Jää~*:
Itehän olen jo kaksi vuotta pähkäillyt, että miten täältä voi käytännössä päästä pois?
Eiku oikeesti, viekää joku nyt mut äkkiä pois täältä, vaikka sit välisin![]()
Onko täältä pakko päästä pois?
![*hmph* *hmph*](/smiley/hmph.gif)
![*iloinen* *iloinen*](/smiley/iloinen.gif)
![*justjoo* *justjoo*](/smiley/justjoo.gif)
![*hihu* *hihu*](/smiley/hihu.gif)
19,912 posts, 996 pages, 8,311,988 views
Jää~*:
Itehän olen jo kaksi vuotta pähkäillyt, että miten täältä voi käytännössä päästä pois?
Jää~*:
Jos joku tietää hyviä vinkkejä, niin tulkaa kertomaan, en usko, enkä noudata niitä kuitenkaan *hahjust*
...koska silloin saattaisin joutua pois täältä, enkä voisi enää tulla itkemään, että kukaan ei rakasta mua
jeesboks:
Onko täältä pakko päästä pois?Mä ainaskin nautin suuresti täällä olemisesta
Tai sitten olen sitoutumis kammoinen
Kun yksin eloon tottuu siitä on vaikea luopua
yusu:
Mietittiin, että MaoTsen ja ^paten kanssa pistetään pystyyn sellanen seuramiespalvelu homma..hinnasto tiedustelut privaan! *muhaha*..nyt sinkkumuijat! Teillä on elämänne mahdollisuus saada loistoseuraa kotiinne edullisesti. Tosin noi pari on tossa varattu, mut sehän ei menoo haittaa
Jazmine:
Tänne vaaaaannnnn*REPS*
Darianna^:
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkäänvoi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta
greenie:
---
Darianna^:
pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkäänvoi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta
---
Tiedoksi muille, että edellisen sivuni viesti ei ollut suunnattu kyseiselle tytölle. Samanlaiselle ja samanlaisille tytöille kumminkin.
And now, something completely different...