SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,116 views

TonyAss

Posts: 12

#6561 • • TonyAss Ensin työ, sitten taas työ ja lopuksi huvi.

Xelfer, 20.7.2005 07:50:
---
TonyAss, 18.7.2005 10:38:
kaverit ei heräile täältä nurkista
---


Seuraavaks tuun sinne yöllä sammumaan, katotaan sit tykkäätkö ku koko olohuone haisee Krapula-Jereltä... Puolialastomia naisia en lupaa.



By the way, ellei lupaa semialastomia naisia, ei ole tänne toki tulemista. VAIN jos sua seuraa +yksi alaston nainen niin olet tervetullut Casa de Lauriin. Muuten bunkkaat ulkosalla.


P.S. Olen vieläkin ihan kiukkunen kun päässy moukuttamaan tänä perjantaina 12-tunnin bileisiin!

--
"Entinen atleetti, nykyinen kotletti." - Aku Ankka

Ninka

Posts: 564

#6562 • • Ninka

TonyAss, 23.7.2005 01:25:
Miksi ihmeessä muuten kaipailin puolialastomia naisia? Miksen täysalastomia tyttösiä? What am I, gay or something?



Kaikesta päätellen et osaa olla sinkku. Etkä voi sanoo kaipailen eiks parempi olis "Haluan!".

Mä pyörin puoli alasti nurkissa, viinaa juaneena = sinkku *blush**hih**iloinen*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

TonyAss

Posts: 12

#6563 • • TonyAss Ensin työ, sitten taas työ ja lopuksi huvi.

Ninka, 23.7.2005 01:36:
---
TonyAss, 23.7.2005 01:25:
Miksi ihmeessä muuten kaipailin puolialastomia naisia? Miksen täysalastomia tyttösiä? What am I, gay or something?

---


Kaikesta päätellen et osaa olla sinkku. Etkä voi sanoo kaipailen eiks parempi olis "Haluan!".

Mä pyörin puoli alasti nurkissa, viinaa juaneena = sinkku *blush**hih**iloinen*



Tähän on tyhmä vastata näin jälkijunassa, mutta tuohon aikaan kun kirjoitit viestisi niin minäkin pyörin semialasti kämpässäni ja ihmettelin, että miksi harmiton saunailta oli muuttunut oikeaksi viinakarkeloksi. Nyt, kellon tullessa yhdeksän aamulla, saan maksaa liiasta juomisesta.

Mutta aivan totta; täytyy osata vaatia sitä mitä haluaa. Yritän nyt muuttaa verbaaliseen muotoon sisälläni jylläävät halut. HALUAN TÄNNE ALASTOMIA NAISIA!

Okei, se tuli sanottua, mutta siihen on lisättävä muutama lisävaatimus tai paremminkin tarkentava vaatimus:

1. naisten on oltava ikähaarukalla 18-30. (liian nuoret ja liian vanhat älköön siis vaivautuko!)
2. naisten on oltava katseenkestäviä. Ja lopuksi
3. ei salarakkaita yms. julkisuuden henkilöitä, koska en halua lukea toilailuistani seuraavan päivän keltaisista lehdistä

--
"Entinen atleetti, nykyinen kotletti." - Aku Ankka

Verottaja

Posts: 1,174

#6564 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ujous hoiti hommansa taas eilen. *uuh*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Epailija

Posts: 5,636

#6566 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mokkeri, 23.7.2005 15:21:
humala hoiti hommansa taas eilen *hihu*



*nauru* Pitääkö tässä saatana alkaa dokata?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

moksu

Posts: 1,386

#6567 • • moksu [Dimension]

Epailija, 23.7.2005 15:23:
---
mokkeri, 23.7.2005 15:21:
humala hoiti hommansa taas eilen *hihu*

---
*nauru* Pitääkö tässä saatana alkaa dokata?


ton voi nyt käsittää monella tavalla mut tästä olotilasta katsoen en suosittele alottamista*iloinen* paitsi kai sitä vähän juoda noit jäljelle jääneit viinoi poies *juonittel* *hihu*
Epailija

Posts: 5,636

#6568 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mokkeri, 23.7.2005 15:29:
ton voi nyt käsittää monella tavalla mut tästä olotilasta katsoen en suosittele alottamista*iloinen* paitsi kai sitä vähän juoda noit jäljelle jääneit viinoi poies *juonittel* *hihu*



Voi toki, mutta se edeltävä viesti toi siihen juuri sopivaa kontrastia. ^^ Ja hei, parempihan se olisi ensin hoitaa se darra pois alta ja sitten nauttia humalasta, eikö? *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

noena

Posts: 3,138

#6569 • • noena first breath after coma

Sjel, 19.7.2005 11:27:
Mulla on lähinnä vaa huonoja kokemuksia suhteista, osa on päättyny omien mokien takia, toiset tunteiden kylmymiseen ja osa siihen, et nainen on lähteny toisen matkaan.

Mut silti sitä vaa aina ettii uutta jota voi pitää hyvänä, tosin nykyään jo vähän tietää, et mitä toiselta toivoo/haluaa ettei heti karahda kiville ku huomataan, et ollaanki kaks ihan täysin erilaista ihmistä.

Nyt ollaan oltu sinkkuja reilu 6kk, rupee tuntuu siltä, et vois taas yrittää, kunhan _Se Oikea_ vaan tulisi vastaan. Ehkäpä odotan toiselta liikaa tai sitten olen itse vaan niin hankala.

Hauskinta jutussa on se, et helpommin jään hyväks kaveriks naisten kanssa, ku yritän mitään. Ehkäpä olen sitten nössö, mut mieluummin pitää hyvänä frendinä ku et pilaa/mokaa kaiken jos/kun suhde menee katkolle.

naiset ah, ei niiden kanssa voi olla, mut ei ilmankaan voi elää :D

(pitäis varmaa joskus vähän opetella kirjottaa selkeitä lauseita)



Perustetaan kerho, mulla menee asiat niin samanlailla *hali*
naiset... miehet... phah *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

AnssiV

Posts: 1,798

#6570 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
ööööhhhh.... vasemman käden etusormeen on ilmestynyt känsä... ...jännä juttu sillä olen kuitenkin oikeakätinen... *lmao*
TonyAss

Posts: 12

#6571 • • TonyAss Ensin työ, sitten taas työ ja lopuksi huvi.

aapee, 24.7.2005 21:50:
ööööhhhh.... vasemman käden etusormeen on ilmestynyt känsä... ...jännä juttu sillä olen kuitenkin oikeakätinen... *lmao*



Aijaa, mun kädet on alkanu kasvaa karvaa ja lisäksi olen sokeutumassa. Dear Doc, mitä minun pitäisi tehdä?

--
"Entinen atleetti, nykyinen kotletti." - Aku Ankka

Jutu

Posts: 3,054

#6572 • • Jutu Blondi
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit huomiseksi ja saa nähdä mitä siitäkin seuraa. Toivottavasti jotain hyvää, mutta fiiliksen mukaan mennään *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Bio

Posts: 4,429

#6573 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Jutu, 25.7.2005 20:32:
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit huomiseksi ja saa nähdä mitä siitäkin seuraa. Toivottavasti jotain hyvää, mutta fiiliksen mukaan mennään *hih*



kannattaa keksii valmiiks joku selitys et pääsee lähtee, jos se treffattava on ihan erilainen kuin odotit, tai muuten vaan outo
Jutu

Posts: 3,054

#6574 • • Jutu Blondi

Bio, 25.7.2005 20:37:
kannattaa keksii valmiiks joku selitys et pääsee lähtee, jos se treffattava on ihan erilainen kuin odotit, tai muuten vaan outo


No keksitty on, mutta toivottavasti mun ei tarvii käyttää sitä =)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Karvinen

Posts: 699

#6575 • • Karvinen SekaiSin MariSta
tää on paljon mäseempi luukku ku toi toinen *joo* mä en tykkää siit et joka puhelun päätteeks sanotaan "pusi pusi ja hali hali, mä tykkään susta tooosi paljon" rupee vituttaa tollanen . . tai sit vituttaa se et kuulin sen ihan väärän miehen suusta *hmph*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

o_°

Posts: 224

#6576 • • o_°

Karvinen, 26.7.2005 12:16:
tää on paljon mäseempi luukku ku toi toinen *joo* mä en tykkää siit et joka puhelun päätteeks sanotaan "pusi pusi ja hali hali, mä tykkään susta tooosi paljon" rupee vituttaa tollanen . . tai sit vituttaa se et kuulin sen ihan väärän miehen suusta *hmph*



Muaki puistattaa aina kun väärät miehet sanoo mulle noin puhelimessa *poks*
Karvinen

Posts: 699

#6577 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Hasse L.Hoff, 26.7.2005 12:35:

Muaki puistattaa aina kun väärät miehet sanoo mulle noin puhelimessa *poks*



*nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

inneah

Posts: 704

#6578 • • inneah ...Trust no one...
täällä taas.... mälsäääää *igor*

--
nahkalakanat

domi

Posts: 7,069

#6579 • • domi Työn sankari.

noena, 23.7.2005 23:06:
---
Sjel, 19.7.2005 11:27:
Mulla on lähinnä vaa huonoja kokemuksia suhteista, osa on päättyny omien mokien takia, toiset tunteiden kylmymiseen ja osa siihen, et nainen on lähteny toisen matkaan.

Mut silti sitä vaa aina ettii uutta jota voi pitää hyvänä, tosin nykyään jo vähän tietää, et mitä toiselta toivoo/haluaa ettei heti karahda kiville ku huomataan, et ollaanki kaks ihan täysin erilaista ihmistä.

Nyt ollaan oltu sinkkuja reilu 6kk, rupee tuntuu siltä, et vois taas yrittää, kunhan _Se Oikea_ vaan tulisi vastaan. Ehkäpä odotan toiselta liikaa tai sitten olen itse vaan niin hankala.

Hauskinta jutussa on se, et helpommin jään hyväks kaveriks naisten kanssa, ku yritän mitään. Ehkäpä olen sitten nössö, mut mieluummin pitää hyvänä frendinä ku et pilaa/mokaa kaiken jos/kun suhde menee katkolle.

naiset ah, ei niiden kanssa voi olla, mut ei ilmankaan voi elää :D

(pitäis varmaa joskus vähän opetella kirjottaa selkeitä lauseita)

---


Perustetaan kerho, mulla menee asiat niin samanlailla *hali*
naiset... miehet... phah *nauru*


¨
Miksi luokitella, ollaan kaikki vain androgyynejä :D