19,912 posts, 996 pages, 8,085,344 views
Lene:
---
Tähän voisi lyhyesti sanoa, että ei se järkikään välttämättä tavoita sitä oikeaa tietoa. Mitä se oikea tieto pohjimmiltaan onkaan? On kyllä totta, että tunteet vaikuttavat siihen, miten maailman sillä hetkellä näkee, mutta tämän tiedostamalla välttää johtopäätösten tekemisen niiden perusteella. Missä määrin tunteita pitäisi edes ottaa johtopäätösten tekemisessä huomioon? Tehtävänsä niillä kuitenkin on. Tuskin kuitenkaan määräävää. Avustava kenties - ne primitiiviset vaistot.
En tarkoittanutkaan, että tunteita itsessään muokattaisiin vaan sitä niiden kokemista.
Lähinnä siis negatiivisten tunteiden kohdalla. Tosin positiivistenkin kohdalla pitäisi ehkä joskus osata hillitä itsensä. Tosin mitä tehdä silloin kun on turta?
Se, ettei minkäänlaista erityistä tunnetilaa vallitse on itsessään tunnetila. Miltä tosiaan tuntuu silloin, kun ei tunnu miltään? Tai ei tunnista miltä tuntuu? Vai ovatko kielelliset rajat esteenä? Tappavan tasaista.
Sucy:
---
beatniqz:
jeeps, eli kait se tänne pitäis kirjoittaa kans,
vajaa kolmen vuoden seurustelun jälkeen niin ei sitä oikein osaa olla sinkku tai jotain...
ei oikein tiedä mitä pitäis ajatella...
hauskaa oon yrittäny pitää mut kummiski... hassu olo koko ajan... noh kait se aika parantaa? tai niin sitä sanotaan....
---
Tiedän tunteen!! Olin ihan samas pistees viel kuukaus sitte!!
Mut kyllä se siitä lutviutuu ajan myötä
Ja aina löytyy kavereita joihin turvaututa, kun olo on yksinäinen*hali*
[muokattu 3.8.2004 21:30]
Aeryn:
DominikH: etsivä löytää ja silleen. Äläkä menetä toivoas, kyllä meitä koneita käyttää osaavia konemusatytsgiä löytyy paljonkin, mutta joskus miehet katsovat vaan hieman kieroon jos sanoo kokoilevansa omat koneensa yms. ... noh, tässä on nyt sitten koko kesä sitten sinkkuiltu, mutta tällä hetkellä olo ei ainakaan oo liian ahdistava. Tosin vielähän sitä kesää on jäljellä...
a:
---
kontrastinen epeli:
Lenellä ja Sapelillahan näyttäis synkkaavan oikein hyvin yhdessä *iihhih* , sen verran yksiin alkaa mennä noi keskustelut
---
joo mut maksaaks se vaivaa vääntää femaritanttojen kans 2vko kättä et sais ees kerran fjöösaa :)
a:
joo mut maksaaks se vaivaa vääntää femaritanttojen kans 2vko kättä et sais ees kerran fjöösaa :)
onni3mk:
Jaap, täällä olen.
Ei kiva, tai on, mut eroominen on kauheeta