehkä kannata yrittää niin kovin herutella.

--
Onni on.

Verano

Posts: 4,649

#6739 • • Verano Merituuli

pirpeli, 11.8.2005 16:28:
Traffic Lightsit on pidetty DTM:ssä jo useita kertoja*hymy*. Mutta täältä saitilta monikaan ei oo varmaan niissä käynyt. Ihan hauska konsepti,lisäksi värilaput on numeroitu ja isolle screenille on sitten saanut lähettää viestejä henkilölle, joka kiinnostaa. Ei muuta kun pariutumaan...


Yksissä on tullut oltua =) tietysti vihreä lappu rinnassa. Mulle tuli yksi viesti screenille, mutta toki sen oli lähettänyt rakas ystäväni Kaynessi <3

Kyse siis noissa bileissä ainakin eri värisistä tarralapuista, ei vaatteista.
tom_gore

Posts: 168

#6740 • • tom_gore kiksujäärä

onni3mk, 11.8.2005 22:40:
Mä ymmärsin keltasen niin, et ei oo vielä varattu, mut on sutinaa jonkun kanssa, niin toisten ei ehkä kannata yrittää niin kovin herutella.



Eikös se olis sit kuitenkin käytännössä vähän sama ku punanen?