SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,971 views

Vexe

Posts: 1,016

#6421 • • Vexe
Eipä oo täältä kiire pois ennen syksyä
domi

Posts: 7,069

#6422 • • domi Työn sankari.

nomic, 29.6.2005 02:18:
---
mufasa2, 28.6.2005 21:15:
---
Daverian, 28.6.2005 20:20:
Täällä sitä edelleen ollaan. Eikä taideta ihan heti olla täältä lähdössä. Kiitos ujouteni.

---


Mulla meinaa olla vähän sama ongelma...

---


kuin myös *igor*
huonoja ihmisiä kun ei tykkää puhua klusteroitumisesta tai jonkun tietyn koodi-pätkän optimoinnista
tai sitten mikä vst on "paras" just siihen tiettyyn juttuu, miten voi luoda kivoja ääniä jne...
*ding*

*kynäniska-hymiöi* *plur*


väitksä ettei niitä kiinnosta se,et kuinka nopeesti sä käännät kerneliä? *ding*
evvk

Posts: 1,918

#6423 • • evvk
vaike priivailla jollekkin.. :P
Massamuusi

Posts: 73

#6424 • • Massamuusi
Okei, 11. päivä mä lähen vekikselle. Haluuko joku eteläsuomen alueelta kotosin oleva mukava tyttö pitää hauskaa tän viimesen viikon? ;) Ja eihän sitä tiiä jos tykkää oikeen kovasti ni vaikka loppuelämänkin... No nytpähän tämäkin on tehty... haettu seuraa klubitus.orgin foorumilta *aplodit*
Mutta ottakaa silti yhteyttä! Oon aikas ulospäinsuuntautunut ja tykkään tehä hauskoja juttuja... siinäpä se olikin *nauru*

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Air

Posts: 319

#6425 • • Air
joo-oh, täällä jo yli puoli vuotta
Nymph

Posts: 28

#6426 • • Nymph virvatuli
" I need someone to feel whole" on jenkkischeissee. Mä oon ainakin tyytyväinen itsekseni, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä helmiä elämä tuo tullessaan. =)

--
Pelottaa niin että päässä soi tekno! -Kyösti Pöysti, Pasila

-lera-

Posts: 394

#6427 • • -lera-
täällä on niin kivaa *jiihaa* eikä ole kiirettä pois täältä *plur*
Syder

Posts: 2,255

#6428 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Nymph, 1.7.2005 19:05:
" I need someone to feel whole"



"Do not live two different lives, just one whole life" *piis*

--
Divida et impera.

AnssiV

Posts: 1,798

#6429 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Joo, tää luukku sai sitten yhden jäsenen lisää.... *uuh**poks*
zenny

Posts: 1,145

#6430 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Itkettää... ku yks mun harvoist sinkku ystävist löys juhannuksen jonku äijän ja toisellaki kaveril on juttuu jonku kaa... ja nyt ku pyysin toista kattoo leffaa munkaa ni se oliki sen äijänkaa ja tajusin et miten yskin oikeest oon ku täl hetkel kaikki kaverit on äijienskaa ja mä itken yksin kotoon ku mul ei o enää ees ystävii et kenenkaa olisin viikonloppusin ku kaikil joku ja mul ei ketää ees kaveriin... olishan se kiva et ees yks kaveri olis kenenkaa vois kattoo leffaa jne mut ku ei o ni ei auta muu ku olla yksin kotoon ja itkee.. kukaa kaveri ei ees soita tai mitää... en haluu olla täysin yksin!!!!!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

PieceOfMind

Posts: 628

#6431 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.

Hyzenthlay, 29.6.2005 22:59:
Tän kaiken jälkeen oon edelleenkin sitä mieltä, et sinkkuilu on totaalisen perseestä. Tässä ei ole mitään hyvää. Toivottavasti nyt olis menossa vähän parempaan suuntaan... *hymy*



*lohduttel* Kurjaa, et sul on ollu tollaset fiilikset - ja vielä noin kauan.. Toivotaan, että Mr. Right tulee nopeasti piristämään sua *vink* Mä oon kanssa parisuhdeihminen, enkä saa sinkkuilusta oikein mitään iloa. Sinänsä siinä on ristiriita, ku haluais olla jonkun kanssa, mut toisaalta tietää, ettei oo terveellistä hypätä suhteesta suoraan seuraavaan. Niin että pitää kai vaan sisulla selvitä sinkkuna muutama kuukausi. *igor*

Horus, 29.6.2005 23:01:
joo tuttu tunne ku pitkäaikainen suhde päättyy...alux kaikki tuntuu niin tuskaiselta,mut sit pikkuhiljaa elämä alkaa hymyilemään ja lopulta saattaa vapaudesta jopa nauttia niinkuin mä täl hetkel...mut joo ehkä se ois kivaa ku ois joku samalla aaltopituudella elävä vieressä!!!



Nii, on sinkkuudessa sinänsä puolensakin. On sillä tavalla vapaa, ettei tarvi ottaa huomioon periaatteessa kuin itsensä. Mutta mun mielestä parasta vapautta on se vapaus, minkä kokee toisen kanssa. Se, että molemmat kannustaa toisiaan toteuttamaan omia ideoitaan ja haaveitaan. Ja että vaikka olisi välillä pois toisen luota, niin tietää että kumpikin tukee ja ajattelee toistaan, ja että toisen luo palaa aina takaisin. Sinkkuna vapaus on liian totaalista. Saa tehdä mitä haluaa, koska ketään ei kiinnosta *hymy*
Daverian

Posts: 491

#6432 • • Daverian
Kai se täytyy tännekkin ilmoittaa että pääsin täältä pois.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Bio

Posts: 4,429

#6433 • • Bio The Bullies / Pinky

zenny, 1.7.2005 21:14:
-clip-



Mulla on vähän sama tilanne.. kaikki kaverit seukkaa.
Mut sit vaan tutustumaan uusiin tyyppeihin..
AlexS

Posts: 1,389

#6434 • • AlexS kummasetä
Heitetääs tähän kaiken kurjuuden(*vink*) väliin kysely:
Luukun naiset, yritättekö tehdä asialle jotain vai odotellaanko täällä baaritiskiin nojaten prinssiä saapuvaksi valkoisella bemarillaan?*hymy*
Ihan mielenkiinnosta kyselisin että kuinka moni on todella itse yrittänyt päästä Luukusta pois?
Eli yrittänyt tehdä aloitetta esim. mennä juttelemaan baarissa tai missä tahansa paikassa x. Mitä järkeä kaikessa surkuttelussa on, jos ei itse edes yritä tehdä asialle mitään? Vai onko se _aina_ mies jonka on tehtävä ensimmäinen liike, oli elämä miten kurjaa tahansa?

Tarkoitus ei ollut mitenkään pilkata ketään tai kenenkään viestejä, samassa laivassa tässä vielä ollaan*hymy* Tuli vain tämä asia mieleen kun näitä aiheen viestejä luin.

Sorry, jos meni liian demiksi *nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Nymph

Posts: 28

#6435 • • Edited Nymph virvatuli

Syder, 1.7.2005 19:30:
---
Nymph, 1.7.2005 19:05:
" I need someone to feel whole"

---


"Do not live two different lives, just one whole life" *piis*

Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms? *justjoo* Niin ja myönnettäköön että olen maailman surkein tekemään mitään aloitteita. Ujo piimä siis. Ja kaikki jotka tulee mulle juttelemaan on jotain superpilluhaukkoja joista näkee kilsan päähän että mitä niillä on mielessä. Miksei kukaan tule keskustelemaan vaikkapas aiheesta pitäisikö Suomen liittyä NATOon vai ei? Jotain älyllistä siis. Ei tarvi olla Einstein, kunhan jotain liikkuisi päässä........

--
Pelottaa niin että päässä soi tekno! -Kyösti Pöysti, Pasila

Syder

Posts: 2,255

#6436 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Nymph, 2.7.2005 00:27:
Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms?


LOL *nauru*
Eipä siitä sitten sen enempää :D

--
Divida et impera.

hallucinogen

Posts: 8,190

#6437 • • Edited hallucinogen Edain

Nymph,
Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms? *justjoo* Niin ja myönnettäköön että olen maailman surkein tekemään mitään aloitteita. Ujo piimä siis. Ja kaikki jotka tulee mulle juttelemaan on jotain superpilluhaukkoja joista näkee kilsan päähän että mitä niillä on mielessä. Miksei kukaan tule keskustelemaan vaikkapas aiheesta pitäisikö Suomen liittyä NATOon vai ei? Jotain älyllistä siis. Ei tarvi olla Einstein, kunhan jotain liikkuisi päässä........


Johtuiskohan sellasista kokemuksista kun jossain pubissa/baarissa koittanut saada jotain mielenkiintoista keskustelua aikaan niin vastaus on yleensä iso haukotus. Sit kun puhuu jonninjoutavaa skeidaa joka ei vois vähempää itseäni kiinnostaa niin naisenkin suusta kuuluu muutakin kuin haukotuksen ääniä *justjoo**nauru* Näin ainakin peruslihatiskeillä joten en niissä pahemmin käy =)

--
pikku-*possu*

Verottaja

Posts: 1,174

#6438 • • Verottaja no-life / luuviulu
Täällä olen ja tänne jään *uuh*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

iriil

Posts: 371

#6439 • • iriil
Yritän ymmärtää siirtyneeni tänne.
ilsu

Posts: 31

#6440 • • ilsu
nyt on sellanen fiilis että uskaltaa tännekin ilmoittautua...