SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,656 views

MADDS

Posts: 294

#6541 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Orfeus, 17.7.2005 22:13:
---
Mark Hamilton, 17.7.2005 22:12:
Jos kaikki laskis tasoo niin ei olis niin paljon sinkkuja

---

True, oon kyl itse sitä mieltä että mielummin yksin kun puolikivasti!



thats raait! moonki varmaa sinkkuna melko pitkää .. kun se Jack Sparrow on se mun rakkaus.. *ilonen*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

TonyAss

Posts: 12

#6542 • • TonyAss Ensin työ, sitten taas työ ja lopuksi huvi.
I´m a long time reader, first time writer.

Se jaksaa ihmisissä/ihmismielessä ihmetyttää, että juuri ketkään ei ole tyytyväisiä senhetkiseen olotilaansa; sinkut valittaa yksinäisyyttään ja parit katsoo kaihoten sinkkujen "villiä sinkkuelämää". Mitä tässä nyt oikein pitäisi ajatella? Tietenkin sekä suhteissa että sinkkuudessa on omat hyvät puolensa, mutta eikö se olisi paras suhde, jossa yhdistyy hyvät puolet näistä molemmista? Valtettavan usein vaan törmää siihen, että tällaset kakskymppiset pariskunnat jämähtää kotiin nysväämään; ei se enää vaikuta yhtään hauskalta ja uskon että se aiheuttaa myös ahdistusta niille, jotka siinä suhteessa ovat. Toisaalta itsehän ovat valinneet ristin kannettavakseen.

Tulipas harvinaisen sekava posti, mutta ilmeisesti sen sanoma oli että ihmisten pitäisi oikeasti olla tyytyväisiä tilanteeseensa, olivat he sitten sinkkuina tai suhteessa.

Mutta sellaisen kysymyksen vielä heitän tässä ilmaan, että mitä ihmettä se "villi sinkkuelämä" oikein tarkoittaa?! Ei täällä mun kämpässä ainakaan pyöri puolialastomia naisia, viina ei varsinaisesti virtaa (ainakaan keskellä viikkoa), kaverit ei heräile täältä nurkista ja - mikä on ehkä tärkein sinkkuelämän merkki - äiti EI tuomitse nykyistä elämäntyyliä! Jos tuomitsisi, tietäisin että olen oikealla reitillä autuaaseen sinkkuuteen, villeihin orgioihin yms.

--
"Entinen atleetti, nykyinen kotletti." - Aku Ankka

Avatar
#6543 • • MiSSy* Guest

TonyAss, 18.7.2005 10:38:

Tulipas harvinaisen sekava posti, mutta ilmeisesti sen sanoma oli että ihmisten pitäisi oikeasti olla tyytyväisiä tilanteeseensa, olivat he sitten sinkkuina tai suhteessa.



Tää on tosiaan varmasti se vaikein osuus on sitten suhteessa tai ei... Itse en tunnu olevan ikinä mihinkään tyytyväinen *uuh* Satoi tai paistoi, aina on valittamista *poks*
Kuinka vaikeaa voi olla elää tässä hetkessä ollen tyytyväinen siihen mitä on eikä miettiä sitä mitä ei ole *täh*
TonyAss

Posts: 12

#6544 • • TonyAss Ensin työ, sitten taas työ ja lopuksi huvi.

MiSSy*, 18.7.2005 10:48:
---
TonyAss, 18.7.2005 10:38:

Tulipas harvinaisen sekava posti, mutta ilmeisesti sen sanoma oli että ihmisten pitäisi oikeasti olla tyytyväisiä tilanteeseensa, olivat he sitten sinkkuina tai suhteessa.


---


Tää on tosiaan varmasti se vaikein osuus on sitten suhteessa tai ei... Itse en tunnu olevan ikinä mihinkään tyytyväinen *uuh* Satoi tai paistoi, aina on valittamista *poks*
Kuinka vaikeaa voi olla elää tässä hetkessä ollen tyytyväinen siihen mitä on eikä miettiä sitä mitä ei ole *täh*



Voisikohan se johtua ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että ihminen voi kyllä olla täydellisen onnellinen, mutta silti se haluaa lisää, LISÄÄ, LISÄÄ! Aina jotain uutta, tuntematonta ja erilaista. Ongelmana tässä on kuitenkin se, että kaikkea ei voi saada. Se vain pitäisi tajuta, mutta ei...

Sitä että Kolumbus lähti etsimään uutta reittiä Intiaan on usein pidetty esimerkkinä siitä, miten ihminen haluaa aina kokea uusia asioita, löytää uusia paikkoja ja olla ensimmäistä kertaa jossain. Toinen esimerkki on kaikki avaruusmatkailu ja etenkin kuuhun meno; niiden varsinainen tieteellinen antihan on ilmeisen pieni, mutta siinä saadaan tyydytettyä ihmisen alkukantaista halua matkustaa jne.

Heh, onnistuin kuin onnistuinkin liittämään sinkkuuden avaruusmatkailuun, uuden mantereen löytymiseen ja alkukantaisiin haluihin.

--
"Entinen atleetti, nykyinen kotletti." - Aku Ankka

juGis

Posts: 563

#6545 • • Edited juGis
Mulla ainakin ihmissuhteet vetää sellasta aika perus kuvioo, jossa suhteen jälkeen on onnellinen sinkkuna tietyn aikaa (n.6kk), jonka jälkeen rupeen haikailemaan suhteeseen, tai ehkä tarkemmin sanottuna sellaiseen tilanteeseen, jossa voin antaa rakkautta ja myös vastaanottaa sitä. Tämä ei välttämättä ehkä tarkota seurustelu-suhdetta, mutta jotain sellasta, jossa itse olen tyytyväinen (yleensä kylläkin juuri seurustelu-suhdetta, vastakkaisen sukupuolen kanssa).

Tämä johtunee siitä, että on jollain tasolla ihmissuhde -riippuvainen yksilö, tai ehkä paremmin sanottuna sellainen ihminen, joka haluaa jakaa elämän toisen ihmisen kanssa. Jotkut ehkä sanovat, etten ole yhtään itsenäinen, enkä osaa olla onnellinen elämääni yksin, joka pitänee kai sitten paikkansa osaksi, mutta pointtina kai tässä on se, että suurin osa ihmisistä vaan hakeutuu tälläisiin suhteisiin, joissa voi tuntea itsensä hyväksytyksi, turvalliseksi ja rakastetuksi. Tapahtuu se sitten heti suhteen jälkeen, tai pari vuotta sen päättymisestä.

Ihmissuhteita on kyllä oppinut hyvin paljon näiden omien seurustelu-suhteiden kautta, vaikka sitä edelleenkin tuntuu tekevän niitä virheitä. Yhtään suhdetta on kylläkään kadu, onhan sitä tullut tutustuttua ihaniin ihmisiin, mutta joskus tuntuu siltä, että miksi helvetissä piti ihan suhteeseen ruveta, eiks tutustua voi ihan ilman suhdettakin.. Aaargh.. Onneks sitä sentään nykyään "jo" tietää, minkälaisen kumppanin sitä elämäänsä haluais, ettei tarvii enää säätää ja "kokeilla". Taino, ehkä mä nämäkin sanat perun sitten kun ihastun johonkin täysin omien speksien ulkopuolelle menevään tytsyyn. :P

Ja yks pointti tuli kanssa esiin: mihin asti sitä on valmis venymään suhteessa ja sen rakentamisessa? Tähän kysymykseen kai voi vastata näin: jos (aikuisten) oikeesti rakastaa toista ihmistä, niin kyllä sen eteen voi tehdä aivan mitä vaan.. ja jos näin asia on, niin sitten en kai oo (aikuisten) oikeesti vielä ketään naista (pl. äiti) rakastanut oikeasti. Joka on kyllä hyvin hämmentävää, jos kelailee sitä tunnetta, mikä on ollut sillä hetkellä kun on seurustellut. Enkä tosta kyllä oo yhtään varma. Itseasissa nyt kyllä perun sanani. :P

Noh, ehkäpä sitä vielä joskus oppii toimimaan ihmissuhteissa "oikein" ja niin, että on jälkeenpäin tyytyväinen päätöksiinsä, loppui se suhde tai ei. Ja ehkä sitä joskus vielä löytää sellaisen ihmisen, jonka kanssa suhde ei ole niin helvetillistä vääntöä ja säätöä..

Olipas sekavaa vuodatus-valitusta. :P Noh, vähän on väsy ja orastava halipula kuikuilee nurkan takaa.

t.JP

ps. Nyt loppu korjailu, koska tästä tulis muuten öbaut 500 rivinen epäselvä vuodatus-ihmissuhde-kirje :D
Sjel

Posts: 371

#6546 • • Sjel Apprentice.
Mulla on lähinnä vaa huonoja kokemuksia suhteista, osa on päättyny omien mokien takia, toiset tunteiden kylmymiseen ja osa siihen, et nainen on lähteny toisen matkaan.

Mut silti sitä vaa aina ettii uutta jota voi pitää hyvänä, tosin nykyään jo vähän tietää, et mitä toiselta toivoo/haluaa ettei heti karahda kiville ku huomataan, et ollaanki kaks ihan täysin erilaista ihmistä.

Nyt ollaan oltu sinkkuja reilu 6kk, rupee tuntuu siltä, et vois taas yrittää, kunhan _Se Oikea_ vaan tulisi vastaan. Ehkäpä odotan toiselta liikaa tai sitten olen itse vaan niin hankala.

Hauskinta jutussa on se, et helpommin jään hyväks kaveriks naisten kanssa, ku yritän mitään. Ehkäpä olen sitten nössö, mut mieluummin pitää hyvänä frendinä ku et pilaa/mokaa kaiken jos/kun suhde menee katkolle.

naiset ah, ei niiden kanssa voi olla, mut ei ilmankaan voi elää :D

(pitäis varmaa joskus vähän opetella kirjottaa selkeitä lauseita)

--
Will work for bandwith. :)

juGis

Posts: 563

#6547 • • juGis
Women: You can't live with 'em and you can't kill 'em. *nauru*
-xx-

Posts: 5,001

#6548 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
*murahtel* :p

--
kiitos ja anteeksi ^^

zenny

Posts: 1,145

#6549 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Tää on niin masentava luukku et tulee surullinen olo ku noit viestei lukee.....*uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

onni3mk

Posts: 3,973

#6550 • • onni3mk Onni on.
Pöh, mä en halua löytää _sitä oikeaa_. En just nyt.

Mut jos se eteen tulee, niin sit tulee, en mä sitä poiskaan lemppaa *hih*

--
Onni on.

darkangel

Posts: 51

#6551 • • darkangel
_Sit oikeaa_ odotellessa vois ilmottaa ittensä tännä. Vaikka täs on kyl kerinny sinkkuilla jo muutaman vuoden
juGis

Posts: 563

#6552 • • juGis
Kyl tää tästä *hymy* *hali*
Xelfer

Posts: 140

#6553 • • Xelfer harder.fi

TonyAss, 18.7.2005 10:38:
kaverit ei heräile täältä nurkista



Seuraavaks tuun sinne yöllä sammumaan, katotaan sit tykkäätkö ku koko olohuone haisee Krapula-Jereltä... Puolialastomia naisia en lupaa.

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Ege

Posts: 13

#6554 • • Ege Little by little does the trick.
Sinkkuilu on siistii jonkun aikaa, mut pidemman paalle aik persiista.

Kyl se on kivempaa ku voi herata joka aamu oman kullan kainalosta, vaik kuolat oiskin poskella ja kuorsaus raikaiskin...

Nimim. Still looking *uuh*

--
Never be afraid to do something new. Remember, amateurs built the ark; professionals built the titanic.

juGis

Posts: 563

#6555 • • juGis

TonyAss, 18.7.2005 10:38:
...mitä ihmettä se "villi sinkkuelämä" oikein tarkoittaa?! Ei täällä mun kämpässä ainakaan pyöri puolialastomia naisia, viina ei varsinaisesti virtaa (ainakaan keskellä viikkoa), kaverit ei heräile täältä nurkista...



Mä voin tuoda ne puolialastomat naiset *hihu* ja sen viinan *vink* *nauru*
kap-pu

Posts: 1,167

#6556 • • kap-pu the amazing suction cup boy

juGis,
Mä voin tuoda ne puolialastomat naiset *hihu* ja sen viinan *vink* *nauru*



jahas. sul on jugis aikavaraus nyt myös tänne meille!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Dana

Posts: 647

#6557 • • Edited Dana

juGis, 20.7.2005 11:43:
---
TonyAss, 18.7.2005 10:38:
...mitä ihmettä se "villi sinkkuelämä" oikein tarkoittaa?! Ei täällä mun kämpässä ainakaan pyöri puolialastomia naisia, viina ei varsinaisesti virtaa (ainakaan keskellä viikkoa), kaverit ei heräile täältä nurkista...

---


Mä voin tuoda ne puolialastomat naiset *hihu* ja sen viinan *vink* *nauru*



---

ja mä voin olla puolialasti jos annatte tarpeeksi sitä viinaa.. *känni*
...niin tosiaan, ja lupaan herätä nurkasta! *iloinen*
Avatar
#6558 • • emppu Guest

kap-pu, 20.7.2005 11:44:
---
juGis,
Mä voin tuoda ne puolialastomat naiset *hihu* ja sen viinan *vink* *nauru*

---
jahas. sul on jugis aikavaraus nyt myös tänne meille!



over here \0/ *hihu*
juGis

Posts: 563

#6559 • • juGis

Dana, 20.7.2005 14:16:
---
juGis, 20.7.2005 11:43:
---
TonyAss, 18.7.2005 10:38:
...mitä ihmettä se "villi sinkkuelämä" oikein tarkoittaa?! Ei täällä mun kämpässä ainakaan pyöri puolialastomia naisia, viina ei varsinaisesti virtaa (ainakaan keskellä viikkoa), kaverit ei heräile täältä nurkista...

---


Mä voin tuoda ne puolialastomat naiset *hihu* ja sen viinan *vink* *nauru*

---


---

ja mä voin olla puolialasti jos annatte tarpeeksi sitä viinaa.. *känni*
...niin tosiaan, ja lupaan herätä nurkasta! *iloinen*



Rok. Sovittu. Ei muuta kun bileet pystyyn. *jiihaa*
TonyAss

Posts: 12

#6560 • • TonyAss Ensin työ, sitten taas työ ja lopuksi huvi.
Miksi ihmeessä muuten kaipailin puolialastomia naisia? Miksen täysalastomia tyttösiä? What am I, gay or something?

--
"Entinen atleetti, nykyinen kotletti." - Aku Ankka