trix:
Enhän mä osaa kuvitella itseäni edes isänä! Lievää kauhua tuntien oon vaan seurannu, ku jotkut mun entiset luokkalaiset on pyöräyttäny ekat skidit 19-vuotiaana.*voiei* Onhan se varmaan lapsesta mukavaa, et on nuoret vanhemmat, mut kuitenki..
Joo, no en mäkään osais kuvitella sua isänä, joten ei hätää :DD
Tämän lapsen pyöräyttänyt tyttönen ei muissakaan asioissa ikinä mielestäni kelvannut malliesimerkiksi, joten sitä ei pahemmin kannata välittää? Vai onko niitä nykyään muitakin lapsen hankkineita?
Jepa, itse en seurustele, mutten käytä itsestäni ilmaisua "sinkku", koska termi kuulostaa mielestäni siltä, että hakee hakemalla kumppania. Jonkin aikaa oon ollut yksin, ei ole sattunut kohdalle mitään vakavaa. Varmaan omastakin asenteesta kiinni kun en voisi kuvitella itseäni pokaamasta tyttöä mistään lihatiskimestasta tai oikeastaan muualtakaan.
Joskus edellisen suhteen aikaan tuli ajateltua kaikkea vakavampaa, lapsia ja sen sellaista. Nykyään olen sen verran hedonisti, että olen todella epävarma jälkikasvun hankinnan suhteen. Katsotaan sitten 10 vuoden päästä uudestaan.
Joo, tässä tarpeeksi lätinää tältä kertaa..