SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,624 views

tuitui

Posts: 1,258

#801 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
duracell-pupu:

En mäkää haluu olla tääl enää :(




no mut eiköhän lähetä nopsaan pois ku se AVERNIANIN mukaan tuntuu olevan niin helppoa!! *voiei*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

tuitui

Posts: 1,258

#802 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Avernian:

*nauru*

*ding*Marski kulta, kaikkea ei tarvitse ottaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä sua vastaan. Itse asiassa jotkut asiat voi ottaa myös ihan positiivisena palautteena ja kehuina. *hymy*



no miten mä nyt sen otan?!? mielestäni ei ole kovin helppoa päästä pois ja miksi se mulle nyt olisi helpompaa kuin muille? *ding*

en kai täällä muuten ois *justjoo*

[muokattu 17.12.2002 21:11]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Arkturus

Posts: 6

#803 • • Arkturus Kotipoika (TM)
Voi että kun minua nyt jurppii. Jurppii niin pahasti, että piti oikein sängystä nousta kirjottamaan tänne. Jos vaikka sitten sais unta.

1. Miksi naiset lähtee baariin iskemään miehiä ja valittaa sinkkuudestaan ja meikäläinen saa kuljeskella vapaana. Vaikkei mulla sitä charmia olekaan ilmeisesti tarpeeksi niin onko se sitten niin paljon kivempaa lähteä jonkun HIV-raiskarin matkaan?

2. Miksi, kun sen säälittävän 6kk:n "seurustelun" jälkeen tulee aika dumpata meikäläinen, ei voi sanoa suoraan, että: "Oot kyllä sen verran ruma ja tyhmä pallinaama etten tahdo nähä sua enää ikinä.", vaan lörpötellään: "Voi kyynel ja nyyh kun sä et nyt sovi mun elämään/aikatauluun/viisvuotissuunnitelmaan."?

Eipä mulla muuta tällä kertaa. Minua vaan niin jurppii ja 7h päästä alkaa digiksen tentti.*eiei*

--
"Vastauksia ei ole eikä niitä tule."

patis

Posts: 1,158

#804 • • patis 10
Arkturus:

Miksi, kun sen säälittävän 6kk:n "seurustelun" jälkeen tulee aika dumpata meikäläinen, ei voi sanoa suoraan, että: "Oot kyllä sen verran ruma ja tyhmä pallinaama etten tahdo nähä sua enää ikinä.", vaan lörpötellään: "Voi kyynel ja nyyh kun sä et nyt sovi mun elämään/aikatauluun/viisvuotissuunnitelmaan."?




Ruman pallinaamaan kanssa tuskin edes aloitetaan seurustelemaan, puhumattakaan kuudesta kk:sta.

Kuulostaa muutenkin aika säälittävän angstiselta valitukselta.

[muokattu 18.12.2002 05:32]
Arkturus

Posts: 6

#805 • • Arkturus Kotipoika (TM)
Arkturus:

Voi että kun minua nyt jurppii. Jurppii niin pahasti, että piti oikein sängystä nousta kirjottamaan tänne. Jos vaikka sitten sais unta.

1. Miksi naiset lähtee baariin iskemään miehiä ja valittaa sinkkuudestaan ja meikäläinen saa kuljeskella vapaana. Vaikkei mulla sitä charmia olekaan ilmeisesti tarpeeksi niin onko se sitten niin paljon kivempaa lähteä jonkun HIV-raiskarin matkaan?

2. Miksi, kun sen säälittävän 6kk:n "seurustelun" jälkeen tulee aika dumpata meikäläinen, ei voi sanoa suoraan, että: "Oot kyllä sen verran ruma ja tyhmä pallinaama etten tahdo nähä sua enää ikinä.", vaan lörpötellään: "Voi kyynel ja nyyh kun sä et nyt sovi mun elämään/aikatauluun/viisvuotissuunnitelmaan."?

Eipä mulla muuta tällä kertaa. Minua vaan niin jurppii ja 7h päästä alkaa digiksen tentti.*eiei*



Nyt kun taas virta kulkee hieman paremmin niin perun heti tuon 1. kohdan. Raiskaukset ei tietenkään ole pienimmässäkään määrin uhrin syytä.

Ja 2. kohdan pääpointti on, että miksei voi suoraan kertoa vian olevan henkilössä eikä olosuhteissa? Ei jäisi turhaan sellaista "entäs-jos" fiilistä.

--
"Vastauksia ei ole eikä niitä tule."

Avatar
#806 • • yana Guest
Arkturus:

Ja 2. kohdan pääpointti on, että miksei voi suoraan kertoa vian olevan henkilössä eikä olosuhteissa? Ei jäisi turhaan sellaista "entäs-jos" fiilistä.



no mistäs tiedät vaikka näin olis?
tosin jos toisesta diggailis tarpeeks niin se viisvuotispläni kyl muuttuis aika hätäseen...

mut toi on fakta. ja kun tiedät sen itsekin niin so what. turha jäädä tuleen makaamaan.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#807 • • [Nuclear] el aprendiz
Puis täältä tahtoo...*justjoo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

henkka

Posts: 4,973

#808 • • henkka
Saaks haihtua?... *poks*
Avatar
#809 • • Taika Guest
Parempi täälläkin kuin olla "väkisin" vaan jonkun kanssa sen vuoksi et voi sanoa seurustelevansa. Kokeiltu on eikä toimi mun kohdalla*uuh*

Ehkä se lyhtypylväs tulee sitten joskus mullakin vastaan, siihen asti täällä*nauraa*
tuitui

Posts: 1,258

#810 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Avernian:

Marski:
mielestäni ei ole kovin helppoa päästä pois ja miksi se mulle nyt olisi helpompaa kuin muille? *ding*


No miksei? Kuten aikasemminkin olin maininnut niin ihan nätti olet. Ja mikä tärkeämpää mulle on ainakin jäänyt semmoinen kuva että olet... "spirited". Semmoista hmm... itsenäisyyttä ja luonteenlujuutta.
Äh *mur* Sanallinen ilmaisu ei ole mun vahvoin puoleni. Pointti oli kuitenkin että tuskin se ainakaan sun attribuuteista on kiinni että täällä roikut. Kyllä sulle joku ihana henkilö löytyy vastakappaleeksi. *hih* Voi törmätä suhun vaikka huomenna ilmestyen yllättäen kulman takaa. *hymy*



onko mikään ennen ollut ulkonäöstä kiinni?? mielestäni ei kauneudella / komeudella ole mitään tekemistä sopivan ihmisen löytämisessä, sellaisen henkilön joka o luonteeltaan ja muiltakin ominaisuuksiltaan sopiva sulle?? tosin kyl ulkonäkö antaa sulle erilaisia mahdollisuuksia (uskoisin) mutta se voi myös olla negatiivista. *ding*

ja kyllähän nyt jokainen tietää että se "oikea" voi tulla millä hetkellä vaan kulman takaa...musta tuntuu vaan et mun "oikea" on eksynyt *voiei*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Myfinesthour

Posts: 420

#811 • • Myfinesthour
alien:

Myfinesthour:megaman:en tiedä et pitäiskö olla iloinen vai surullinen kun tänne kirjoitan... *uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh*

hmmm..... *justjoo**hmph**ding*


vittuun seurusteleminen!!! *dissaa**dissaa**dissaa*



.... on tullut aika SIKAILLA!!!!! *pahis**pahis**pahis*

Hmm.. Jonkin aikaa ilman sikailua tuottaa kyllä kivemman lopputuloksen. Heti kun alkaa streittaileen kaikilla tasoilla, niin yhtä-äkkiä maailma on täynnä ihkupalleroita. Oma asenne=toisen asenne. Känniääliö=ääliö. Sikailija pääsee rypemään. Tämän saarnan tarjosi MFH*iloinen**piis*

Meidän sikailut on ainakin johtaneet siihen että me ryvetään puhtailla lakanoilla kauniiden naisten kanssa...*vink* Pitää vain osata possutella oikealla tavalla ja silleen, että naisetkin viihtyvät. Eikä siihen känniä tarvita...

*possu**hellokitty**possu*



Ähhhh... No jos sikailu on rypemistä puhtaiden lakanoiden välissä niin, että naisetkin viihtyy, niin toki tekisi mieleni sikailla. Ajattelin vaan sitä sikailua, minkä monet mieltävät sikailuksi. Possuttelu ja nöfnöttely onkin sitten toisia juttuja,
*possu**sydän**pupu*

--
"..."

Timce

Posts: 5,381

#812 • • Timce
Myfinesthour:

alien:Myfinesthour:megaman:en tiedä et pitäiskö olla iloinen vai surullinen kun tänne kirjoitan... *uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh**hymy**uuh*

hmmm..... *justjoo**hmph**ding*


vittuun seurusteleminen!!! *dissaa**dissaa**dissaa*



.... on tullut aika SIKAILLA!!!!! *pahis**pahis**pahis*

Hmm.. Jonkin aikaa ilman sikailua tuottaa kyllä kivemman lopputuloksen. Heti kun alkaa streittaileen kaikilla tasoilla, niin yhtä-äkkiä maailma on täynnä ihkupalleroita. Oma asenne=toisen asenne. Känniääliö=ääliö. Sikailija pääsee rypemään. Tämän saarnan tarjosi MFH*iloinen**piis*

Meidän sikailut on ainakin johtaneet siihen että me ryvetään puhtailla lakanoilla kauniiden naisten kanssa...*vink* Pitää vain osata possutella oikealla tavalla ja silleen, että naisetkin viihtyvät. Eikä siihen känniä tarvita...

*possu**hellokitty**possu*

Ähhhh... No jos sikailu on rypemistä puhtaiden lakanoiden välissä niin, että naisetkin viihtyy, niin toki tekisi mieleni sikailla. Ajattelin vaan sitä sikailua, minkä monet mieltävät sikailuksi. Possuttelu ja nöfnöttely onkin sitten toisia juttuja,
*possu**sydän**pupu*



Kukasta kukkaan mahdollisimman nopeasti taitaa olla tässä sikailussa hakusessa. Etoo vähän vitusti sekä miehet, ETTÄ naiset, jotka tätä harrastaa ja ainakin itseltä tulee jämpti "EI!" jos joku horo tällaista yrittää (ja on yrittänytkin) *hmph* Itelle sekstailu on muutakin, kuin se pelkkä akti.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#813 • • DJ MAuton Guest
Iän ikuinen sinkkuus alkaa jo puuduttamaa *poks*
Avatar
#814 • • yana Guest
"ihmettelin kauan miksei rakkaus löydä minua, sitten kuulin että se on sokea"
kissi

Posts: 2,436

#815 • • kissi niihä?
Meja:

Must tuntuu et mä oon jotenkin menettänyt uskoni todelliseen rakkauteen...
Joku sano mulle, et ei saa tyytyy toiseks parhaaseen, vaan aina on etsittävä sitä parasta...
En vaan enää usko, et koskaan löydän sitä...


Noin mä kirjottelin pari kuukautta sitten...
Ton jälkeen mun elämä on heittänyt kupperiskeikkaa niin että viuhuu!
Oon tainnu löytää vihdoinkin sen, joka on ku mulle tehty ja jonka mielestä mä sille! Eli ollaan niinku puolukka ja varpu, kuten eräs ystäväni asian ilmaisi...*hih*
Ei ois kyl uskonu, ku olin niin toivoton. Mut niin se vaan näköjään on, et se löytyy, kun on sen aika, eikä sille itte mahda mitään. Se vaan tapahtuu ja hups se on menoa! *iloinen*
Oon niin onnellinen nyt! *sydän*
tuitui

Posts: 1,258

#816 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
AVERNIAN miusta on niin kiva kun SINÄ tiedät kaiken näköjään minun elämästäni!! hitto kun olisin tiennyt aiemmin!! olisin siis ottanut yhteyttä siinuun aiemmin!!

tiedät etten VOI olla epätyytyväinen itseeni ja silti tiedät että joku tulevaisuuden ihanne mies kävelee vastaani *katselee kelloaan* Any time now! *KÄÄK*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

milla

Posts: 3,699

#817 • • milla
marski tää alkaa vähä kuulostaa siltä ettet oo _ihan_ messis täs horoilujutus*ding*
Myfinesthour

Posts: 420

#818 • • Myfinesthour
Kuvitelkaa, että olette öljytankkereita elämän merellä. Joku päivä (epätodennäköistä, mutta mahdollista) toinen laiva törmää teihin niin, että synnytätte yhdessä kauniin sateenkaaren väreissä kimaltelevan öljylautan ja kaikki muu ympäriltä katoaa. Joidenkin kohtalona on vaan jyrätä pikku Jollien ylitse tai olla se Jolla.

Voi ...tana. Kylläpäs nämä minun metaforani ovat aina hyvin onnistuneita*nauraa*

--
"..."

Avatar
#819 • • yana Guest
Marski:


tiedät etten VOI olla epätyytyväinen itseeni ja silti tiedät että joku tulevaisuuden ihanne mies kävelee vastaani *katselee kelloaan* Any time now! *KÄÄK*



no miten kävi? koska on häät? oliko ritarilla valkoinen vai ruskea hevonen? oliko haarniska kiiltävä?
milla

Posts: 3,699

#820 • • milla
Meja:

Meja:Must tuntuu et mä oon jotenkin menettänyt uskoni todelliseen rakkauteen...
Joku sano mulle, et ei saa tyytyy toiseks parhaaseen, vaan aina on etsittävä sitä parasta...
En vaan enää usko, et koskaan löydän sitä...

Noin mä kirjottelin pari kuukautta sitten...
Ton jälkeen mun elämä on heittänyt kupperiskeikkaa niin että viuhuu!
Oon tainnu löytää vihdoinkin sen, joka on ku mulle tehty ja jonka mielestä mä sille! Eli ollaan niinku puolukka ja varpu, kuten eräs ystäväni asian ilmaisi...*hih*
Ei ois kyl uskonu, ku olin niin toivoton. Mut niin se vaan näköjään on, et se löytyy, kun on sen aika, eikä sille itte mahda mitään. Se vaan tapahtuu ja hups se on menoa! *iloinen*
Oon niin onnellinen nyt! *sydän*



puspus muru kivaa:)
*sydän* onnea