SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,149 views

o_°

Posts: 224

#6701 • • o_°

onni3mk, 11.8.2005 12:43:
Toi liikennevalo juttu oli vähän hyvä! Kannatetaan!

Mut tossa vihreessä pitäs olla eri variaatioita ainakin kaks, et haluuko jotain vakavaa yritystä, vai vaan hetken hupia tai keihnätä tai flirttiä tai siis semmosta ei-niin-vakavaa. *hih*



Eikös ton kerro jo sukupuoli ?
tom_gore

Posts: 168

#6702 • • tom_gore kiksujäärä

onni3mk, 11.8.2005 12:43:
Toi liikennevalo juttu oli vähän hyvä! Kannatetaan!

Mut tossa vihreessä pitäs olla eri variaatioita ainakin kaks, et haluuko jotain vakavaa yritystä, vai vaan hetken hupia tai keihnätä tai flirttiä tai siis semmosta ei-niin-vakavaa. *hih*



Eiks se keltainen ollu vähän niinq tätä varten vai käsitinkö mä ihan väärin? Ei varattu muttei halua ehkä ollakaan... tmv.
tom_gore

Posts: 168

#6704 • • tom_gore kiksujäärä

Hasse L.Hoff, 11.8.2005 13:05:
Eikös ton kerro jo sukupuoli ?



Karseeta yleistämistä. Vaikka _sinulla_ ei ole vastakkaisen sukupuolen nähdessäs muuta mielessä kuin "se", älä oleta että muillakaan ei ole ;)
o_°

Posts: 224

#6705 • • o_°
hurrrr ihme tosikkoja liikentees taas *eiei* Voisitte vähän löysää ni ehkä sattuis löytyykki joku hengailukaveri *vink*
tom_gore

Posts: 168

#6706 • • tom_gore kiksujäärä

Hasse L.Hoff, 11.8.2005 13:16:
hurrrr ihme tosikkoja liikentees taas *eiei* Voisitte vähän löysää ni ehkä sattuis löytyykki joku hengailukaveri *vink*



Hah. Ite otit vastaläpän heti tosissasi, katsopa peiliin ;)
muZZle^

Posts: 305

#6707 • • muZZle^
hahaaha, ootte parhaita*nauru* hoihohohohh
onni3mk

Posts: 3,973

#6708 • • onni3mk Onni on.
Mä lähinnä tarkotin sitä, et onhan niitä naisiakin, joilla on mielessä vaan "se". Ja sellasiakin, jotka ei välttis haluu muuta kun söpöillä ja flirttiä *vink*

--
Onni on.

Rysty

Posts: 48

#6709 • • Rysty Superyllätyssektori

tom_gore, 11.8.2005 13:06:
---
onni3mk, 11.8.2005 12:43:
Toi liikennevalo juttu oli vähän hyvä! Kannatetaan!

Mut tossa vihreessä pitäs olla eri variaatioita ainakin kaks, et haluuko jotain vakavaa yritystä, vai vaan hetken hupia tai keihnätä tai flirttiä tai siis semmosta ei-niin-vakavaa. *hih*

---


Eiks se keltainen ollu vähän niinq tätä varten vai käsitinkö mä ihan väärin? Ei varattu muttei halua ehkä ollakaan... tmv.



Hmm näin mä sen käsitin kun joskus kävin sinkkubileissä jossa oli nuo merkit..
Viltsu

Posts: 2,010

#6711 • • Viltsu noname

Hasse L.Hoff, 11.8.2005 13:16:
hurrrr ihme tosikkoja liikentees taas *eiei* Voisitte vähän löysää ni ehkä sattuis löytyykki joku hengailukaveri *vink*



Hasse L.Hoff
Hah. Ite otit vastaläpän heti tosissasi, katsopa peiliin ;)



Voisitte mennä vaikka kahville rauhottuun, ni ehkä voisitte löytää vaikka toisenne ,D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

tom_gore

Posts: 168

#6712 • • tom_gore kiksujäärä

Viltsu, 11.8.2005 13:55:
Voisitte mennä vaikka kahville rauhottuun, ni ehkä voisitte löytää vaikka toisenne ,D



Ei me haluta ku nyt VÄNGÄTÄÄN :D
wiper

Posts: 254

#6713 • • wiper

muZZle^, 11.8.2005 11:04:
hihihh. ei varmaan tarttis ihan sinkkupileit järjestää erikseen mut joidenki pileiden yhteyteen jotain hassua*joo* niinku joku tais aiemmin kirjottaa jossain et ku on ollu rustettiluisteluita ni sitten rusettireivit *jiihaa*



Eix niinku sinkun otsassa jo lue SINKKU.;)
muZZle^

Posts: 305

#6714 • • muZZle^

wiper, 11.8.2005 14:13:
---
muZZle^, 11.8.2005 11:04:
hihihh. ei varmaan tarttis ihan sinkkupileit järjestää erikseen mut joidenki pileiden yhteyteen jotain hassua*joo* niinku joku tais aiemmin kirjottaa jossain et ku on ollu rustettiluisteluita ni sitten rusettireivit *jiihaa*

---


Eix niinku sinkun otsassa jo lue SINKKU.;)



miten niin muka? jos ei oo liikkeel oman kullan kans ni ei niist tiä..*eiei* kyl niist voi erehtyy*joo*
tom_gore

Posts: 168

#6715 • • tom_gore kiksujäärä
Minä en ainakaan osaa tulkita eleistä ja katseista muuta kuin "ei kiinnosta" tai "kyllä kiinnostaa". Todistettavasti molempia on käyttäneet sekä sinkut että varatut, joten ota siitä nyt sitten selvää toisen sivilisäädystä...
wiper

Posts: 254

#6716 • • wiper

muZZle^, 11.8.2005 14:29:
---
wiper, 11.8.2005 14:13:
---
muZZle^, 11.8.2005 11:04:
hihihh. ei varmaan tarttis ihan sinkkupileit järjestää erikseen mut joidenki pileiden yhteyteen jotain hassua*joo* niinku joku tais aiemmin kirjottaa jossain et ku on ollu rustettiluisteluita ni sitten rusettireivit *jiihaa*

---


Eix niinku sinkun otsassa jo lue SINKKU.;)

---


miten niin muka? jos ei oo liikkeel oman kullan kans ni ei niist tiä..*eiei* kyl niist voi erehtyy*joo*



Se on muuten kumma hommeli, että kun sitä seurustelee, niin jo on seuraa tulossa ovista ja kaikista pikkuraoista ja muutenkin tuntuu, että naisia kovasti kiinnostaa. Mutta kun on sinkku niin tuntuu että otsassa lukee jotain mikä ei mielytä sitten olleskataan.

Näin sen tarkoitin, ja näin mulla, en sitten tiiä onko naisilla samoin.
tom_gore

Posts: 168

#6717 • • tom_gore kiksujäärä

wiper
Se on muuten kumma hommeli, että kun sitä seurustelee, niin jo on seuraa tulossa ovista ja kaikista pikkuraoista ja muutenkin tuntuu, että naisia kovasti kiinnostaa. Mutta kun on sinkku niin tuntuu että otsassa lukee jotain mikä ei mielytä sitten olleskataan.

Näin sen tarkoitin, ja näin mulla, en sitten tiiä onko naisilla samoin.



No nyt kun mainitsit niin kyllä minäkin tällaista olen ollut huomaavinani. Varsinkin jollain laivaristeilyillä missä on paljon naisia "iskupäällä" niin kihlasormus tuntui olevan se pahin p...magneetti.

Elämä on yhtä suurta vääryyttä.
muZZle^

Posts: 305

#6718 • • muZZle^

wiper, 11.8.2005 14:35:
---
muZZle^, 11.8.2005 14:29:
---
wiper, 11.8.2005 14:13:
---
muZZle^, 11.8.2005 11:04:
hihihh. ei varmaan tarttis ihan sinkkupileit järjestää erikseen mut joidenki pileiden yhteyteen jotain hassua*joo* niinku joku tais aiemmin kirjottaa jossain et ku on ollu rustettiluisteluita ni sitten rusettireivit *jiihaa*

---


Eix niinku sinkun otsassa jo lue SINKKU.;)

---


miten niin muka? jos ei oo liikkeel oman kullan kans ni ei niist tiä..*eiei* kyl niist voi erehtyy*joo*

---


Se on muuten kumma hommeli, että kun sitä seurustelee, niin jo on seuraa tulossa ovista ja kaikista pikkuraoista ja muutenkin tuntuu, että naisia kovasti kiinnostaa. Mutta kun on sinkku niin tuntuu että otsassa lukee jotain mikä ei mielytä sitten olleskataan.

Näin sen tarkoitin, ja näin mulla, en sitten tiiä onko naisilla samoin.



aa joo nyt tajusin ja oon huomannu kans samaa...ja sitten myös jos on sinkku ja ei haluu ketään ni silloinki tulee kaiken maailman ehotuksii ja ties mitä, mutta sitten ku tarviskin lähesyyttä ja rakkautta ni eipä silloin oo ketään sielt ikkunasta tulossa. harmillista kyllä!
Syder

Posts: 2,255

#6719 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Yleisestihän asia menee jotakuinkin siten että kaikki "hyvät" ovat varattuja, tästä syystä nämä yksilöt kiinnostavat muita enemmän kun joku on jo todennut henkilön hyväksi niin suuremmalla todennäköisyydellä viihtyy itsekin hänen seurassaan.

--
Divida et impera.

tom_gore

Posts: 168

#6720 • • tom_gore kiksujäärä

Syder, 11.8.2005 14:46:
Yleisestihän asia menee jotakuinkin siten että kaikki "hyvät" ovat varattuja, tästä syystä nämä yksilöt kiinnostavat muita enemmän kun joku on jo todennut henkilön hyväksi niin suuremmalla todennäköisyydellä viihtyy itsekin hänen seurassaan.



Näin mäkin oon sen pähkäillyt. Ehkä joillekin se on lisäksi jonkinasteinen "haaste" saada varattu kiinnostumaan itsestään.

On se silti perseestä että silloin kun tarve (enkä puhu pelkästään _siitä_) olis suurin, on se apu mahdollisimman kaukana ja hukassa.