SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,701,380 views

Mellu-

Posts: 4,006

#4621 • • Mellu-

onni3mk:
---
<><:
ei oo mitään typerämpää ja turhauttavampaa ku ihastuminen
---


Eipä! Mä sanon ison vastalauseen tohon! Mä ihastun ihan älyttömän helposti, mut musta se on ihan älyttömän kivaa! *nauru* Ainakin tähän asti ollut *ding* Mun ihastumiset ei yleensä kyl oo mitään vakavaa, se vaan tarkottaa, et pidän kyseisen ihmisen seurasta. Ehkä tän tajuaminen on saanu mut pitämään ihastumisesta *joo*

Tosin kyllähän niistä ihastumisista saattaa joskus tulla jotain vakavampaa, mut kyl sen sit huomaa aikanaan kumpaa ihastumista se on *hih*




miä oon niin samaamieltä, ihastun kyl todella harvoin... siis sillee ihan ihastun ihastun *ding* (sekavaa) ihastuminen on kivaa *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Nagster

Posts: 29

#4622 • • Nagster Omituine höpöttäjä.
Meitsi taitaa häippästä täältä lähitulevaisuudessa.. *pihkassa*

--
Paree olla hiljainen peto kuin äänekäs lahna.

Alpha

Posts: 87

#4623 • • Alpha Leekoinsinööri...
Kiitos teille kaikille jotka olitte täällä mun seurassa ja hyviä jatkoja. Meikäläinen siirtyy tonne toiseen luukkuun*pihkassa*... kiitos siitä*kiitoskiitos*

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Avatar
#4624 • • RINY Guest

Alpha:
Kiitos teille kaikille jotka olitte täällä mun seurassa ja hyviä jatkoja. Meikäläinen siirtyy tonne toiseen luukkuun*pihkassa*... kiitos siitä*kiitoskiitos*



Oijoi!!! Onneks olkoon! *hali* Kyl siel seukkausluukus on kyl mukavempi olla ku täällä! *plur*
MissKoo

Posts: 1,289

#4625 • • MissKoo
Jumankekka, minäkin täällä *nauru* ja sinkut senkun lisääntyy..
Kianoni

Posts: 357

#4626 • • Kianoni pomputtaako?


ihastuminen on saatanasta *pahis*


samaa mieltä.
styrOx

Posts: 485

#4627 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
todellakin*grr*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!

sapeli

Posts: 11,768

#4628 • • sapeli jokukukamikä?
No eiks toi oo vähän ku sanois että arpalipukkeen ostaminen on saatanasta? Aina ei voi voittaa, mutta jos et pelaa, et voi koskaan voittaa... *lohduttel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

flygfisk

Posts: 327

#4629 • • flygfisk
Ensi perjantaina allekirjoittanut kolahtaa räminällä tämän luukun pohjalle.*uuh*
Snowie

Posts: 601

#4630 • • Snowie Ihku Hiutale
Mikä hitto siinä on että mä ihastun aina vääriin miehiin? Joko ne on varattuja tai sitten läpeensä kieroja hyväksikäyttäjiä, jonka kaikki muut vaikuttaa huomaavan paitsi minä. *kivatsulle*
Joko mä teen jotain hyvin väärin tai sitten olen vaan kusipäämangneetti. V-i-t-u-t-t-a-a!
(ja sori avautuminen.. *hihu*)
Rocca

Posts: 3,064

#4631 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Alpha:
Kiitos teille kaikille jotka olitte täällä mun seurassa ja hyviä jatkoja. Meikäläinen siirtyy tonne toiseen luukkuun*pihkassa*... kiitos siitä*kiitoskiitos*



Juma poikaa onnisti pileissä....näin kyllä olin näkevinäni *vink*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Sucy

Posts: 256

#4632 • • Sucy

Rocca:
---
Alpha:

---

Juma poikaa onnisti pileissä....näin kyllä olin näkevinäni *vink*



Etpä kyllä junnuseni sinäkään niin kovin yksinäiseltä näyttänyt*vink**hihu*
zari

Posts: 716

#4633 • • zari Team Tamppaajat

Elvirith:
Mikä hitto siinä on että mä ihastun aina vääriin miehiin? Joko ne on varattuja tai sitten läpeensä kieroja hyväksikäyttäjiä, jonka kaikki muut vaikuttaa huomaavan paitsi minä. *kivatsulle*
Joko mä teen jotain hyvin väärin tai sitten olen vaan kusipäämangneetti. V-i-t-u-t-t-a-a!
(ja sori avautuminen.. *hihu*)



Ihan kun mun kirjotus olis ollu tossa. Mulla aivan sama homma *eiei*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Duris

Posts: 677

#4634 • • Duris lil L
jooh, mä häippään täält ->

--
*pupu*

-P

Posts: 4,972

#4635 • • -P

duracell-pupu:
jooh, mä häippään täält ->



hyvä lilli \o/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Maihku

Posts: 1,186

#4636 • • Maihku neiti hankala

toshbi:
no nyt kaikki on selvinnyt..näin viime yönä unta että olin raskaana ja unet kertovat totuuden :

”raskaudesta unta näkeva nuori tyttö on vaarassa joutua pulaan ja uni enteilee hänen jäävän naimattomaksi”

ei tässä nyt enää osaa muuta kuin nauraa tätä epätoivoa ja kurjuutta *nauru*


mut ainahan sulla on mut joten ei se nyt kauheeta kurjuutta voi olla*hahjust**justjoo*
FAIRI

Posts: 558

#4637 • • FAIRI

Maihku:
---
toshbi:
no nyt kaikki on selvinnyt..näin viime yönä unta että olin raskaana ja unet kertovat totuuden :

”raskaudesta unta näkeva nuori tyttö on vaarassa joutua pulaan ja uni enteilee hänen jäävän naimattomaksi”

ei tässä nyt enää osaa muuta kuin nauraa tätä epätoivoa ja kurjuutta *nauru*

---

mut ainahan sulla on mut joten ei se nyt kauheeta kurjuutta voi olla*hahjust**justjoo*



hei mäki on nähny ton saman, ei saakeli. ehkä meist tulee angstisia vanhoja piikoja *ding*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Ozie

Posts: 1,389

#4638 • • Ozie

duracell-pupu:
jooh, mä häippään täält ->



Uuuh, onneks olkoon *aplodit* *hali*
Dacey

Posts: 671

#4639 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
alkais kaipaa pois täältä *hmph*
Jazmine

Posts: 1,009

#4640 • • Jazmine Pösilö
Jos tänne kerran tullee, niin ei täältä kyl pois pääse....

Enkä tiijä haluukokaan....

--
Polcca on parasta *sydän*