SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,227 views

Elias

Posts: 434

#4641 • • Elias Elias
Joo ei täältä pääse pois *joo*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

sbanc

Posts: 255

#4642 • • sbanc
Kyllä pääsee ja tiedän tavankin ....en tiedä vain toteutus metodia *hymy*
Rinik

Posts: 647

#4643 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
voisi olla jo aika lähteä täältä... *grr*
tahtoo pois *uuh*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Jazmine

Posts: 1,009

#4644 • • Jazmine Pösilö

Visio:
Joo ei täältä pääse pois *joo*



Mut eiks sun pitäny hakkee mut pois?? *hih* Kuuhun.. tai minne vaan.. Moon and back..

--
Polcca on parasta *sydän*

WuZuul

Posts: 181

#4645 • • WuZuul
Mieli tekis pois mut ei ni ei... Pitäsköhän tässä perustaa joku Klubituksen Sinkut RY ja stormaa jotai hesan baareja porukalla *hih*

--
Wannabe bilekone.

Mellu-

Posts: 4,006

#4646 • • Mellu-
mä kyl viihdyn tässä luukussa jo ihan loistavasti *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

styrOx

Posts: 485

#4647 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!

WuZuul:
Mieli tekis pois mut ei ni ei... Pitäsköhän tässä perustaa joku Klubituksen Sinkut RY ja stormaa jotai hesan baareja porukalla *hih*



mut tehään semmonen miitti ei kai se sen kummallisempaa oo ja sit mennään jonnekin...tekee jotain...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Rinik

Posts: 647

#4648 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
Klubbari sinkut RY sit hirvee änkeeminen jonnekkin stadin kamalimpaan räkälään... *nauru*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Hotblood

Posts: 387

#4649 • • Hotblood
Jaahas, täällä sitä taas ollaan... Tyytyväinen olen kuitenkin että asiat hoituivat fiksusti ja aikuismaisesti, osasi kerrankin ajoissa päästää irti ennenkuin satuttaa itseään ja toista... Ehkä sitä on jotain oppinut jo elämästä.
Hyviä muistoja jäi ja taas oppi itsestäänkin uusia asioita. Katse eteenpäin vaan, jossain se oikea odottaa... *hymy*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Jazmine

Posts: 1,009

#4650 • • Edited Jazmine Pösilö

Hotblood:
Jaahas, täällä sitä taas ollaan... Tyytyväinen olen kuitenkin että asiat hoituivat fiksusti ja aikuismaisesti, osasi kerrankin ajoissa päästää irti ennenkuin satuttaa itseään ja toista... Ehkä sitä on jotain oppinut jo elämästä.
Hyviä muistoja jäi ja taas oppi itsestäänkin uusia asioita. Katse eteenpäin vaan, jossain se oikea odottaa... *hymy*



Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis... *uuh*

Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ....... *eiei*

--
Polcca on parasta *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#4651 • • sapeli jokukukamikä?

Jazmine:
Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis... *uuh*



Mutta se mitä kaipaa ei välttämättä ole se mitä tarvii...

Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ....... *eiei*



Ihan samaa sanoin edellisen pitkän suhteeni päätyttyä, ja nyt luuraan taas seukkausluukussa... Mutta sun pitää mennä sydämes mukaan - jos nyt sinkkuus tuntuu oikealta ratkaisulta, sitä se varmaan myös on, tällä hetkellä. Muista kuitenkin että ihmiset muuttuvat jatkuvasti ja joku päivä joku saattaa kääntää sunkin pääs. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jazmine

Posts: 1,009

#4652 • • Edited Jazmine Pösilö

sapeli:
---
Jazmine:
Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis... *uuh*
---


Mutta se mitä kaipaa ei välttämättä ole se mitä tarvii...


---
Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ....... *eiei*
---


Ihan samaa sanoin edellisen pitkän suhteeni päätyttyä, ja nyt luuraan taas seukkausluukussa... Mutta sun pitää mennä sydämes mukaan - jos nyt sinkkuus tuntuu oikealta ratkaisulta, sitä se varmaan myös on, tällä hetkellä. Muista kuitenkin että ihmiset muuttuvat jatkuvasti ja joku päivä joku saattaa kääntää sunkin pääs. *hymy*



Oikeesti.. mä en jaksa ennää uskoo.. ei taho enää satuttaa itteensä. Ja mä tiijän mitä tarviin/kaipaan, mut se on vaan niin illuusiota.. ei se ole todellista. Välillä sitä tahtois korvata henkilön, josta välittää, jollain muulla, mut en mä kykene. Se kun ois joskus vaan niin paljon helpompaa... good old times....*uuh*

--
Polcca on parasta *sydän*

Elias

Posts: 434

#4653 • • Elias Elias
*hali*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Jazmine

Posts: 1,009

#4654 • • Jazmine Pösilö

Jazmine:
---
Rocca:
Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin *uuh* Someday it will be come, i hope *enkeli*

---


Tiiän tunteen..*nyyh* tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..*uuh*



Mä taas sorruin kuunteleen siirappia.. *nyyh* Ei perkele.... *eiei* Nyt sattuu...*nyyh*

--
Polcca on parasta *sydän*

Karski

Posts: 6,049

#4656 • • Karski Pomon kätyri

Avernian:
---
Ana:
Tää topicci on: So emo it hurts.

---


emo?



EMOtional

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4657 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
hei..täältähän oikeesti pääsee pois..*iloinen* Nyt näyttää hyvältä!! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Elmiira

Posts: 1,446

#4658 • • Elmiira
Itehän olen jo kaksi vuotta pähkäillyt, että miten täältä voi käytännössä päästä pois? *ding*

Jos joku tietää hyviä vinkkejä, niin tulkaa kertomaan, en usko, enkä noudata niitä kuitenkaan *hahjust*

...koska silloin saattaisin joutua pois täältä, enkä voisi enää tulla itkemään, että kukaan ei rakasta mua *nyyh*

Eiku oikeesti, viekää joku nyt mut äkkiä pois täältä, vaikka sit välisin *nauru* *uuh*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Samu81

Posts: 1,224

#4659 • • Samu81 kokolihaa
Joo.

*poks*

Plää.

*igor*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

onni3mk

Posts: 3,973

#4660 • • onni3mk Onni on.

RiNiK:
Klubbari sinkut RY sit hirvee änkeeminen jonnekkin stadin kamalimpaan räkälään... *nauru*



Mä oon mukana! *nauru*

--
Onni on.