Jää~*:
Itehän olen jo kaksi vuotta pähkäillyt, että miten täältä voi käytännössä päästä pois?
Eiku oikeesti, viekää joku nyt mut äkkiä pois täältä, vaikka sit välisin
Onko täältä pakko päästä pois? Mä ainaskin nautin suuresti täällä olemisesta Tai sitten olen sitoutumis kammoinen Kun yksin eloon tottuu siitä on vaikea luopua
Tänne tultiin sitten ryminällä takaisin. Taas sitä sortui uskomaan ja taas ne vanhat haavat tuli revittyä auki vain jotta pääs toteamaan, että mikään ei ole muuttunut. Lopputulos on aina sama, se vaan tuntuu sattuvan joka kerran jälkeen enemmän ja enemmän. Nyt ei auta muuta kun kerätä ne palat taas kasaan ja aloittaa alusta. Kerran jo löysin onneni täältä, miksi ihmeessä menin siitä luopumaan..
jeesboks:
Onko täältä pakko päästä pois? Mä ainaskin nautin suuresti täällä olemisesta Tai sitten olen sitoutumis kammoinen Kun yksin eloon tottuu siitä on vaikea luopua
En tiiä
Kai viimesestä vakavasta suhteesta on joo niin pitkä iaka, että aika on kullannut muistot ja kuvittelen et seurustelu on aina helppoo, ihanaa ja hauskaa
No mutta jos totta puhutaan, niin olen ihan tyytyväinen näinkin (ainakin yleensä)
Välillä vaan on niin helvetin yksinäistä...
Mut en mie tiiä osaisinko enää seurustella ja ottaa toista ihmistä tarpeex huomioon (mut haluisin kuitenkin yrittää)
Olen niin saatanan kovapäinen ja mun on vaikea käsittää jos asiat ei mene niinkuin minä haluan
Ehkä ja vain ehkä mun on siis parempi näin, en muista
yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha* ..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa
Ekaa kertaa sinkkuiluni aikana kun olin bilettämässä niin ei kertaakaan alkanut vituttamaan nää toisiaan lääppivät pariskunnat sun muut Vaikka ei ollu alkoakaan veressä.. Ehkä asiaan vaikutti se että tuli sheikattua ~6h yhtämittaa lattialla... Ja nyt on jalat paskana
Ai että seuramiespalvelu, pitäsköhän tässä pistää sitten kilpailevayritys pystyyn ja alkaa polkemaan hintoja? Laatua halvalla vain rajoitetun ajan
•
•
Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Vajaa pari vuotta avoliittoo (eka suhde ikinä "jee") nytkö sitten pari vuotta sinkkuna? Asianki saanu jo loppuunkäsiteltyä vaikkei ookkaa tullu mitää paskaa fiilistä, mutta ehkä se johtui vaan siitä yhteisymmärryksestä jonka saavutin itseni kanssa että tää homma ei voi toimia ku naisystäväni ei pistäny tunteita peliin peläten omaa menneisyyttään itsensä satuttamisesta jne.
Radalla nähdään ^___^
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta
Darianna^:
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta
Tiedoksi muille, että edellisen sivuni viesti ei ollut suunnattu kyseiselle tytölle. Samanlaiselle ja samanlaisille tytöille kumminkin.
greenie:
--- Darianna^:
---
Tiedoksi muille, että edellisen sivuni viesti ei ollut suunnattu kyseiselle tytölle. Samanlaiselle ja samanlaisille tytöille kumminkin.