SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,858 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5781 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo tää luukku tekis mieli jättää kyl.. *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Bio

Posts: 4,429

#5782 • • Bio The Bullies / Pinky
kauheesti haluu pois täältä, mut sitku tulee mahiksii niin sit pakenee tänne takas.. höh!
Avatar
#5783 • • sakk303 Guest
ummh. kyllä kyllä.. voisin käydä taas pikaisesti kurkkaamassa tässä luukun oven suussa ja tokaista, että kylläpä olis mukavaa, mutta kun ei mitään aikaan saa *grr* eilen oltiin kaverin kanssa tanssilattian liepeillä eräässä ravintolassa ja viereen tuli kaksi naisen tapaista..ensimmäiset sanat, mitä he sanoivat, oli "teillä taitaa olla täällä helvetin tylsää kun ootte tuommosella ilmeellä täällä".. okei, se ei johtunut paikasta, mutta sen jälkeen, kun huomattiin että vastakkainen sukupuolikin alkaa huomaamaan meidän aikaansaamattomuuttaan norsun vituiksi venähtäneet naamat, niin pisti kyllä miettimään, että pitäisikö yrittää edes olla positiivisemmalla mielialalla yöjalassa *ding* ? kun tuntuu, että on mennyt maku kaikesta, kun on yksin. baari on surkee mesta yrittää mitään, mutta kun edes siellä ei hymyä irtoa ja katselee koko illan nurkasta, mitä muut tekee asialle (siis lähinnä sille, että ne ylipäänsä avaa suunsa tytteleille ja pitää hauskaa).. eli itseisarvot alkaa olla hukassa. perkele *grr* taas pitkä sunnuntai edessä, krapulaa ei ole kun en siihen tahtiin enää ota, mutta yleinen vitutus kyllä siitä, että oikeastaan jo viimeiset pari kuukautta olen ollut norsunvittunaamalla liikenteessä, siis kun näin jälkeenpäin ajattelee..ei siis ihme, ettei mitään koskaan tapahdukaan.. byhyy hakekaa pois *poks*
Bellezaaa

Posts: 573

#5784 • • Edited Bellezaaa Afrodite*

katai:

Toi on kyl totta, ainakin mä kiinnitän huomiota sellaisiin todella iloisiin ihmisiin jotka jaksaa hymyillä ja pelleillä esim. ravintolassa...sellaset ihmiset herättää kiinnostuksen tutustua, ei ne seinäruusut jotka eivät edes vieressä olevalle kaverilleen sano sanaa.



*joo* pitää paikkansa. Mun ongelma on yleensä se tai oon ainakin monesti kuullu et oon ylpeen näkönen. Hassua siinä on viel se et en ite tiedosta sitä millään lailla eikä todellakaan ole tarkotus olla ylpeä.
Kerran kysyin miespuoliselta tutultani et miks muka ylpeen näkönen ja sain vastaukseks et kävelen "rinta pystyssä".
Rupes naurattaa kun tajusin et syynä tähän on ilmeisesti hyvä ryhtini joka on peräisin tanssiharrastuksesta.

Mut samainen henkilö lisäs viel et on kaunista jos nainen osaa kantaa vartalonsa ja et kyseinen kyky tekee naiseta tavoiteltavan (siis et ei oo "helppo") et ilmeisesti se ei sit kuitenkaan haittaa kaikkia...
aste

Posts: 102

#5785 • • aste Nu-who?
aina vaan *grr*

--
Aito on just se real thing.

rose

Posts: 1,047

#5786 • • rose vakaasti epävakainen
Täällä taas, eikä sit mitään suhteita vähään aikaan*possu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#5787 • • sakk303 Guest
olipa lähellä eilen et oisin päässyt juttusille tytön kanssa baarissa - ei ois tarvinnut ku tilata sille yks omenasiideri! tätä se on nykyään. olen sit mieluummin vaikka täysin sosialisoimatta vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että maksaisin viittä euroa muutamasta sanan vaihtamisesta. eikä ollu eka kerta. missä ne on ne tytsyt jotka haluis jutella ilmatteeks *uuh*
peepe

Posts: 904

#5788 • • peepe

sakk303:
olipa lähellä eilen et oisin päässyt juttusille tytön kanssa baarissa - ei ois tarvinnut ku tilata sille yks omenasiideri! tätä se on nykyään. olen sit mieluummin vaikka täysin sosialisoimatta vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että maksaisin viittä euroa muutamasta sanan vaihtamisesta. eikä ollu eka kerta. missä ne on ne tytsyt jotka haluis jutella ilmatteeks *uuh*



Siis mitä ihmettä? Ei mulle ainakaan kenenkään tarvii tarjota yhtään mitään siitä hyvästä jos haluaa kanssani jutella.
lostgone

Posts: 2,493

#5789 • • lostgone
Moon enemmän sillä linjalla että tyttöjen pitää tarjota mulle jos ne haluaa puhua mulle baarissa*vink* siis niinq jotain tasoo pitää olla..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

AlexS

Posts: 1,389

#5790 • • AlexS kummasetä

sakk303:
olipa lähellä eilen et oisin päässyt juttusille tytön kanssa baarissa - ei ois tarvinnut ku tilata sille yks omenasiideri! tätä se on nykyään. olen sit mieluummin vaikka täysin sosialisoimatta vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että maksaisin viittä euroa muutamasta sanan vaihtamisesta. eikä ollu eka kerta. missä ne on ne tytsyt jotka haluis jutella ilmatteeks *uuh*



Suosiolla jättäisin väliin tommoset *igor*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

T0mbstone

Posts: 728

#5791 • • T0mbstone The Process.

sakk303:
olipa lähellä eilen et oisin päässyt juttusille tytön kanssa baarissa - ei ois tarvinnut ku tilata sille yks omenasiideri! tätä se on nykyään. olen sit mieluummin vaikka täysin sosialisoimatta vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että maksaisin viittä euroa muutamasta sanan vaihtamisesta. eikä ollu eka kerta. missä ne on ne tytsyt jotka haluis jutella ilmatteeks *uuh*



Nääh, pitää vaatia tasa-arvoa ja pyytää muijia tarjoamaan siiderit.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Avatar
#5792 • • sakk303 Guest

AlexS:
---
sakk303:
klips
---
Suosiolla jättäisin väliin tommoset *igor*



niin mä jätinkin *joo* mut mulla on se paha tapa, et aina ku tollasiin törmää, niin mä alan ns. provosoimaan ja kyselemään et miks mun pitäis maksaa ajastanne yms. ja sen jälkeen saakin sit jo melkein laukusta otsaa tai siideristä päähän. sen siitä saa kun yrittää vaan perustella omaa kantaansa siihen, kun esim. tanssiessa tai saman pöydän ääressä melkeinpä ensimmäiset sanat muijan suusta ovat tyyliin "tarjoatko siiderin" - niinku tänä päivänä tuntuu et törmään jatkuvasti tämmöseen meininkiin ja olen sinänsä vähän ymmäällään. Ymmärrän toki sen, että se on "melkeinpä jätkien velvollisuus tarjota naiselle" ja yleensähän sitä jätkät varmaan mielissään ostaa vaan sen siiderin ja pääsee sen siivellä lämppäämään yms. , mutta se on kyllä jotenkin mun periaatteiden vastaista. Kelailin että oonkohan mä outolintu kun tämmöisiä mieleipiteitä vaalin baarisosialisointipolitiikassa. =)
jeesboks

Posts: 4,064

#5793 • • jeesboks p u p u

sakk303:
olipa lähellä eilen et oisin päässyt juttusille tytön kanssa baarissa - ei ois tarvinnut ku tilata sille yks omenasiideri! tätä se on nykyään. olen sit mieluummin vaikka täysin sosialisoimatta vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että maksaisin viittä euroa muutamasta sanan vaihtamisesta. eikä ollu eka kerta. missä ne on ne tytsyt jotka haluis jutella ilmatteeks *uuh*



Ei mulle ainakaan tarvii baaris juomaa tarjota vaan sen takia, et haluu jutella. Ei pysty ymmärtämään, mut jos joku juomaa tarjoo mulle niin harvemmin kieltäydyn... Yleensä itellä kyl tapana, et jos joku tarjoo mulle ni mä sit tarjoon vaik seuraavan jne..

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Nepenthe

Posts: 141

#5794 • • Nepenthe

sakk303:
ummh. kyllä kyllä.. voisin käydä taas pikaisesti kurkkaamassa tässä luukun oven suussa ja tokaista, että kylläpä olis mukavaa, mutta kun ei mitään aikaan saa *grr* eilen oltiin kaverin kanssa tanssilattian liepeillä eräässä ravintolassa ja viereen tuli kaksi naisen tapaista..ensimmäiset sanat, mitä he sanoivat, oli "teillä taitaa olla täällä helvetin tylsää kun ootte tuommosella ilmeellä täällä".. okei, se ei johtunut paikasta, mutta sen jälkeen, kun huomattiin että vastakkainen sukupuolikin alkaa huomaamaan meidän aikaansaamattomuuttaan norsun vituiksi venähtäneet naamat, niin pisti kyllä miettimään, että pitäisikö yrittää edes olla positiivisemmalla mielialalla yöjalassa *ding* ? kun tuntuu, että on mennyt maku kaikesta, kun on yksin. baari on surkee mesta yrittää mitään, mutta kun edes siellä ei hymyä irtoa ja katselee koko illan nurkasta, mitä muut tekee asialle (siis lähinnä sille, että ne ylipäänsä avaa suunsa tytteleille ja pitää hauskaa).. eli itseisarvot alkaa olla hukassa. perkele *grr* taas pitkä sunnuntai edessä, krapulaa ei ole kun en siihen tahtiin enää ota, mutta yleinen vitutus kyllä siitä, että oikeastaan jo viimeiset pari kuukautta olen ollut norsunvittunaamalla liikenteessä, siis kun näin jälkeenpäin ajattelee..ei siis ihme, ettei mitään koskaan tapahdukaan.. byhyy hakekaa pois *poks*



*lohduttel*

Tosson aika tiiviisti asiaa :). Itse ratkaissut asian niin, etten baareissa pahemmin käy. Rahaa säästyy, kotona on parempaa musaa ja ketään ei kiinnosta kuitenkaan *nauru*. Toisaalta sitten ei luennoilla kävijät ja kaupan kassat oo turvassa missään! *blush* Tulokset ollu kyl ihan yhtä huonoja...

/|/|
zenny

Posts: 1,145

#5795 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kyl-läs-tyt-tää... *igor*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Dementation

Posts: 2,892

#5796 • • Dementation wednesday?
Täällä taas... Onnellisesti.

Olikin ikävä jo teitä kaikkia.

*plur* Mitä kuuluu?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

ninni

Posts: 489

#5797 • • ninni sydän
joo sinkkuluukku se paras luukku *hihu*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Avatar
#5798 • • pia^^ Guest

ninni:
joo sinkkuluukku se paras luukku *hihu*



Älä huijjaa, pois haluut kuiteski *muhaha*
ninni

Posts: 489

#5799 • • ninni sydän

pia^^:
---
ninni:
joo sinkkuluukku se paras luukku *hihu*

---


Älä huijjaa, pois haluut kuiteski *muhaha*


nii no miten sen ny ottaa *hih*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

-lera-

Posts: 394

#5800 • • -lera-
vieläkin tääll.. enkä valita *iloinen*
sanoo muut ihan mitä vaan... *nauru*