SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,067 views

siveys

Posts: 2,492

#16541 • • siveys lovely
Pitäisiköhän sitä tehdä kaks sinkkuluukkua.. Toinen sinkuille, jotka on masentuneita ja angsteissaan siitä, että eivät vielä ole löytäneet sitä jotakuta, joka tekee elämästä simsalabim niin *itun ihanaa - ja toinen niille sinkuille, jotka osaa nauttia elämästä ja sinkkuudesta.

Nimiehdotuksia? ;)
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16542 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö

siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta.. *igor*



Eikö filosofointia voi harrastaa muissa luukuissa? (*pliiiiiiizzzzzzzzzzzzz*)

Edit. tai siis kun sitä harrastetaan jo suurimmassa osassa luukkuja niin voisiko sen harrastuksen jättää pois tästä ainoasta?

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

siveys

Posts: 2,492

#16543 • • siveys lovely

WiljamiDzay, 27.1.2009 17:57:
Eikö filosofointia voi harrastaa muissa luukuissa? (*pliiiiiiizzzzzzzzzzzzz*)

Edit. tai siis kun sitä harrastetaan jo suurimmassa osassa luukkuja niin voisiko sen harrastuksen jättää pois tästä ainoasta?


No mistä täällä sitten sinun mielestäsi pitäisi puhua - tai millä tavalla?
Takyon

Posts: 2,945

#16544 • • Takyon Möwkö

siveys, 27.1.2009 18:48:
---
WiljamiDzay, 27.1.2009 17:57:
Eikö filosofointia voi harrastaa muissa luukuissa? (*pliiiiiiizzzzzzzzzzzzz*)

Edit. tai siis kun sitä harrastetaan jo suurimmassa osassa luukkuja niin voisiko sen harrastuksen jättää pois tästä ainoasta?

---

No mistä täällä sitten sinun mielestäsi pitäisi puhua - tai millä tavalla?



Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#16545 • • niomic Guest

tbo, 26.1.2009 06:39:
Valheella tuppaa useimmiten olemaan aika lyhyet jäljet, ja ihmisiä on sittenkin aika hankala huijata.



Enpä ois sun aiemman ulosannin perusteella uskonut tuon tulleen sinun käsistäsi. Saman tason settii ku isoäiti aina jauhaa "rikolliset jäävät aina lopulta kiinni" (tai imo se oli viel tyhmemmin sanottu, mutten muista tarkkaan). Jos tässä kontekstissa valheisiin sisällytetään tuo kertomatta jättäminen, on kommenttisi vieläkin naiivimpi. Valehtelun suhteen on myös hyvä ottaa huomioon valheen luonne eri osapuolien suhteen. Tosiasiamielessä joku voi valehdella sinulle suoraan päin kasvoja, mutta voi itse kokea kertovansa totuuden tai ainakin oman näkemyksensä totuudesta. Toisekseen, totuudella ei ole monesti niin väliä, mikäli se ei paljastu tai tilanne voidaan korjata vastaamaan aiemmin esitettyä totuutta (joka oli silloin valhe). Entä mikä on valheen suhde osoitettavuuteen. Eikö Jumala ole valhe, koska sitä ei voida osoittaa kiistattomasti? Vai saivarrellaanko nyt ja todetaan, että Jumala on ennemminkin vain uskon asia, eikä tavallaan niin rahvas kuin totuus ja valheet. Usko nimittäin sattuu olemaan yksi näistä voimakkaista keinoista, millä voidaan saada henkilö "valehtelemaan" jopa oman tosiasiallisuus käsitteensä suhteen, mutta kuitenkin kokemaan, että kertoo (vähintään subjektiivisen) totuuden.

Tulee mieleen kilokaupalla tekstiä asiasta, kun kyse on kuitenkin niin kiintoisasta aiheesta meidän sosiaalisessa kanssakäymisessä, mutta en nyt yksinkertaisesti jaksa alkaa purkaa asiaa pidemmälle. Toivoisin kuitenkin, että joko rajaat valhe-käsitettäsi ja/tai kontekstia huomattavasti tai sitten mietit uudestaan tuota quoteas.
Dementation

Posts: 2,892

#16546 • • Dementation wednesday?

Takyon, 27.1.2009 18:52
Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^



Melkeen 17 000 viestiä... Siinä on hetkeksi lukemista.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

siveys

Posts: 2,492

#16547 • • siveys lovely

Takyon, 27.1.2009 18:52:
Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^


Oi voi kun muuten tekisikin mieli alkaa tekemään jotain tekstianalyysiä sinkkiksen tavarasta :D

Sääli että on pikkuisen liian kiire töissä, että kerkeisi ottamaan mitään tommosta isompaa projektia työn alle. Nää perseilytkin saa repiä niin selkänahasta niillä välein kun palvelimet raksuttaa :D
Takyon

Posts: 2,945

#16548 • • Takyon Möwkö

Dementation, 27.1.2009 19:12:
---
Takyon, 27.1.2009 18:52
Lue 836 sivua sinkkuluukkua läpi ja sit otat siitä keskiarvon? ^_^

---


Melkeen 17 000 viestiä... Siinä on hetkeksi lukemista.



Tässähän voidaan sitten antaa vaikka niinkin reilu aika kuin viikko opiskella luukun sisältöä ja sitten pidetään pistarit :D

"
Kysymys 69: Kuka vonkasi ketä viestissä nro xx69?
.
.
Kysymys 529: Kuinka monta kertaa sinkkuluukun historiassa tähän päivään mennessä on mainittu 715517?
"
Ja kaikkee *tirsk*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Dementation

Posts: 2,892

#16549 • • Dementation wednesday?
No voidaan olettaa että paljon on sinkkuluukussa viestejä jotka kertoo statuksen muutoksesta, eli helppoja ja yksinkertaisia "täällä taas" tai "meitsi pääsi pois" - tyyppisiä ilmauksia. Näiden lisäksi on varmasti hyvin paljon yhden sanan tai hymiön viestejä tyyliin *plur* *dissaa* *justjoo* "Sama!" "Mukana" "o" tms, joilla on vaan kompattu tai vastustettu edellistä/edellisiä viestejä.

Noi kun laskis, niin jäis varmaan aika paljon vähemmän sit analysoitavaa, koska noita varmaan on aika paljon. Toki sitä silti on tuhansia viestejä, mutta helpottaa joka tapauksessa urakkaa.

Kukas ottaa noiden laskemisen urakakseen?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#16550 • • Edited Sunshine^82 Guest

siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta.. *igor*



Ketäs Jeesus sä luulet olevasi? ..

Edit. Koko topikki perustettu joskus vuonna 2002 ja nyt tuut tänne russuttamaan mistä saa puhua ja mistä ei. :D
tbo

Posts: 935

#16551 • • tbo budhisattva

niomic, 27.1.2009 19:00:

Enpä ois sun aiemman ulosannin perusteella uskonut tuon tulleen sinun käsistäsi. Saman tason settii ku isoäiti aina jauhaa "rikolliset jäävät aina lopulta kiinni" (tai imo se oli viel tyhmemmin sanottu, mutten muista tarkkaan). Jos tässä kontekstissa valheisiin sisällytetään tuo kertomatta jättäminen, on kommenttisi vieläkin naiivimpi.



en tiiä sit oonko joku superselvännäkijä tai omaanko jonku teräsmiesröntgenkatseen, mut joka kerran kun mun exillä on ollu vilunkipeliä jonkun toisen kanssa, niin ei se ikinä salaisuudeks oo jääny. En tiedä, ehkä näillä typyillä ei vaan yksinkertasesti pokka pitäny tai sit omatunto kolkutti liian lujaa tai en mä tiedä, mut kyllä niistä ihmisistä näki ihan päälle päin et ne ei ollu rehellisiä mulle eikä kovinkaan paljoa itselleenkään. Ei sillä, tässä on matkan varrella nähny niin paljon yhä sun toista et mua on vaikeeta enää yllättää ja mä tiedän kyllä selviäväni aika monista liemistä hengissä, mut lähinnä on kurjaa katsella mitä ihminen tekee itselleen valehdellessaan. Se omatunto, vaikka sitä miten yrittäiskin hiljentää, on useimmiten aivan vitun oikeassa, ja sitä kyl kantsis kuunnella. Jos kykenet uskottelemaan itelles että näin ei ole ja et se omatunto oliskin väärässä, oot kyl onnistunu kuolettamaan itestäs jotain merkittävää, ja oon todella pahoillani siitä.

Itse olen ottanut näistä kovasti opikseni: en hoida itseäni tilanteeseen jossa jäisin valheesta kiinni, koska valheesta kiinni jääminen on kaikkien muiden negatiivisten seurausten lisäks myös noloa. Totuuden puhuminen voi sattua, mut se ei sentää oo nöyryyttävää kuten valehtelusta narahtaminen.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

noena

Posts: 3,138

#16552 • • noena first breath after coma

Sunshine^82, 28.1.2009 02:09:
---
siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta.. *igor*

---


Ketäs Jeesus sä luulet olevasi? ..

Edit. Koko topikki perustettu joskus vuonna 2002 ja nyt tuut tänne russuttamaan mistä saa puhua ja mistä ei. :D


Tuli aaaivan sama mieleen :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

siveys

Posts: 2,492

#16553 • • siveys lovely

siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta.. *igor*

Sunshine^82, 28.1.2009 02:09:
Ketäs Jeesus sä luulet olevasi? ..

Edit. Koko topikki perustettu joskus vuonna 2002 ja nyt tuut tänne russuttamaan mistä saa puhua ja mistä ei. :D

noena, 28.1.2009 11:17:
Tuli aaaivan sama mieleen :D


*nauru*

Mulla on sellainen olo, että mun pitäisi tuntea sääliä, mutta mä en nyt vaan kykene muuta kuin nauramaan :D .. Olen paha ihminen :(
noena

Posts: 3,138

#16554 • • noena first breath after coma

siveys, 28.1.2009 15:11:
*nauru*

Mulla on sellainen olo, että mun pitäisi tuntea sääliä, mutta mä en nyt vaan kykene muuta kuin nauramaan :D .. Olen paha ihminen :(


As bad as anybody else *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#16556 • • Sunshine^82 Guest

siveys, 28.1.2009 15:11:
---
siveys, 27.1.2009 17:55:
Jotenkin mä diggasin vähän enempi tosta filosofoinnista kuin tästä itkemisestä ja kitinästä, vaikka tää ehkä joillekin onnekkaille onkin lähempänä sinkkuilun todellisuutta.. *igor*

Sunshine^82, 28.1.2009 02:09:
Ketäs Jeesus sä luulet olevasi? ..

Edit. Koko topikki perustettu joskus vuonna 2002 ja nyt tuut tänne russuttamaan mistä saa puhua ja mistä ei. :D

noena, 28.1.2009 11:17:
Tuli aaaivan sama mieleen :D

---

*nauru*

Mulla on sellainen olo, että mun pitäisi tuntea sääliä, mutta mä en nyt vaan kykene muuta kuin nauramaan :D .. Olen paha ihminen :(



Ei se mitn, muakin naurattaa. *hymy*
tir

Posts: 951

#16557 • • tir
hmm.
vissiin poistuin täältä.
vuokko

Posts: 243

#16559 • • vuokko
äh ja pöh
mä en ole tääl mut oon kuitenkin ja siis en haluisi mutta silti on parempi täällä kuin siinä mistä lähdin ja ... *uuh*
ei pahalla sinulle jonka kanssa tuli oltua jokunen vuosi ja anteeksi että lähdin - oli pakko
mutta
nojoo
ehkä joskus ymmärrät
*poks*
laite

Posts: 2,994

#16560 • • laite MastahWankah

Piider, 31.1.2009 08:04:
Jaahas, kirjoitetaan nyt tänne kun "melkein" oli toivoa päästä täältä pois *hymy*. Erään tytön kanssa tuli juteltua tovit ja vaikutti ihan mukavalta, mutta sitten hän kysyi jonkun kysymyksen ja
sitten en kovan musiikin takia kuullut kysymystä ja vastasin siihen tyyliin uh-huh.
Aika nopeasti sen jälkeen seuralainen minut jätti. Hyvähän se on olla jälkiviisas, mutta olisi varmaan kannattanut kysyä, että "mitä sanoit?" *hymy*


"Melkein sain pilluu mutta sit avasin suuni"?