SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,143 views

Verano

Posts: 4,649

#13201 • • Verano Merituuli
Enpä ole koskaan halunnut näin pian tästä luukusta pois kuin tällä kertaa. Vapaudet ei näköjään iske enää samalla tavalla kuin aina aiemmin.
loremipsum

Posts: 260

#13202 • • loremipsum Furth3r
aika nihkeetä tää luukkuilu ..
mut toisaalta tulee kesä ja lämmin ni voi levittää rakkauden sanomaa festareilla *plur*
ja koko kesä aikaa katsella vähäpukeisii tyttöi ja luoda uusia suhteita *enkeli*
Verano

Posts: 4,649

#13204 • • Verano Merituuli

Verano, 20.5.2007 22:59:
Enpä ole koskaan halunnut näin pian tästä luukusta pois kuin tällä kertaa. Vapaudet ei näköjään iske enää samalla tavalla kuin aina aiemmin.



Tai no, kai sitä saa tyttö mieltään muuttaa ^^ :D
ezzy

Posts: 8,060

#13205 • • ezzy Droid-pappa
Vapautta ja vapautta, suuri tyhjyys ei tunnu kovin "vapaalta" :( Nyt alkaa sentään hiljalleen pääsemään erosta yli ja kohta siitäkin on varmaan vuosi...
Verano

Posts: 4,649

#13206 • • Edited Verano Merituuli

ezzy, 23.5.2007 16:26:
Vapautta ja vapautta, suuri tyhjyys ei tunnu kovin "vapaalta" :( Nyt alkaa sentään hiljalleen pääsemään erosta yli ja kohta siitäkin on varmaan vuosi...



Mä itkin aikoinaan yhden miehen perään puoltoista vuotta, ei ollu kivaa ei. Voimia sinulle siis :) Viime erosta on reilu kaksi kuukautta, mutta onneksi ero oli "hyvä ero", täysin yhteinen päätös ja ystäviä ollaan edelleen :)

Kyllä sitä erittäin mielellään tapaisi jonkun ihanan, rakastettavan miehen, jonka kanssa tunteet olisivat molemminpuolisia. Niitä ei vain joka oksalla kasva, ja aika harvaan on näköjään mun luokse eksynyt. Toisen ihmisen kaipauksesta ja parisuhteen ihanuudesta voisi tietysti kirjoittaa loputtomiin.. Mutta kyllä tuosta vapaudestakin on vuosien varrella nauttinut, ja huomasin taas, että eipä tässä lopulta tälläkään kertaa niin ihan hirveä kiire ole tuonne seukkausluukkuun, koska täälläkin on "ihan" kivaa.
Nacu

Posts: 1,293

#13208 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

zeuzz, 23.5.2007 23:02:
Wanha, mutta aina ajankohtainen niin kauan kuin oleilemme täällä.
Deitti-ilmoituksen täyttöä siis... *iloinen*

http://www.youtube.com/watch?v=-VzG6t7PO1s



Tää on niin loisto!!! :DDD

Mulle yks tommonen, kiitos *hihu*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

villelope

Posts: 2,846

#13211 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Piider, 26.5.2007 16:30:
---
Pistää kyllä joka kerta suun virneeseen kun näkee tän pätkän. Olen alkanut vähän epäilemään, että minunkin sisällä asuu pieni "Pate". *nauru*


Ei helvetti tää oli hyvä.

:D
Avatar
#13212 • • SenjoritaBarcelona Guest
Ihanaa olla sinkku, en vaihtaisi mihinkään *joo* saa sekoilla ihan rauhassa välittämättä kenestäkään muusta kun itsestään tai ottaa stressiä kotiintulo ajoista *tirsk* mä lähen vaikka kiinaan jos musta sille tuntuu!
Fakiiri

Posts: 462

#13213 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Täällä since kaksituhatta jotain, vuosia sitten kuitenkin *nauru*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Piider

Posts: 376

#13214 • • Piider Höpönpöppöö
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä. *vink* *nauru*
No, eipä tässä kesän aikana kauheasti ehdi ihmisrintamalla mitään tekemäänkään kun on periaatteessa 24/7 työ. Mut ei tässä mitään hämminkiä, elämä jatkuu kunnes se päättyy. *nauru*
Auacusha

Posts: 1,097

#13215 • • Auacusha Koneradio

Piider, elämä jatkuu kunnes se päättyy. *nauru*



*joo*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

$

Posts: 1,802

#13216 • • $ Destination weekend!
Mun miehenä pitäisi mennä tekemään aloite, koska olen mies.

Se on seksismiä.

Jos pyörittäisin jonkun neidin sukkia niin toivoisin että tämä neiti tulisi ilmoittautumaan ja tekisi aloitteen, sillä mä en sitä tee itse.
MiMoSa

Posts: 1,664

#13218 • • MiMoSa

Piider, 27.5.2007 04:42:
Eipä sitä heilaa löytynyt tänäkään helluntaina, joten sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että ei sitä kivaa tyttöä löytynyt tänäkään kesänä. *vink* *nauru*


Ei kun se menee niin et jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jono!*joo**tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sand3

Posts: 1,157

#13219 • • Sand3 satuolento
No eipä sitä heilaa näkynyt joten tämä tyttö taitaa viettää sinkkuna tämän kesän *nauru* onneksi tulee Bridge Jones *joo*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

evvk

Posts: 1,918

#13220 • • evvk
Kannattaako etsiä baaresita vai netistä?