SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,820 views

Avatar
#16581 • • niomic Guest

aada, 1.2.2009 17:24:
---
opmdevil, 1.2.2009 17:19:
---
aada, 1.2.2009 17:00:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---


menikö sulla 15 sekkaa moin sanomiseen?

---


Mä yleensä jään luuppiin miettimään, että kannaako sanoa "hei", "moi" vai "terve" ettei vaan anna itsestää vääränlaista kuvaa.

---


sinuna käyttäisin senkin ajan runkkaamiseen



Oisko noin parempi :)?
Wolverine

Posts: 1,860

#16583 • • Wolverine

opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.



haha "käytkö sä tääl usein?" :D
pakko nostaa hattua et kehtasit heittää tommosen kliseen, jos olis käyny hyvä tuuri se muija olis ottanu ton huumorilla mut toi "En" oli aika kylmää.
Avatar
#16584 • • niomic Guest

Wolverine, 1.2.2009 18:26:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---


haha "käytkö sä tääl usein?" :D
pakko nostaa hattua et kehtasit heittää tommosen kliseen, jos olis käyny hyvä tuuri se muija olis ottanu ton huumorilla mut toi "En" oli aika kylmää.



Kylmää? Miten siihen pitäis vastata, jos et tosiaan käy siellä tahi muutenkaan ulkona usein tai about ikinä?
Freja

Posts: 8,775

#16585 • • Freja Sihteeri

Umbala, 1.2.2009 15:26:
Eli siis uudelleen. Kun sä olet kävellyt kadulla, ja vastaan on tullut mahdollisesti kiinnostava the.Oikea ehdokas, sä olet tehnyt niitä aloitteita, ja niistä huolimatta ei sitä oikeaa ole löytynyt? Ja siis en nyt sano, että sulla olisi kauhea haku päällä tjms, yritän vain tuoda esille sitä pointtia, että jos naiset olisivat aktiivisempia,
1. Tasaarvo toteutuisi tässä maassa paremmin.
2. Suomalaiset olisivat todennäköisesti onnellisempia.



Ja kerrataan tässä vielä, että mä en usko siihen, että mä törmäisin johonkin mieheen kadulla ja tietäisin heti sillä silmäyksellä, että tuo olisi Se. Olen avoin ihminen ja saatan puhua tuntemattomille ihmisille erinäisissä paikoissa, mutta en ikinä sillä mentaliteetilla että "voisko toi olla mun herra Oikea, puhunpa siis hänelle". Kuten sanoin, mun tarvii tuntea ihminen jotenkuten, ennenkuin puhun ihastuksesta, ja aika hyvin, ennekuin voin puhua tykkäämisestä tai jostain vielä syvemmästä, puhumattakaan siitä että joku olisi minulle se, kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni.

Meillä on ehkä vähän eri pointit tässä nyt hakusessa, sä haet sitä et naisten pitäis olla aktiivisempia, mun pointti tais jossai alkupostauksessa olla se, että musta on masentavaa kun ihmiset tarvitsevat niitä rohkaisuryyppyjä tutustuakseen uusiin ihmisiin.

Sitäkin tullut huomattua (en nyt yleistä teihin kaikkiin muruset), että jotkut jotka esim täällä (tai vaikka ihan duunipaikallani) valittelevat yksinoloaan ja hakemalla hakevat kumppania ties minkä "operaatio tyttöystävän" (kun on kerran pakko olla joku) voimin, ovat niitä jotka myös tuskailevat viikonloppu toisensa jälkeen juotua humalaansa ja "mä en juo enää koskaan"-darraansa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Wolverine

Posts: 1,860

#16586 • • Wolverine

niomic, 1.2.2009 18:28:
---
Wolverine, 1.2.2009 18:26:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---


haha "käytkö sä tääl usein?" :D
pakko nostaa hattua et kehtasit heittää tommosen kliseen, jos olis käyny hyvä tuuri se muija olis ottanu ton huumorilla mut toi "En" oli aika kylmää.

---


Kylmää? Miten siihen pitäis vastata, jos et tosiaan käy siellä tahi muutenkaan ulkona usein tai about ikinä?



"Ei tää ihan oo mun paikka." tai "Ei oo tullu aikasemmin käytyä" tai "Joskus satun käymään täällä mut en käy usein" tai tai tai ... mut ilmeisesti halus viestittää heti alussa et painu poika helvettiin siitä.
Avatar
#16587 • • opmdevil Guest
Ja mitä vikaa "Käytkö sä täällä usein" läpässä on? Siis jostainhan se pitää keskustalu avata. Jenkkiopiskelijat vissiin käyttää "what's your sign?" niinkusta iskureplana. Ja varsinkin jos baarin soittama musiikki on just joku rihannan umbrella niin ei sitä voi pyytää tanssimaankaan. Kun periaatteessa se, että joku tulee selittämään jotain saattaa olla aika hämärää niin mieluummin lähestyy jollain kysymyksellä josta sitten voi keskeytyä dialogia. Luin jostain, että hyvä keskustelija saa muut puhumaan ja nimenomaan kysymyksien avulla. Voihan sitä lähteä provoamaan niinkuin netissä, että "30 v sinkkujen täytyy maksaa vähemmän veroja koska he myös kuluttuvat vähiten yhteiskunnan palveluja. Tämän lisäksi lapsiperheiden veroja pitäisi korottaa koska laskennallisesti he tuhlaavat eniten yhteiskunnan resursseja. Kannatan köyhien ihmisten pakkosterilisointia ja eutanasiaa. No, olenko mä jo onnistunut iskemään sut?"
laite

Posts: 2,994

#16588 • • laite MastahWankah

aada, 1.2.2009 18:58:
no joo, kyllä mäkin käyttäisin mielummin ton ajan runkkaamiseen kun noi lainit on tota luokkaa (eipä taida natsata, himassa sen sijaa saa varman voiton)


:DDD
laite

Posts: 2,994

#16589 • • laite MastahWankah

opmdevil, 1.2.2009 18:59:
Ja mitä vikaa "Käytkö sä täällä usein" läpässä on? Siis jostainhan se pitää keskustalu avata.


Koitas ens kerralla kysyä miten monta kertaa tyttö on kuullut ton läpän? Saattaa vähän noi silmät avautua.
Wolverine

Posts: 1,860

#16590 • • Wolverine

aada, 1.2.2009 18:58:
---
niomic, 1.2.2009 18:14:
---
aada, 1.2.2009 17:24:
---
opmdevil, 1.2.2009 17:19:
---
aada, 1.2.2009 17:00:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---


menikö sulla 15 sekkaa moin sanomiseen?

---


Mä yleensä jään luuppiin miettimään, että kannaako sanoa "hei", "moi" vai "terve" ettei vaan anna itsestää vääränlaista kuvaa.

---


sinuna käyttäisin senkin ajan runkkaamiseen

---


Oisko noin parempi :)?

---


no joo, kyllä mäkin käyttäisin mielummin ton ajan runkkaamiseen kun noi lainit on tota luokkaa (eipä taida natsata, himassa sen sijaa saa varman voiton)



eikä tossa kyllä mitään vikaa ole muutenkaan, hyvät runkut voittaa huonon panon ihan koska tahansa!
Wolverine

Posts: 1,860

#16591 • • Wolverine

opmdevil, 1.2.2009 18:59:
Ja mitä vikaa "Käytkö sä täällä usein" läpässä on? Siis jostainhan se pitää keskustalu avata. Jenkkiopiskelijat vissiin käyttää "what's your sign?" niinkusta iskureplana. Ja varsinkin jos baarin soittama musiikki on just joku rihannan umbrella niin ei sitä voi pyytää tanssimaankaan. Kun periaatteessa se, että joku tulee selittämään jotain saattaa olla aika hämärää niin mieluummin lähestyy jollain kysymyksellä josta sitten voi keskeytyä dialogia. Luin jostain, että hyvä keskustelija saa muut puhumaan ja nimenomaan kysymyksien avulla. Voihan sitä lähteä provoamaan niinkuin netissä, että "30 v sinkkujen täytyy maksaa vähemmän veroja koska he myös kuluttuvat vähiten yhteiskunnan palveluja. Tämän lisäksi lapsiperheiden veroja pitäisi korottaa koska laskennallisesti he tuhlaavat eniten yhteiskunnan resursseja. Kannatan köyhien ihmisten pakkosterilisointia ja eutanasiaa. No, olenko mä jo onnistunut iskemään sut?"



rihannan umbrellahan sopii ihan loistavasti tanssilattialle jos osaat oikeat liikkeet :P
Avatar
#16592 • • opmdevil Guest
Baarissa kyllä yleensä bongaa ne ihmiset jotka käy sitten siellä melkein joka viikonloppu. Joten onko sitten parempi kysyä, että "Minkä vuoksi sä käyt täällä niin usein?" tai "Sä näytit siinä punaisessa topissa tosi herkulliselle kun olit juhannuksena Kharmassa. Vieläkö sulla on se?"
Dementation

Posts: 2,892

#16593 • • Dementation wednesday?
Oonko mä nyt sit tylsä tai jotain, mutta musta itsensä esitteleminen on hyvä alku.
Toki toinen voi hieman hämmentyä, kun meet että "Moi, mä oon Deme" tai sitten useimmiten menen ihan ojentamaan kättä esitelläkseni itseni.

Musta se on kohteliasta ja sit saa samalla sen toisen nimen siitä selville, jos se sen haluaa kertoa.

Ja sit voi nostaa esiin sen miksi lähestyi toista, olipa se sitten "Lähdetkö tanssimaan?" "Saanko tarjota sulle jotain juomaa?" "Onko tässä vapaa tuoli?" "Voinko liittyä seuraan?" "En voinut olla kuulematta keskusteluanne ja haluaisin vaan sanoa että..." "Halusin tulla kertomaan että sun paita on megahieno" "Sulla on kaunis hymy" tai vaikka "Anteeks, mutta pakko tulla kysymään, että olitko viime viikolla baarissa X?"

Jos sitä toista ei tippaakaan kiinnosta, niin sit sitä ei kiinnosta, mutta aika harvoin suoraan saa tylytystä jos kohteliaasti esittelee itsensä ja nostaa asiansa esiin ilman mitään turhia kliseisiä iskulauseita. Tietenkin tässä taas auttaa se ettei ole 2 promillen kännissä eikä vaikuta epätoivoiselta.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Wolverine

Posts: 1,860

#16594 • • Wolverine

opmdevil, 1.2.2009 20:07:
Baarissa kyllä yleensä bongaa ne ihmiset jotka käy sitten siellä melkein joka viikonloppu. Joten onko sitten parempi kysyä, että "Minkä vuoksi sä käyt täällä niin usein?" tai "Sä näytit siinä punaisessa topissa tosi herkulliselle kun olit juhannuksena Kharmassa. Vieläkö sulla on se?"



Siel on sit vissiin aika pienet piirit. Mut esim "Viimeiset kuus kertaa ku oon yrittäny pokaa sua oot tyrmänny mut suoraan, joko nyt heruis?" :P
Dementation

Posts: 2,892

#16595 • • Dementation wednesday?

Wolverine, 1.2.2009 20:21:
Siel on sit vissiin aika pienet piirit. Mut esim "Viimeiset kuus kertaa ku oon yrittäny pokaa sua oot tyrmänny mut suoraan, joko nyt heruis?" :P



"Moi, mä oon [nimi]. Mä oon oppinut jättämään kliseiset iskureplat pois, ootko ylpee musta?" *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Freja

Posts: 8,775

#16596 • • Edited Freja Sihteeri
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?

*grr**igor**pökr* *turhautuil*

E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#16597 • • Muussika Guest

opmdevil, 1.2.2009 20:07:
Baarissa kyllä yleensä bongaa ne ihmiset jotka käy sitten siellä melkein joka viikonloppu. Joten onko sitten parempi kysyä, että "Minkä vuoksi sä käyt täällä niin usein?" tai "Sä näytit siinä punaisessa topissa tosi herkulliselle kun olit juhannuksena Kharmassa. Vieläkö sulla on se?"



Mun huumorintajuiseen frendiin toimi ainakin kerran seuraava iskurepliikki:

''Sä näytät suht ihmiseltä. Kukas sä oot?''

Toinen oli muistaakseni vielä parempi, tyyliin:

''Sä et oo ihan kauheen ruma. Mikä sun nimi on?''

Kyllä noi peittoais perinteiset iskureplat aika 6-0. *nauru*

Näinhän se menee, että baareissa (ja usein muuallakin) ihmiset lähestyy toisiaan sen ulkoisen habituksen perusteella, mikäli omaavat näkökyvyn. Eihän siinä vaiheessa yleensä ole muuta motiivia lähestymiselle, kun ei ihmistä tunne (which is not nice, imho, mut näin se menee). Kannattaa joko vetää homma huumorilla överiksi (tämä tosin karkoittaa tosikot ja egobuustia kaipaavat - mitään ei ainakaan menetä jos ei moisista perusta :P) tai aloittaa keskustelu ovelasti jostakin sellaisesta, jonka voisi kuvitella kiinnostavan henkilöä. Tsekkailee vähän ulkoista olemusta ja tyyliä sun muuta, ja sitten repäsee. Toimivampaa on mielestäni kehua vaikka toisen ihmisen tukkaa tai tyyliä ja kehitellä kysymyksiä niistä, kuin alkaa hehkuttamaan tämän kauneutta / komeutta / kuumuutta / silmiä. En tiedä, onko olemassa ihmisiä, joille moiset replat toimivat, mutta lienevät suht kuultuja kliseitä useimmille. Tärkein pointti on mielestäni se, ettei se repla ole joku etukäteen tarkoin mietitty juttu, vaan että se oikeesti liittyy siihen ihmiseen / vallitsevaan tilanteeseen.

Muistakee katse silmiin, hymy ja rento asenne. Ei se ole mikään maailmanloppu jos toinen ihminen ei lämpene, eihän kaikki voi lämmetä kaikille. Se rentous kyllä paistaa läpi. :) Niin, ja elkää hommatko mitään kokovartalopuudutusta sillä alkomahoolilla tahi muulla päihteellä, ei toimi.

Tässä Vampyn iskuvinkit part 1, stay tuned! *nauru*
Dementation

Posts: 2,892

#16598 • • Dementation wednesday?

Freja, 1.2.2009 20:39:
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?

*grr**igor**pökr* *turhautuil*

E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!



Mä haluan nyt kyllä vedota, että mun mainitsema [esittely] + [omasyylähestyä] kelpaa kyllä bussiin, kahvilaan, torille, kadulle, festareille, uimahalliin tai minne vaan muuallekin, eli en suostu tuomittavaksi tohon raamiin.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#16599 • • opmdevil Guest

Freja, 1.2.2009 20:39:
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?

*grr**igor**pökr* *turhautuil*

E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!



Hyvä on, vinkkejä siitä kuinka isket kaupan kassan jota ei näe missään muualla kuin kaupan kassalla?

Olen ajatellut, että kun se kysyy, että "Pannaanko visalle vai pankille" niin odottaa, että se ehtii sanoa, että "Pannaanko..." ja sitten tosi nopeesti sanoo päälle, että "Tää tuli tosi nopeasti mutta pannaan vaan."
Wolverine

Posts: 1,860

#16600 • • Wolverine

opmdevil, 1.2.2009 20:54:
---
Freja, 1.2.2009 20:39:
GÄÄÄH just näin! Kaikki, mitä ihmiset tääl puhuu, koskee baarissa olemista.
Eikö tääl jumalauta kukaan ole ymmärtänyt että muuallakin voi mennä juttelemaan kuin baarissa?

*grr**igor**pökr* *turhautuil*

E. siis tää on vaa täynnä "näin isket ihmisen baari-illan aikana"-vinkkejä. Itkettää!

---


Hyvä on, vinkkejä siitä kuinka isket kaupan kassan jota ei näe missään muualla kuin kaupan kassalla?

Olen ajatellut, että kun se kysyy, että "Pannaanko visalle vai pankille" niin odottaa, että se ehtii sanoa, että "Pannaanko..." ja sitten tosi nopeesti sanoo päälle, että "Tää tuli tosi nopeasti mutta pannaan vaan."



toi olis muuten oikeesti aika hyvä heitto jos vaan pokka pitää!