19,912 posts, 996 pages, 8,093,581 views
*ding*Marski kulta, kaikkea ei tarvitse ottaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä sua vastaan. Itse asiassa jotkut asiat voi ottaa myös ihan positiivisena palautteena ja kehuina.
Miksi, kun sen säälittävän 6kk:n "seurustelun" jälkeen tulee aika dumpata meikäläinen, ei voi sanoa suoraan, että: "Oot kyllä sen verran ruma ja tyhmä pallinaama etten tahdo nähä sua enää ikinä.", vaan lörpötellään: "Voi kyynel ja nyyh kun sä et nyt sovi mun elämään/aikatauluun/viisvuotissuunnitelmaan."?
Voi että kun minua nyt jurppii. Jurppii niin pahasti, että piti oikein sängystä nousta kirjottamaan tänne. Jos vaikka sitten sais unta.
1. Miksi naiset lähtee baariin iskemään miehiä ja valittaa sinkkuudestaan ja meikäläinen saa kuljeskella vapaana. Vaikkei mulla sitä charmia olekaan ilmeisesti tarpeeksi niin onko se sitten niin paljon kivempaa lähteä jonkun HIV-raiskarin matkaan?
2. Miksi, kun sen säälittävän 6kk:n "seurustelun" jälkeen tulee aika dumpata meikäläinen, ei voi sanoa suoraan, että: "Oot kyllä sen verran ruma ja tyhmä pallinaama etten tahdo nähä sua enää ikinä.", vaan lörpötellään: "Voi kyynel ja nyyh kun sä et nyt sovi mun elämään/aikatauluun/viisvuotissuunnitelmaan."?
Eipä mulla muuta tällä kertaa. Minua vaan niin jurppii ja 7h päästä alkaa digiksen tentti.
Ja 2. kohdan pääpointti on, että miksei voi suoraan kertoa vian olevan henkilössä eikä olosuhteissa? Ei jäisi turhaan sellaista "entäs-jos" fiilistä.
Marski:
mielestäni ei ole kovin helppoa päästä pois ja miksi se mulle nyt olisi helpompaa kuin muille?
No miksei? Kuten aikasemminkin olin maininnut niin ihan nätti olet. Ja mikä tärkeämpää mulle on ainakin jäänyt semmoinen kuva että olet... "spirited". Semmoista hmm... itsenäisyyttä ja luonteenlujuutta.
Äh *mur* Sanallinen ilmaisu ei ole mun vahvoin puoleni. Pointti oli kuitenkin että tuskin se ainakaan sun attribuuteista on kiinni että täällä roikut. Kyllä sulle joku ihana henkilö löytyy vastakappaleeksi. Voi törmätä suhun vaikka huomenna ilmestyen yllättäen kulman takaa.
Myfinesthour:megaman:en tiedä et pitäiskö olla iloinen vai surullinen kun tänne kirjoitan...
hmmm.....
vittuun seurusteleminen!!!
.... on tullut aika SIKAILLA!!!!!
Hmm.. Jonkin aikaa ilman sikailua tuottaa kyllä kivemman lopputuloksen. Heti kun alkaa streittaileen kaikilla tasoilla, niin yhtä-äkkiä maailma on täynnä ihkupalleroita. Oma asenne=toisen asenne. Känniääliö=ääliö. Sikailija pääsee rypemään. Tämän saarnan tarjosi MFH*iloinen*
Meidän sikailut on ainakin johtaneet siihen että me ryvetään puhtailla lakanoilla kauniiden naisten kanssa... Pitää vain osata possutella oikealla tavalla ja silleen, että naisetkin viihtyvät. Eikä siihen känniä tarvita...
alien:Myfinesthour:megaman:en tiedä et pitäiskö olla iloinen vai surullinen kun tänne kirjoitan...
hmmm.....
vittuun seurusteleminen!!!
.... on tullut aika SIKAILLA!!!!!
Hmm.. Jonkin aikaa ilman sikailua tuottaa kyllä kivemman lopputuloksen. Heti kun alkaa streittaileen kaikilla tasoilla, niin yhtä-äkkiä maailma on täynnä ihkupalleroita. Oma asenne=toisen asenne. Känniääliö=ääliö. Sikailija pääsee rypemään. Tämän saarnan tarjosi MFH*iloinen*
Meidän sikailut on ainakin johtaneet siihen että me ryvetään puhtailla lakanoilla kauniiden naisten kanssa... Pitää vain osata possutella oikealla tavalla ja silleen, että naisetkin viihtyvät. Eikä siihen känniä tarvita...
Ähhhh... No jos sikailu on rypemistä puhtaiden lakanoiden välissä niin, että naisetkin viihtyy, niin toki tekisi mieleni sikailla. Ajattelin vaan sitä sikailua, minkä monet mieltävät sikailuksi. Possuttelu ja nöfnöttely onkin sitten toisia juttuja,
Must tuntuu et mä oon jotenkin menettänyt uskoni todelliseen rakkauteen...
Joku sano mulle, et ei saa tyytyy toiseks parhaaseen, vaan aina on etsittävä sitä parasta...
En vaan enää usko, et koskaan löydän sitä...
tiedät etten VOI olla epätyytyväinen itseeni ja silti tiedät että joku tulevaisuuden ihanne mies kävelee vastaani *katselee kelloaan* Any time now! *KÄÄK*
Meja:Must tuntuu et mä oon jotenkin menettänyt uskoni todelliseen rakkauteen...
Joku sano mulle, et ei saa tyytyy toiseks parhaaseen, vaan aina on etsittävä sitä parasta...
En vaan enää usko, et koskaan löydän sitä...
Noin mä kirjottelin pari kuukautta sitten...
Ton jälkeen mun elämä on heittänyt kupperiskeikkaa niin että viuhuu!
Oon tainnu löytää vihdoinkin sen, joka on ku mulle tehty ja jonka mielestä mä sille! Eli ollaan niinku puolukka ja varpu, kuten eräs ystäväni asian ilmaisi...
Ei ois kyl uskonu, ku olin niin toivoton. Mut niin se vaan näköjään on, et se löytyy, kun on sen aika, eikä sille itte mahda mitään. Se vaan tapahtuu ja hups se on menoa!
Oon niin onnellinen nyt!