SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,906 views

Avatar
#5821 • • Juzba Guest

Sade*:
Nooh, en haluis viel hehkutella kyllä mut ois ihan jees jos täältä pääsis pois! Liian kauan on täällä tullu sekoiltua, loppuen lopuksi jää vaan paska olo itelleen kaikesta mitä koittaa. *nyyh*


Olet ihan oikeassa.. *vink*
Avatar
#5822 • • astaroth Guest
27.2.2005:

Sade*:
Shhh.... Mä en ehkä pian enää ole täällä. *vink* *plur* Haluu ainaki pois niin tajuttomasti, mut katellaan. *vink*


16.2.2005:

Sade*
Mä en kyl taida lähteä täältä pitkiin aikoihin mihinkään ku en taida oikeen olla kykenevä muodostamaan minkäänlaista suhdetta keheenkään.


Huudetaan yhdessä: BEEEEFCAKE! :)
Avatar
#5823 • • greenie Guest
*flipflop*

Vaikeita valintoja :)
Zimeon

Posts: 310

#5824 • • Zimeon

greenie:
Vaikeita valintoja :)



Niin on, itse taas tääl :p
Avatar
#5825 • • RINY Guest

Astaroth:
27.2.2005:


---
Sade*:
Shhh.... Mä en ehkä pian enää ole täällä. *vink* *plur* Haluu ainaki pois niin tajuttomasti, mut katellaan. *vink*

---

16.2.2005:


---
Sade*
Mä en kyl taida lähteä täältä pitkiin aikoihin mihinkään ku en taida oikeen olla kykenevä muodostamaan minkäänlaista suhdetta keheenkään.

---

Huudetaan yhdessä: BEEEEFCAKE! :)



Hoh, on kyllä totta etten osaa mitään suhdetta pitää yllä, joko kiirehdin ihan liikaa tai olen liian etäinen tai olen liian mustasukkainen tai muuten vaan mun käyttäytyminen alkaa pännimään toista. *ding* Mut yritys hyvä kymppi! Älkää nyt lannistako heti. *nyyh* Ja hei 10 päivää on pitkä aika! *nauru*
Avatar
#5826 • • Dorka Guest
...hei mä nyt häivyn täältä. Joskaan en ilmoittaudu toiseenkaan luukkuun, mut jos täältä nyt olisi pidemmän aikaan nyt pois ja luulen niin kyllä... *sydän*
Jazmine

Posts: 1,009

#5827 • • Jazmine Pösilö

Jonulih:
---
Jazmine:
*hmph* Vieläkin täälä...
Vaikka joskus tää on ihan jeeskin. Mut ei silloin ku on tylsää... Se plan 2 puuttuu *muhaha*
*pelle*

---


On se kumma, kun ensin kitiset että ei miehiä ja sitten kitiset että olispa kiva ku olis joku. Hei päätä jo.



Huomaa *muhaha* - hymiö.
Ps. kaiki ei oo aina niin mustavalkosta *vink* Tiijäks? Fiilisten mukaan...

--
Polcca on parasta *sydän*

NiMo

Posts: 483

#5828 • • NiMo PolkkaPuppe
minä poistun tästä luukusta toiseen. *joo* ja vien yhden täältä mukananikin.. *vink*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Dementation

Posts: 2,892

#5829 • • Dementation wednesday?
Täällä minä syön minttukrokanttisuklaata, juon shokataa, kuuntelen musiikkia ja AH kuinka rakastankaan sinkkuelämääni. En ymmärrä miksi kukaan koskaan viitsii valittaa sinkkuelämästä. Tää on niin ihanaa.

*plur* *sydän* *pihkassa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jazmine

Posts: 1,009

#5830 • • Jazmine Pösilö

Dementation:
Täällä minä syön minttukrokanttisuklaata, juon shokataa, kuuntelen musiikkia ja AH kuinka rakastankaan sinkkuelämääni. En ymmärrä miksi kukaan koskaan viitsii valittaa sinkkuelämästä. Tää on niin ihanaa.

*plur* *sydän* *pihkassa*



Ei voi valittaa Sinkkuelämästä.. Se oli hyvä sarja. Harmi ku loppui. *grr*

--
Polcca on parasta *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#5831 • • Dementation wednesday?

Jazmine:
Ei voi valittaa Sinkkuelämästä.. Se oli hyvä sarja. Harmi ku loppui. *grr*



Miksi katsoa moista telkkarista, kun siitä voi nauttia ihan IRL..? *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Kianoni

Posts: 357

#5832 • • Kianoni pomputtaako?
takaisin kouluun. täällä taas
Elias

Posts: 434

#5833 • • Elias Elias
Minä poistun täältä *hymy* jeijjjjj

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Cloudberry

Posts: 493

#5834 • • Cloudberry
Aurinko paistaa, linnut sirkuttaa, kevät tulee kohisten ja hormonit hyrrää..
Ehkäpä nyt 2,5kk pähkäilyn jälkeen uskallan jo sanoa että kiitos seurasta mutta heipä hei, minä tyttö poistun keskuudestanne. *iloinen* *sydän*

Enkä toivottavasti tuu ihan heti jatkamaan märinää aiheesta "Sinkkuilu on niiiiin perseestä!".. *iihhih*

No hitto. Kummiski tuun, niinku aina ennenki.

*igor*
nuance

Posts: 1,963

#5835 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Huoh.
Dementation

Posts: 2,892

#5836 • • Dementation wednesday?

Cloudberry:
Enkä toivottavasti tuu ihan heti jatkamaan märinää aiheesta "Sinkkuilu on niiiiin perseestä!".. *iihhih*



Onnea vaan poistumisen johdosta, mutta ei sinkkuilu ole perseestä... Se on kivaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#5838 • • Dementation wednesday?

UnityF:
bläääh.



Toi kuulostaa melkein noilta lampailta jotka pomppii täällä mun ruudussa... *muhaha*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

*Jonne*

Posts: 220

#5839 • • *Jonne* rataprinssi
No täällähän sitä ollaan oltu jo todella pitkään.....*igor* Iki sinkkuluukku sopis mulle paremmin.....

Vai onko kaikille olemassa jossain se oikea???? *hihu*
Mä ainaki oon oottanu et se oikea kävelee vastaan sillon ku sitä vähiten odotan....

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

Jazmine

Posts: 1,009

#5840 • • Jazmine Pösilö
On se kans, ku fiilikset muuttuu päivässä aika rajusti. Tänään päivällä aattelin ettei täs paskempii, hyvin sujuu. Aurinko paistaa ja viikonloppuna dokaan frendien kaa *jiihaa* Ja saa tehä just mitä tahtoo ja herätä darrassa itekseen.
Mut sit tuli se pieni hetki, joka kesti varmaan about 5 minsaa... Silloin toivoi ettei ois enää sinkku, et ois saanu hänet jonka tahdoin.

Ei tässä sinkkuudessa muuten ole mitään sanomista. En tahtois kuitenkaan ketä vaan, että ois ees joku, ettei tarvis olla sinnku. Joskus miettii niitä, joilla natsaa ihan kuka vaan. Kaikki tyypit on yhtä ihanii ja niihin ollaan yhtä paljo ihastuneita/rakastuneita. Kiire jonnekkin koko ajan. Mä tahtoisin edelleen vaan sen ihmisen jonka tänään näin.. ei vaan onnaa *uuh*

Äähh.. joohh.. jeess.. ihme tekstii *ding*

--
Polcca on parasta *sydän*