Seuraavaks tuun sinne yöllä sammumaan, katotaan sit tykkäätkö ku koko olohuone haisee Krapula-Jereltä... Puolialastomia naisia en lupaa.
By the way, ellei lupaa semialastomia naisia, ei ole tänne toki tulemista. VAIN jos sua seuraa +yksi alaston nainen niin olet tervetullut Casa de Lauriin. Muuten bunkkaat ulkosalla.
P.S. Olen vieläkin ihan kiukkunen kun päässy moukuttamaan tänä perjantaina 12-tunnin bileisiin!
TonyAss, 23.7.2005 01:25:
Miksi ihmeessä muuten kaipailin puolialastomia naisia? Miksen täysalastomia tyttösiä? What am I, gay or something?
Kaikesta päätellen et osaa olla sinkku. Etkä voi sanoo kaipailen eiks parempi olis "Haluan!".
Mä pyörin puoli alasti nurkissa, viinaa juaneena = sinkku
•
•
TonyAss Ensin työ, sitten taas työ ja lopuksi huvi.
Ninka, 23.7.2005 01:36:
--- TonyAss, 23.7.2005 01:25:
Miksi ihmeessä muuten kaipailin puolialastomia naisia? Miksen täysalastomia tyttösiä? What am I, gay or something?
---
Kaikesta päätellen et osaa olla sinkku. Etkä voi sanoo kaipailen eiks parempi olis "Haluan!".
Mä pyörin puoli alasti nurkissa, viinaa juaneena = sinkku
Tähän on tyhmä vastata näin jälkijunassa, mutta tuohon aikaan kun kirjoitit viestisi niin minäkin pyörin semialasti kämpässäni ja ihmettelin, että miksi harmiton saunailta oli muuttunut oikeaksi viinakarkeloksi. Nyt, kellon tullessa yhdeksän aamulla, saan maksaa liiasta juomisesta.
Mutta aivan totta; täytyy osata vaatia sitä mitä haluaa. Yritän nyt muuttaa verbaaliseen muotoon sisälläni jylläävät halut. HALUAN TÄNNE ALASTOMIA NAISIA!
Okei, se tuli sanottua, mutta siihen on lisättävä muutama lisävaatimus tai paremminkin tarkentava vaatimus:
1. naisten on oltava ikähaarukalla 18-30. (liian nuoret ja liian vanhat älköön siis vaivautuko!)
2. naisten on oltava katseenkestäviä. Ja lopuksi
3. ei salarakkaita yms. julkisuuden henkilöitä, koska en halua lukea toilailuistani seuraavan päivän keltaisista lehdistä
ton voi nyt käsittää monella tavalla mut tästä olotilasta katsoen en suosittele alottamista*iloinen* paitsi kai sitä vähän juoda noit jäljelle jääneit viinoi poies *juonittel*
mokkeri, 23.7.2005 15:29:
ton voi nyt käsittää monella tavalla mut tästä olotilasta katsoen en suosittele alottamista*iloinen* paitsi kai sitä vähän juoda noit jäljelle jääneit viinoi poies *juonittel*
Voi toki, mutta se edeltävä viesti toi siihen juuri sopivaa kontrastia. ^^ Ja hei, parempihan se olisi ensin hoitaa se darra pois alta ja sitten nauttia humalasta, eikö?
Sjel, 19.7.2005 11:27:
Mulla on lähinnä vaa huonoja kokemuksia suhteista, osa on päättyny omien mokien takia, toiset tunteiden kylmymiseen ja osa siihen, et nainen on lähteny toisen matkaan.
Mut silti sitä vaa aina ettii uutta jota voi pitää hyvänä, tosin nykyään jo vähän tietää, et mitä toiselta toivoo/haluaa ettei heti karahda kiville ku huomataan, et ollaanki kaks ihan täysin erilaista ihmistä.
Nyt ollaan oltu sinkkuja reilu 6kk, rupee tuntuu siltä, et vois taas yrittää, kunhan _Se Oikea_ vaan tulisi vastaan. Ehkäpä odotan toiselta liikaa tai sitten olen itse vaan niin hankala.
Hauskinta jutussa on se, et helpommin jään hyväks kaveriks naisten kanssa, ku yritän mitään. Ehkäpä olen sitten nössö, mut mieluummin pitää hyvänä frendinä ku et pilaa/mokaa kaiken jos/kun suhde menee katkolle.
naiset ah, ei niiden kanssa voi olla, mut ei ilmankaan voi elää :D
(pitäis varmaa joskus vähän opetella kirjottaa selkeitä lauseita)
Perustetaan kerho, mulla menee asiat niin samanlailla
naiset... miehet... phah
Jutu, 25.7.2005 20:32:
Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit huomiseksi ja saa nähdä mitä siitäkin seuraa. Toivottavasti jotain hyvää, mutta fiiliksen mukaan mennään
kannattaa keksii valmiiks joku selitys et pääsee lähtee, jos se treffattava on ihan erilainen kuin odotit, tai muuten vaan outo
tää on paljon mäseempi luukku ku toi toinen mä en tykkää siit et joka puhelun päätteeks sanotaan "pusi pusi ja hali hali, mä tykkään susta tooosi paljon" rupee vituttaa tollanen . . tai sit vituttaa se et kuulin sen ihan väärän miehen suusta
Karvinen, 26.7.2005 12:16:
tää on paljon mäseempi luukku ku toi toinen mä en tykkää siit et joka puhelun päätteeks sanotaan "pusi pusi ja hali hali, mä tykkään susta tooosi paljon" rupee vituttaa tollanen . . tai sit vituttaa se et kuulin sen ihan väärän miehen suusta
Muaki puistattaa aina kun väärät miehet sanoo mulle noin puhelimessa
noena, 23.7.2005 23:06:
--- Sjel, 19.7.2005 11:27:
Mulla on lähinnä vaa huonoja kokemuksia suhteista, osa on päättyny omien mokien takia, toiset tunteiden kylmymiseen ja osa siihen, et nainen on lähteny toisen matkaan.
Mut silti sitä vaa aina ettii uutta jota voi pitää hyvänä, tosin nykyään jo vähän tietää, et mitä toiselta toivoo/haluaa ettei heti karahda kiville ku huomataan, et ollaanki kaks ihan täysin erilaista ihmistä.
Nyt ollaan oltu sinkkuja reilu 6kk, rupee tuntuu siltä, et vois taas yrittää, kunhan _Se Oikea_ vaan tulisi vastaan. Ehkäpä odotan toiselta liikaa tai sitten olen itse vaan niin hankala.
Hauskinta jutussa on se, et helpommin jään hyväks kaveriks naisten kanssa, ku yritän mitään. Ehkäpä olen sitten nössö, mut mieluummin pitää hyvänä frendinä ku et pilaa/mokaa kaiken jos/kun suhde menee katkolle.
naiset ah, ei niiden kanssa voi olla, mut ei ilmankaan voi elää :D
(pitäis varmaa joskus vähän opetella kirjottaa selkeitä lauseita)
---
Perustetaan kerho, mulla menee asiat niin samanlailla
naiset... miehet... phah
¨
Miksi luokitella, ollaan kaikki vain androgyynejä :D