SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,817,153 views

Jutu

Posts: 3,054

#6801 • • Jutu Blondi

Syder, 15.8.2005 15:02:
Oon aina eläny siinä uskossa että erilaiset tyypit vetää puoleensa, tai niin se magneetti ainaki yleensä toimii :)


Ei tässä tapauksessa :D Poikkeus vahvistaa säännön, vai miten ikinä menikään.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Minnie10

Posts: 114

#6802 • • Minnie10

Lyylikki, 13.8.2005 02:10:
---
Nemi*, 13.8.2005 01:54:
En tuu enaa ikina takas!!!!!!!! onnellisesti kihloissa! *plur* Kauneinta ei voi maailmasta loytaa...

---


Onneksipa olkoon *sydän* Joillakin sentään käy flaksi.

Ehkä vielä jonain päivänä mullakin. Usko ei lopu koskaan.



Usko menee vain hetkellisesti :o) Jostain se usko siihen hyvään tulevaisuuteen, jonkun kivan tyypin kanssa, sit aina löytyy. Mut kyllä meillä vielä on aikaa tai näin ainakin haluun uskotella itselleni. Tsemppiä vaan kaikille sinkuille ja parisuhteessa kamppaileville.
tom_gore

Posts: 168

#6803 • • tom_gore kiksujäärä

Minnie10, Mut kyllä meillä vielä on aikaa tai näin ainakin haluun uskotella itselleni.



Tätä mäkin koitan itselleni uskotella :D
Ninka

Posts: 564

#6804 • • Ninka

tom_gore, 17.8.2005 20:11:
---
Minnie10, Mut kyllä meillä vielä on aikaa tai näin ainakin haluun uskotella itselleni.

---


Tätä mäkin koitan itselleni uskotella :D



uskokaa pois sitä on *nauru* mut se vaan että mitä sinä aikana tekis *ding*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Avatar
#6805 • • jesus Guest
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*
evvk

Posts: 1,918

#6806 • • evvk

jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*



Sano sille et opiskelut loppu nyt, tai sä et herää enää ammulla.
Ninka

Posts: 564

#6807 • • Ninka

jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*



elämä on.. *uuh*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Avatar
#6808 • • jesus Guest

Mark Hamilton, 17.8.2005 20:32:
---
jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*

---


Sano sille et opiskelut loppu nyt, tai sä et herää enää ammulla.



Ei pysty, koska kunnioitan tätä tyttöä todella paljon. Hänestä tulee kuitenkin lääkäri*super*
Avatar
#6809 • • jesus Guest

Ninka, 17.8.2005 20:34:
---
jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei**grr**nyyh*

---


elämä on.. *uuh*



No niin on*grr*
elisha

Posts: 247

#6810 • • elisha Lauma
kyllä rupee vähitellen vituttaa olla täällä*uuh*
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?*justjoo*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

toma

Posts: 2,009

#6811 • • toma Tototoototo

elisha,
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?*justjoo*


Oiskohan sullakin toi naisten tyypillinen "ihastun vääränlaisiin miehiin"-tauti :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

deena

Posts: 276

#6812 • • deena tenukeppi

toma, 18.8.2005 01:50:
---
elisha,
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?*justjoo*

---

Oiskohan sullakin toi naisten tyypillinen "ihastun vääränlaisiin miehiin"-tauti :)



Vauh=) Mikä tuo on?

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Dana

Posts: 647

#6813 • • Dana

elisha, 18.8.2005 00:37:
kyllä rupee vähitellen vituttaa olla täällä*uuh*
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?*justjoo*



Kyllä sä vielä löydät sun oman pingviinis *hali* Täytyy olla uskoa huomiseen ja siihen et jos nyt ei toiminut, niin ei se ollut "tarkoitettu" ,hän ei ollut Oikea sulle. Voimaa ja tukea saat aina kavereilta.. Ne rakastaa sua aina ja ikuisesti. No matter what.. *pus**plur*
(älä masennu.. muista et Turkuun tulee nyt taas laumoittain uusia ihmisiä opiskelemaan *iloinen* ehkäpä nyt onnistaa..! )
Dana

Posts: 647

#6815 • • Edited Dana

Lyylikki, 12.8.2005 18:51:
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät *vink*):

olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.

Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.

Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.

Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?



Voih.. itse tarjoilijan hommia tekevänä voin sanoa et mikään ei ärsytä niin paljon kun känniset asiakkaat jotka tulevat iskemään..! (ok, poikkeuksia löytyy..!) Kun on ollut 8h Töissä niin nuo vahvassa humalatilassa olevat vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat vain häiriötekijöitä *nauru* mitä baarimikkoihin tulee niin pitää muistaa että NIIN monet tytöt/pojat tupputtavat heille numeroitaan joka ilta, et niillä on valehtelematta varaa valita!! Kukapa meistä ei tykästyisi henkilöön, joka on aivan freesinä baaritiskillä ja hymyilee sulle iloisesti kun muut haisee ja örveltää siinä vieressä *iloinen* jos on kiinnostunut tietystä baarimikosta/pokesta/plokkarista (eli mistä vain ravintola-alan duunarista) paras keino on käydä ko.paikassa USEIN ja näyttäytyä aina selvänä.. pari tuoppia on ok, mutta kandee siirtyä limulinjalle, siitä yleensä voi heittää läppää mm.baarimikon kanssa. (itse nappasin entiseni juuri näin.. kävin u.s.e.i.n ko.paikassa ja tulin aina pari kertaa illassa "kuumuutta karkuun" ovelle missä ihastukseni oli töissä *hih* Toimi!)

edit:typot
Lyylikki

Posts: 2,975

#6816 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Dana,

(itse nappasin entiseni juuri näin.. kävin u.s.e.i.n ko.paikassa ja tulin aina pari kertaa illassa "kuumuutta karkuun" ovelle missä ihastukseni oli töissä *hih* Toimi!)



Ei paha!

Siinä ei tyyppi voi olla tosiaan huomaamatta, jos hieman hiljaisempinakin iltoina käy morjenstelemassa.
John

Posts: 1,384

#6817 • • John Lauma

ALIEN, 19.8.2005 02:25:
Tällä kertaa haenkin itseään arvostavaa, rehellistä miestä arvostavaa



Fat chance... ehkä Hollywood-leffoissa.

--
Fancy some cheese, Gromit?

tom_gore

Posts: 168

#6818 • • tom_gore kiksujäärä
[vuodatusta]

Totesinpa tuossa erään (naispuolisen) kaverini kanssa elämää pohdiskellessa että ehkäpä tänä vuonna sinkuksi jäämisen jälkeen tapaamissani naisissa ei olekaan välttämättä ollut mitään vikaa. Ehkä olen itse vain eron jäljiltä vielä tunnevammaantunut enkä pysty vielä vilpittömästi antautumaan uuteen suhteeseen.

Olen monesti miettinyt, miksi harvoin kuulee ihmisten päätyvän pitkästä suhteesta toiseen kovin nopeasti. Yleensä selitys on että vastapuolet eivät ole vaan "kolahtaneet", mutta voisiko se sittenkin johtua vain siitä että varsinkin vaikeiden erojen jälkeen ihminen ei kykenekään rakastumaan toiseen ihmiseen kovin nopeasti?

Onko joku muu pohtinut tai ollut huomaavinaan samaa, vai olenko minä vaan pihalla?

[/vuodatusta]
Rocca

Posts: 3,064

#6819 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Täällä ollaan taas riehumassa!

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Epailija

Posts: 5,636

#6820 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tänne on ihan turha tulla riehumaan. Wanha haluaa levätä rauhassa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous