Sade*:
Nooh, en haluis viel hehkutella kyllä mut ois ihan jees jos täältä pääsis pois! Liian kauan on täällä tullu sekoiltua, loppuen lopuksi jää vaan paska olo itelleen kaikesta mitä koittaa.
Olet ihan oikeassa..
19,912 posts, 996 pages, 8,092,597 views
Sade*:
Nooh, en haluis viel hehkutella kyllä mut ois ihan jees jos täältä pääsis pois! Liian kauan on täällä tullu sekoiltua, loppuen lopuksi jää vaan paska olo itelleen kaikesta mitä koittaa.
Sade*:
Shhh.... Mä en ehkä pian enää ole täällä. Haluu ainaki pois niin tajuttomasti, mut katellaan.
Sade*
Mä en kyl taida lähteä täältä pitkiin aikoihin mihinkään ku en taida oikeen olla kykenevä muodostamaan minkäänlaista suhdetta keheenkään.
Astaroth:
27.2.2005:
---
Sade*:
Shhh.... Mä en ehkä pian enää ole täällä. Haluu ainaki pois niin tajuttomasti, mut katellaan.
---
16.2.2005:
---
Sade*
Mä en kyl taida lähteä täältä pitkiin aikoihin mihinkään ku en taida oikeen olla kykenevä muodostamaan minkäänlaista suhdetta keheenkään.
---
Huudetaan yhdessä: BEEEEFCAKE! :)
Jonulih:
---
Jazmine:
Vieläkin täälä...
Vaikka joskus tää on ihan jeeskin. Mut ei silloin ku on tylsää... Se plan 2 puuttuu *muhaha*
---
On se kumma, kun ensin kitiset että ei miehiä ja sitten kitiset että olispa kiva ku olis joku. Hei päätä jo.
Dementation:
Täällä minä syön minttukrokanttisuklaata, juon shokataa, kuuntelen musiikkia ja AH kuinka rakastankaan sinkkuelämääni. En ymmärrä miksi kukaan koskaan viitsii valittaa sinkkuelämästä. Tää on niin ihanaa.
Jazmine:
Ei voi valittaa Sinkkuelämästä.. Se oli hyvä sarja. Harmi ku loppui.
Cloudberry:
Enkä toivottavasti tuu ihan heti jatkamaan märinää aiheesta "Sinkkuilu on niiiiin perseestä!".. *iihhih*
UnityF:
bläääh.