19,912 posts, 996 pages, 8,075,181 views
Hotblood:
Jaahas, täällä sitä taas ollaan... Tyytyväinen olen kuitenkin että asiat hoituivat fiksusti ja aikuismaisesti, osasi kerrankin ajoissa päästää irti ennenkuin satuttaa itseään ja toista... Ehkä sitä on jotain oppinut jo elämästä.
Hyviä muistoja jäi ja taas oppi itsestäänkin uusia asioita. Katse eteenpäin vaan, jossain se oikea odottaa...
Jazmine:
Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis...
Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ.......
sapeli:
---
Jazmine:
Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis...
---
Mutta se mitä kaipaa ei välttämättä ole se mitä tarvii...
---
Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ.......
---
Ihan samaa sanoin edellisen pitkän suhteeni päätyttyä, ja nyt luuraan taas seukkausluukussa... Mutta sun pitää mennä sydämes mukaan - jos nyt sinkkuus tuntuu oikealta ratkaisulta, sitä se varmaan myös on, tällä hetkellä. Muista kuitenkin että ihmiset muuttuvat jatkuvasti ja joku päivä joku saattaa kääntää sunkin pääs.
Jazmine:
---
Rocca:
Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin Someday it will be come, i hope
---
Tiiän tunteen.. tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..