Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D
Se on nykyään suomi24-tsät :D Eikä enää irtoo niin hyvin ku ennen tai sit mä oon unohtanut miten sitä saikaan....
hallucinogen, 4.8.2006 11:54:
Itku tulee imuroinnista, ei imuroimattomuudesta. Tänään ku ottaa kotona sikspäkin olutta niin meen iskee tyttöi kissin tsättiin kuten yläasteella :D Vai mahtaakos semmosta olla enään :D
Sulla on kuitenkin selkeesti suunnitelma, Kissin chattiin siis:D (on se viel...nimellä suomi24, kuten domi tuossa valisti). Mä jatkan kodin pyykkäämistä ja sit lähen kaupoille. Ja Alkoon*jiihaa*
pirpeli, 4.8.2006 11:59:
pah, ihan turhaan mietit :) kyllä sen muistaa, samalla tavalla kuin pyörällä ajon. :D:D
Jos se ois kuin pyörällä ajo niin siinä tapauksessa en oo koskaan osannu sotkea fillarilla :D Naiset ei oo hirveästi yleensä lämminny baarissa kun alan puhumaan politiikkaa, scifistä tai jostain muusta mielenkiintoisesta :D
Viimeks baarissa kritisoin tätä nykyistä aurinkolasimuotia et mitä isommat arskat sitä paremi, yöks. Mimmit ei kauhaa ehtiny vanhenee siinä pöydässä
hallucinogen, 4.8.2006 12:09:
Jos se ois kuin pyörällä ajo niin siinä tapauksessa en oo koskaan osannu sotkea fillarilla :D Naiset ei oo hirveästi yleensä lämminny baarissa kun alan puhumaan politiikkaa, scifistä tai jostain muusta mielenkiintoisesta :D
Viimeks baarissa kritisoin tätä nykyistä aurinkolasimuotia et mitä isommat arskat sitä paremi, yöks. Mimmit ei kauhaa ehtiny vanhenee siinä pöydässä
Ne on ollu sitte totaalisen vääriä mimmejä :) En mäkään politiikasta lämpene, scifistä vähän ja niitä isoja laseja vihaan. Ei, en ole haluamassa sun kanssa ulos :D:D:D Mutta noin niinkun keskustellakseni :)
pirpeli, 4.8.2006 12:12:
Ne on ollu sitte totaalisen vääriä mimmejä :) En mäkään politiikasta lämpene, scifistä vähän ja niitä isoja laseja vihaan. Ei, en ole haluamassa sun kanssa ulos :D:D:D Mutta noin niinkun keskustellakseni :)
Eihän kukaan nyt halua mun kanssa ulos ;) Sitä paitsi oon vanha sisältä ja penska ulkoota :D Enpä muista ainuttakaan kertaa, että ois baarissa saanu aikaa jotain todella hyvää keskustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa. Yleensä niitä ei kiinnosta mun jutut ja niiden ei mua, tosin useinmiten ne ei halua edes aloittaa keskustelua :D
Mikä siinä on, että kun ihastun johonkuhun ja se muhuin, tämä poika vihaa ja vihaa ja vihaa konemusiikkia. Ja nauraa sille, kun kerron, että konemusiikki on mulle suunnattoman tärkeää, pieni uskonto ja jumala. Ja tässä on mun ihastumisessa on outoa sekin, ettei tällä pojalla ja mulla ole mitään yhteistä, se on mua nuorempi, se ei oo mikään mun makuun komistus yms yms. Vai oonko mä vaan ihastunut siihen, että joku on ihastunut muhun...
Fresia, 4.8.2006 16:48:
Vai oonko mä vaan ihastunut siihen, että joku on ihastunut muhun...
Tää on kyl aika yleistä, kuten sekin että on suhteessa sen takia että rakastaa olla rakastettu, tai että pelkää olla yksin - ja näitä tunteita ei joskus voi edes erottaa siitä että olisi toisen kanssa koska rakastaisi juuri sitä ihmistä vain ja ainoastaan hänen itsensä vuoksi.
Amokk, 1.8.2006 13:57:
Arrrrgh, mua niin pistää vihaksi tuollaiset pirttihirmut. Arvatkaa kuinka pahoiksi ne äityy silloin, kun jätkä haluaisi lähteä moikkaamaan tyttökavereitaan?
Niin pahoiksi, että ajatuskin saa jo voimaan pahoin...
Fresia, 4.8.2006 16:48:
Mikä siinä on, että kun ihastun johonkuhun ja se muhuin, tämä poika vihaa ja vihaa ja vihaa konemusiikkia. Ja nauraa sille, kun kerron, että konemusiikki on mulle suunnattoman tärkeää, pieni uskonto ja jumala. Ja tässä on mun ihastumisessa on outoa sekin, ettei tällä pojalla ja mulla ole mitään yhteistä, se on mua nuorempi, se ei oo mikään mun makuun komistus yms yms. Vai oonko mä vaan ihastunut siihen, että joku on ihastunut muhun...
mutta miksi se on ihastunut suhun??
ehkä sä näät siinä sitä jotain samaa mitä sekin näkee sussa pinnallisista eroista huolimatta.. siis ehkä näätte alitajuisesti jotain syvempää..
tai ehkä ette.. kokemusta siitäkin että haluu rakastaa niinpaljon että luulee rakastavansa jotain josta ei oo ees todella kiinnostunut... mutta "rakastaa" sitä vaan koska siinä on edessä suhde, ja semmosta on kaivannut niin kauan..
katso ja kokeile mistä on kyse tuon pojun kohdalla..