19,912 posts, 996 pages, 8,095,829 views
katai:
Toi on kyl totta, ainakin mä kiinnitän huomiota sellaisiin todella iloisiin ihmisiin jotka jaksaa hymyillä ja pelleillä esim. ravintolassa...sellaset ihmiset herättää kiinnostuksen tutustua, ei ne seinäruusut jotka eivät edes vieressä olevalle kaverilleen sano sanaa.
sakk303:
olipa lähellä eilen et oisin päässyt juttusille tytön kanssa baarissa - ei ois tarvinnut ku tilata sille yks omenasiideri! tätä se on nykyään. olen sit mieluummin vaikka täysin sosialisoimatta vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että maksaisin viittä euroa muutamasta sanan vaihtamisesta. eikä ollu eka kerta. missä ne on ne tytsyt jotka haluis jutella ilmatteeks
sakk303:
olipa lähellä eilen et oisin päässyt juttusille tytön kanssa baarissa - ei ois tarvinnut ku tilata sille yks omenasiideri! tätä se on nykyään. olen sit mieluummin vaikka täysin sosialisoimatta vastakkaisen sukupuolen kanssa, kuin että maksaisin viittä euroa muutamasta sanan vaihtamisesta. eikä ollu eka kerta. missä ne on ne tytsyt jotka haluis jutella ilmatteeks
sakk303:
AlexS:
---
sakk303:
klips
---
Suosiolla jättäisin väliin tommoset
sakk303:
sakk303:
ummh. kyllä kyllä.. voisin käydä taas pikaisesti kurkkaamassa tässä luukun oven suussa ja tokaista, että kylläpä olis mukavaa, mutta kun ei mitään aikaan saa eilen oltiin kaverin kanssa tanssilattian liepeillä eräässä ravintolassa ja viereen tuli kaksi naisen tapaista..ensimmäiset sanat, mitä he sanoivat, oli "teillä taitaa olla täällä helvetin tylsää kun ootte tuommosella ilmeellä täällä".. okei, se ei johtunut paikasta, mutta sen jälkeen, kun huomattiin että vastakkainen sukupuolikin alkaa huomaamaan meidän aikaansaamattomuuttaan norsun vituiksi venähtäneet naamat, niin pisti kyllä miettimään, että pitäisikö yrittää edes olla positiivisemmalla mielialalla yöjalassa ? kun tuntuu, että on mennyt maku kaikesta, kun on yksin. baari on surkee mesta yrittää mitään, mutta kun edes siellä ei hymyä irtoa ja katselee koko illan nurkasta, mitä muut tekee asialle (siis lähinnä sille, että ne ylipäänsä avaa suunsa tytteleille ja pitää hauskaa).. eli itseisarvot alkaa olla hukassa. perkele taas pitkä sunnuntai edessä, krapulaa ei ole kun en siihen tahtiin enää ota, mutta yleinen vitutus kyllä siitä, että oikeastaan jo viimeiset pari kuukautta olen ollut norsunvittunaamalla liikenteessä, siis kun näin jälkeenpäin ajattelee..ei siis ihme, ettei mitään koskaan tapahdukaan.. byhyy hakekaa pois
ninni:
joo sinkkuluukku se paras luukku