SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,243 views

homppa

Posts: 731

#6441 • • homppa
Päätin ryhtyä selibaattiin, tästä lähtien aion saada vain henkisiä orgasmeja.
Massamuusi

Posts: 73

#6442 • • Massamuusi
Sitä yrittää ja yrittää ja yrittää eikä onnistu. Varmaa paras lyödä hanskat tiskiin. "pitää jaksaa yrittää" ja paskat ku ihmiset kohtelee niinku mul olis joku tarttuva sairaus. *poks*

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Massamuusi

Posts: 73

#6443 • • Massamuusi
Noh. Jos nyt vielä viikon jaksaa yrittää. Sittenhän alkaa se palvelus niin ei tarvitse huolehtia vaikkei olisikaan onnistunut löytämään ketään. Eipähän ainakaan tule ikävä ketään erityisesti.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

sapeli

Posts: 11,768

#6444 • • sapeli jokukukamikä?

homppa, 2.7.2005 09:06:
Päätin ryhtyä selibaattiin, tästä lähtien aion saada vain henkisiä orgasmeja.



Semmoisia saa kait jos hivelee itsetuntoaan tarpeeksi *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#6445 • • noena first breath after coma
Prkl *grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Grass

Posts: 237

#6447 • • Grass fiilistelijä

Juhgu, 3.7.2005 00:47:
Plz. Hitto mikä angstiluukku. Kai sinkkuudessa nyt jotain muutakin sisältöä on kuin "yhyy mä oon sinkku"? *nauru*



huomion kipeä sika ;)

zzz mzxi
evvk

Posts: 1,918

#6448 • • evvk
pitäsköhän ottaa mukaan nuija ja antaa nuijanukutus jollekin mimmille ja raahata hiuksista kotiin.
evvk

Posts: 1,918

#6449 • • evvk

Juhgu, 3.7.2005 00:47:
Plz. Hitto mikä angstiluukku. Kai sinkkuudessa nyt jotain muutakin sisältöä on kuin "yhyy mä oon sinkku"? *nauru*



Saa pelailla koko yön tietokoneeella.
Raver71

Posts: 3,605

#6450 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Kun on miettinyt asiaa niin ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Niin, tämän sanon sinkkupohjalta. Ja mitä pidemmälle aika kuluu niin sitä "erikoisempi" tämä nainen tulee olla. Ja se kanssa että kun aika kuluu niin tulee semmoinen olo että haluaa olla yksin koko ikänsä. Mutta joku "hieno" päivä kaiken muuttaa voi. Sitä odotellessa...
Syder

Posts: 2,255

#6451 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Juhgu, 3.7.2005 00:47:
Plz. Hitto mikä angstiluukku. Kai sinkkuudessa nyt jotain muutakin sisältöä on kuin "yhyy mä oon sinkku"? *nauru*



Sinkkuna tutustuu ehkä helpommin uusiin ihmisiin ja itse ainaki pidän melko rentouttavana esimerkiksi tällaista aurinkoista sunnuntaipäivää kun voi vaan olla eikä tarvitse ajatella mitään/ketään. Tottahan toki sitä parisuhteessakin ajan myötä tulee sellainen (toivottavasti) vaihe jolloin ei tarvitse aina olla kyselemässä ja utelemassa vaan voi vaan olla.
Sinkkuna on sekin etu että voi ilman omantunnontuskia pitää silmäpeliä eri naisten kanssa, eikä tarvitse pelätä mustasukkaisuuskohtauksia. Mustasukkaisuus on toki terveen parisuhteen merkki tiettyyn rajaan asti, siitä huomaa sen että toinen ihan oikeasti välittää.
Ei sitä tosin aina jaksais yksinkään olla, mutta pääsee helpommalla kun ei ajattele olevansa sinkku vaan elää sen oman päivänsä kerrallaan ja pitää silmät sekä korvat auki siitä mitä ympärillä tapahtuu.

--
Divida et impera.

Nacu

Posts: 1,293

#6453 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

ruoho akaa. Grass, 3.7.2005 13:52:
---
Annakins, 3.7.2005 13:09:
---
ruoho akaa. Grass, 3.7.2005 02:45:



huomion kipeä sika ;)

zzz mzxi

---


huomionkipeä on yhdyssana.

---


tuohon aikaan yöstä puudutuksessa ei moisia enään osaa näköjään ;)



Ja se on ENÄÄ ;D

*soriolipakkohymiö*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

1ncarnation

Posts: 542

#6455 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
sinkkuna tässä huomasin että bileis pokaaminen on 10x kertaa vaikeampaa kuin baareis :D
vaikkapa esim. sen takia et kaikki on selkä sua päin *justjoo*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

1ncarnation

Posts: 542

#6456 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali


Sinkkuna tutustuu ehkä helpommin uusiin ihmisiin ja itse ainaki pidän melko rentouttavana esimerkiksi tällaista aurinkoista sunnuntaipäivää kun voi vaan olla eikä tarvitse ajatella mitään/ketään. Tottahan toki sitä parisuhteessakin ajan myötä tulee sellainen (toivottavasti) vaihe jolloin ei tarvitse aina olla kyselemässä ja utelemassa vaan voi vaan olla.
Sinkkuna on sekin etu että voi ilman omantunnontuskia pitää silmäpeliä eri naisten kanssa, eikä tarvitse pelätä mustasukkaisuuskohtauksia. Mustasukkaisuus on toki terveen parisuhteen merkki tiettyyn rajaan asti, siitä huomaa sen että toinen ihan oikeasti välittää.
Ei sitä tosin aina jaksais yksinkään olla, mutta pääsee helpommalla kun ei ajattele olevansa sinkku vaan elää sen oman päivänsä kerrallaan ja pitää silmät sekä korvat auki siitä mitä ympärillä tapahtuu.


aivan..tulihan mullekin se rakkaus kerran vaan jossain baaris odottamatta vammaisessa pissis paikassa..
ei kantsis masentua ihmiset :D ei sitä hakemalla ainakaan rakkautta löydä..ehkä jotain muuta toki*eiei*

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

dear pepin

Posts: 122

#6459 • • Edited dear pepin Mierda pura 100% del disco!

TiiTu, 3.7.2005 20:36:
---
Rocca, 30.6.2005 06:23:
hih, mä taidan olla poistunu täältä *plur* tätä on kyl odotettu *hih*

---



ja poissa pysytkin*vink*



*ihqpluroverload*

--
This is where the magic happens *

Tanemann

Posts: 56

#6460 • • Tanemann
No eipä täältä kauaa viittinytkään poissa pysyä... *igor*