SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,637 views

Jutu

Posts: 3,054

#6461 • • Jutu Blondi
Hmm, vaikka tuossa aikasemmin valittelin tätä yksinäisyyttä, niin on tää silti aika pop. Tuli meinaan lauantai-sunnuntai välisenä yönä radiosta se Samuli Edelmanin biisi jossa se laulaa "Oon yksin, ja se tuntuu hyvältä. Oon viisas, mun sydämel on kypärä. Oon kaunis, vaikka itse sanonkin. Ja voin paljon paremmin" ja kas kummaa, Samulihan puhuu ihan asiaa *plur*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#6462 • • Edited hallucinogen Edain
Miksi naiset ei voi ajatella näin:
linkki
*iloinen*

--
pikku-*possu*

sparffo

Posts: 238

#6463 • • sparffo Team Aerobic

TiiTu, 3.7.2005 20:36:
---
Rocca, 30.6.2005 06:23:
hih, mä taidan olla poistunu täältä *plur* tätä on kyl odotettu *hih*

---



ja poissa pysytkin*vink*



onnittelen!! *vink**iloinen*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

1ncarnation

Posts: 542

#6464 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
kauheinta tässä on mun mielestä se että jos jonkun kanssa alkaa deittaa joutuu ollu niin hieno koko ajan ,eikä se et oot yksin.
Mua ei kiinostaa : laitetaan nyt letti kuntoon tarjotaan illallista olla niin siistejä 2 viikon ajan..mä halun suoraan siihen : löhöillään sohvalla ja katotaan telkkua boxereissa.. Nyt taas joutuu kattoo peiliin ja olla niin siisti vaan sen takia et päästään siihen sohvalle ...doh!

Totta että pitä olla omaa itsensä mut kaikkihan me laitetaan itsensä kuntoon ennen ku mihinkään lähdetään.Totta että pakko on pitää huolta itsestä vaikka on naimisis/seurustelee, mutta missään vaihees se ei ole niin tärkeä kuin sinkkuna kuin on periaattees haku aina päällä tai on ainakin valmis seurustelemaan.

tai sit mä oon seonnu. Kai mä oon niin tottunu olemaan kihlois/yhdessä et olin niin oma itsensä kuin ihminen voi olla..Nyt pitää vissin olla kauniimpi ulkokuoresta kuin sisältä...

f*ck being single..
ennen bileis oli rauhallisempaa *hymy* nyt siihen pitää viellä huomioida kivan näköiset naiset ja niiden silmäpeliä..noh onnex kaiikki mee katotaan dj päin :D

et kyl tämä sinkku vaihe on aika kauhea loppujen lopuksi.

piste

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Syder

Posts: 2,255

#6465 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

1ncarnation, 4.7.2005 21:02:
-clip-



Aina voi ehdottaa jotain muuta kuin massa-alueilla hengaamista jossa ylimääräinen pynttääminen ja jännitystilat saattavat häiritä keskustelun kulkua. Esim nappaat eväskorin kantoon ja pyydät kiinnostuksen kohdetta piknikille jonnekin näin kesällä. Siinä on omat ongelmansa tietty että paikka ei vois olla liian syrjässä, jotta tekemisen ja ideoiden loputtua meno ei tyssää siihen. Talvella onki sitten vähän hankalampaa jo etsiä erilaisii vaihtoehtoja perinteisii ollaa sisällä treffeihin. Niitäkin varmasti on, erityisesti jos itse sattuu tykkäämään myös talvisäästä eikä vihaa kylmää.

--
Divida et impera.

Tarsu

Posts: 2,449

#6466 • • Tarsu
Kyl tää vaan on komia luukku
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Syder

Posts: 2,255

#6467 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Avernian, 4.7.2005 21:39:
Syrjäinenhän on juuri optimi... *pahis*



Hei! Eipäs paljasteta salaisuuksia, tätä lukee kai naisetki joskus *nauru*

--
Divida et impera.

Ninka

Posts: 564

#6468 • • Edited Ninka

Rocca, 30.6.2005 06:23:
hih, mä taidan olla poistunu täältä *plur* tätä on kyl odotettu *hih*



Ootte kyl ihan liian söpö pari *grr* *hih* *vink*

edit *mullaki matka ilmeisesti sinne raision suunnalle jo näköpiirissä*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

noena

Posts: 3,138

#6469 • • noena first breath after coma
Meen huomenna kahville yhen tosi kivan tyypin kanssa*plur*
Jänskättää*IIIK*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#6470 • • sapeli jokukukamikä?

noena, 5.7.2005 03:05:
Meen huomenna kahville yhen tosi kivan tyypin kanssa*plur*
Jänskättää*IIIK*



Pidä hauskaa ja yritä rentoutua, ja älä ajattele niitä treffeinä niin kaikki menee paljon luontevammin *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#6471 • • noena first breath after coma

sapeli, 5.7.2005 03:06:
---
noena, 5.7.2005 03:05:
-clips-
---


Pidä hauskaa ja yritä rentoutua, ja älä ajattele niitä treffeinä niin kaikki menee paljon luontevammin *hihu*


*yessir**hihu**IIK*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Rocca

Posts: 3,064

#6472 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Ninka, 4.7.2005 23:52:

edit *mullaki matka ilmeisesti sinne raision suunnalle jo näköpiirissä*



Muistakki ilmottaa mulle ni tuun moikkaamaan *hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Viilettäjä

Posts: 1

#6473 • • Viilettäjä
sinkkuilu rulettaa taas....... tää oli vaan tämmönen eka viesti testi :p
Nymph

Posts: 28

#6474 • • Nymph virvatuli

Syder, 4.7.2005 21:45:
---
Avernian, 4.7.2005 21:39:
Syrjäinenhän on juuri optimi... *pahis*

---


Hei! Eipäs paljasteta salaisuuksia, tätä lukee kai naisetki joskus *nauru*


As if toi näkökulma ei ois käyny myös naisten mielessä *joo*

--
Pelottaa niin että päässä soi tekno! -Kyösti Pöysti, Pasila

Dana

Posts: 647

#6475 • • Dana

Jutu, 4.7.2005 16:23:
Hmm, vaikka tuossa aikasemmin valittelin tätä yksinäisyyttä, niin on tää silti aika pop. Tuli meinaan lauantai-sunnuntai välisenä yönä radiosta se Samuli Edelmanin biisi jossa se laulaa "Oon yksin, ja se tuntuu hyvältä. Oon viisas, mun sydämel on kypärä. Oon kaunis, vaikka itse sanonkin. Ja voin paljon paremmin" ja kas kummaa, Samulihan puhuu ihan asiaa *plur*






WORD! Kyllä kyllä!! Samuli puhuu asiaa! Kesä on musta parasta aikaa olla sinkku. Saat mennä minne vain ja tehdä mitä vain, kenen tahansa kanssa haluat, ilman että siitä täytyy ensin Sopia tai Keskustella. Ei tarvii tsekkiin kuin kavereilta et onko ne duunis vai voiko lähteen vaikka valloittaan kuuta.. *aplodit* Mun sydämellä on avaruuskypärä .. tai jotain..*vink*
AaKo

Posts: 637

#6476 • • AaKo Tosi veivaaja
Kesä on musta parasta aikaa olla sinkku. [/quote]


toi on niin totta *jiihaa*

--
En se mää ollut!!!

Massamuusi

Posts: 73

#6477 • • Massamuusi

1ncarnation, 4.7.2005 21:02:
kauheinta tässä on mun mielestä se että jos jonkun kanssa alkaa deittaa joutuu ollu niin hieno koko ajan ,eikä se et oot yksin.
Mua ei kiinostaa : laitetaan nyt letti kuntoon tarjotaan illallista olla niin siistejä 2 viikon ajan..mä halun suoraan siihen : löhöillään sohvalla ja katotaan telkkua boxereissa.. Nyt taas joutuu kattoo peiliin ja olla niin siisti vaan sen takia et päästään siihen sohvalle ...doh!

Totta että pitä olla omaa itsensä mut kaikkihan me laitetaan itsensä kuntoon ennen ku mihinkään lähdetään.Totta että pakko on pitää huolta itsestä vaikka on naimisis/seurustelee, mutta missään vaihees se ei ole niin tärkeä kuin sinkkuna kuin on periaattees haku aina päällä tai on ainakin valmis seurustelemaan.

tai sit mä oon seonnu. Kai mä oon niin tottunu olemaan kihlois/yhdessä et olin niin oma itsensä kuin ihminen voi olla..Nyt pitää vissin olla kauniimpi ulkokuoresta kuin sisältä...

f*ck being single..
ennen bileis oli rauhallisempaa *hymy* nyt siihen pitää viellä huomioida kivan näköiset naiset ja niiden silmäpeliä..noh onnex kaiikki mee katotaan dj päin :D

et kyl tämä sinkku vaihe on aika kauhea loppujen lopuksi.

piste



Heh... Ite en koskaa kattele telkkua kalsarit jalas jne.. njoo, enemmä tarvii huolehtii siisteydestä ja ruoan laadusta jos seurustelee, itsellä kun on niiiiin alhaiset vaatimukset siisteyden ja ruoan maun suhteen että ei sitä voi realistisesti odottaa kenenkään muun kestävän *blush*
Mutta pienet uhraukset vain osoittaa sitä että on tosissaan *nauru*

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

pieni valkoinen puhveli

Posts: 32

#6478 • • Edited pieni valkoinen puhveli vanha pappa

zenny, 1.7.2005 21:14:
Itkettää... ku yks mun harvoist sinkku ystävist löys juhannuksen jonku äijän ja toisellaki kaveril on juttuu jonku kaa... ja nyt ku pyysin toista kattoo leffaa munkaa ni se oliki sen äijänkaa ja tajusin et miten yskin oikeest oon ku täl hetkel kaikki kaverit on äijienskaa ja mä itken yksin kotoon ku mul ei o enää ees ystävii et kenenkaa olisin viikonloppusin ku kaikil joku ja mul ei ketää ees kaveriin... olishan se kiva et ees yks kaveri olis kenenkaa vois kattoo leffaa jne mut ku ei o ni ei auta muu ku olla yksin kotoon ja itkee.. kukaa kaveri ei ees soita tai mitää... en haluu olla täysin yksin!!!!!



*lohduttel**hali* Jotenkin tuttu tunne =/ Et ole yksin tässä maailmassa, Meitä on monta.

--
Alussa aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo

zenny

Posts: 1,145

#6479 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

pieni valkoinen puhveli, 7.7.2005 05:19:
---
zenny, 1.7.2005 21:14:

---

*lohduttel**hali* Jotenkin tuttu tunne =/ Et ole yksin tässä maailmassa, Meitä on monta.



Niimpä meit taitaa olla.... *joo* *hymy* *uuh* nyt taas pikkasen positiivisempi asenne kaikkee ku tänää saa uuen digikameran... *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

pieni valkoinen puhveli

Posts: 32

#6480 • • pieni valkoinen puhveli vanha pappa

zenny, 7.7.2005 08:54:
---
pieni valkoinen puhveli, 7.7.2005 05:19:
---
zenny, 1.7.2005 21:14:

---

*lohduttel**hali* Jotenkin tuttu tunne =/ Et ole yksin tässä maailmassa, Meitä on monta.

---


Niimpä meit taitaa olla.... *joo* *hymy* *uuh* nyt taas pikkasen positiivisempi asenne kaikkee ku tänää saa uuen digikameran... *iloinen*



Todellakin *uuh* Tää sinkkuilu on oikeesti pehvasta *grr* Iloista mieltä ja positiivisia ajatuksia, siinä eväät millä jaksaa eteenpäin. Ja mä oon huomannu sen et, jos oikeesti etit, et saa. Ja jos et eti, niin saat *ding* No mut sä pääset tänään aivojumppailee sun uuden kameran kanssa *hymy* Eiköhän siinä ajatukset karkaa jonnekkin muualle *nauru*

--
Alussa aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo