19,912 posts, 996 pages, 8,091,052 views
nomic, 29.6.2005 02:18:
---
mufasa2, 28.6.2005 21:15:
---
Daverian, 28.6.2005 20:20:
Täällä sitä edelleen ollaan. Eikä taideta ihan heti olla täältä lähdössä. Kiitos ujouteni.
---
Mulla meinaa olla vähän sama ongelma...
---
kuin myös
huonoja ihmisiä kun ei tykkää puhua klusteroitumisesta tai jonkun tietyn koodi-pätkän optimoinnista
tai sitten mikä vst on "paras" just siihen tiettyyn juttuu, miten voi luoda kivoja ääniä jne...
*kynäniska-hymiöi*
Nymph, 1.7.2005 19:05:
" I need someone to feel whole"
Hyzenthlay, 29.6.2005 22:59:
Tän kaiken jälkeen oon edelleenkin sitä mieltä, et sinkkuilu on totaalisen perseestä. Tässä ei ole mitään hyvää. Toivottavasti nyt olis menossa vähän parempaan suuntaan...
Horus, 29.6.2005 23:01:
joo tuttu tunne ku pitkäaikainen suhde päättyy...alux kaikki tuntuu niin tuskaiselta,mut sit pikkuhiljaa elämä alkaa hymyilemään ja lopulta saattaa vapaudesta jopa nauttia niinkuin mä täl hetkel...mut joo ehkä se ois kivaa ku ois joku samalla aaltopituudella elävä vieressä!!!
zenny, 1.7.2005 21:14:
-clip-
Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms? Niin ja myönnettäköön että olen maailman surkein tekemään mitään aloitteita. Ujo piimä siis. Ja kaikki jotka tulee mulle juttelemaan on jotain superpilluhaukkoja joista näkee kilsan päähän että mitä niillä on mielessä. Miksei kukaan tule keskustelemaan vaikkapas aiheesta pitäisikö Suomen liittyä NATOon vai ei? Jotain älyllistä siis. Ei tarvi olla Einstein, kunhan jotain liikkuisi päässä........Syder, 1.7.2005 19:30:
---
Nymph, 1.7.2005 19:05:
" I need someone to feel whole"
---
"Do not live two different lives, just one whole life"
Nymph, 2.7.2005 00:27:
Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms?
Nymph,
Tää on tietty jostain Dawson's Creekistä tms? Niin ja myönnettäköön että olen maailman surkein tekemään mitään aloitteita. Ujo piimä siis. Ja kaikki jotka tulee mulle juttelemaan on jotain superpilluhaukkoja joista näkee kilsan päähän että mitä niillä on mielessä. Miksei kukaan tule keskustelemaan vaikkapas aiheesta pitäisikö Suomen liittyä NATOon vai ei? Jotain älyllistä siis. Ei tarvi olla Einstein, kunhan jotain liikkuisi päässä........