19,912 posts, 996 pages, 8,087,713 views
dose:
Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny
Lene:
Itsestäni en kyllä puhunut, mutta onpa kivaa olla maailman napa.
Mun luottamukseni aste riippuu kulloisenkin henkilön luotettavuudesta. Kyllä, ylläpidän välejä myös ihmisiin, jotka eivät ole täysin luotettavia vaan esim. ailahtelevia. Onko yksikään ihminen ehdottomasti täysin luotettava?
Go and find one.
Syder:
Autistiset ihmiset ovat käsittääkseni melko luotettavia.
Lene:
Ei ole minusta pointtia puhua ihmisistä niin, että kohdistetaan huomio vain yhteen ja tehdään siitä henkilöstä jonkinlaisia päätelmiä ylipäänsä asioiden suhteen.
Jos luotettavuus siis perustuu vain yksittäistapauksiin niin eihän tällöin suhde tällaiseen ihmiseen voi perustua luottamukselle vaan valikoivalle luottamukselle?
Ai kilipukkeja?
Elvirith:
Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin.
Armin:
---
Elvirith:
Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin.
---
hitsit, miten tutulta tämä kuullostaaa tällä hetkellä
Avernian:
---
Daverian:
Taitaa tämä mun sinkkuilu olla ohi. Mutta kaikkea hyvää teille muille. Mä häippäsen nyt täältä.
---
Hah, arvasin.
Ei sitä kauaa tarvinnut sitten olla ikisinkku, vaikka niin valititkin aikaisemmin ;)
Itsellä on varmaan ongelmana, etten valita asiasta tarpeeksi. Kukaan ei siis tiedä että olisin mieluusti tuolla toisessakin luukussa. Tai sitten ongelma on yksinkertaisesti se, että hyvät naiset on kiven alla.
Verano:
mä oonkin ihmetellyt suuresti miks mulla on jatkuvasti niskat jumissa