SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,861 views

tiipi

Posts: 506

#861 • • tiipi
se on aika hassuu tää ihmisten vaativuus, et minkälainen seurustelukumppanin pitää olla...
mun neljästä läheisimmästä kaverista kaksi ei oo seurustellu kertaakaan vielä. täytetään kaikki tänä vuonna siis 18. toinen nyt ainaki on niin vaativa, että ei sinänsä mikään ihmekään. mutta toinen taas ehkä on vaan niin ujo ja epäkypsä(?), etten mä edes voisi kuvitella sen seurustelevan kenenkään kanssa. mutta musta vaan tuntuu että ne on menettäny paljon, kun ei oo vieläkään ollu kenenkään kanssa. eikä niillä kummallakaan ole edes ketään 'kiikarissa'. eikä kuitenkaan siitä ole kyse etteikö ne haluaisi seurustella.
välillä kun puhun mun omista existä, niin tulee sitten semmonen tunne että pitäiskö vähän varoo mitä sanoo, ettei toiselle tuu 'paha mieli'...
saa nähä millon onni osuu niiden kohdalle. *justjoo*

onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Duris

Posts: 677

#862 • • Duris lil L
tiipi:

mun neljästä läheisimmästä kaverista kaksi ei oo seurustellu kertaakaan vielä. täytetään kaikki tänä vuonna siis 18. ...musta vaan tuntuu että ne on menettäny paljon, kun ei oo vieläkään ollu kenenkään kanssa. eikä niillä kummallakaan ole edes ketään 'kiikarissa'. eikä kuitenkaan siitä ole kyse etteikö ne haluaisi seurustella.




Mulla on muutama kaveri jotka eivät ole vieläkään seurustellut kenenkään kanssa ja nähä henkilöt on muutaman vuoden ystäviäsi vanhempia. Itekin alotin myöhään.
Luulen että ystäväsi ovat odottaneet sellaista täydellistä seurustelukumppania niin kauan että eivät ehkä halua tai pysty tyytymään vähempään kuin millaiseksi ovat sen kumppanin kuvitelleet. Ja siksi vaikka tarjontaa olisi ympärillä, he eivät ala viemään asiaa eteenpäin.

[muokattu 9.1.2003 20:21]

--
*pupu*

kissi

Posts: 2,436

#863 • • kissi niihä?
yana4000:

katai:Noista suunnitelmien tekemisestä... itse ainakin olen heti alkanut ajattelemaan että jätkä ei halua mitään vakavaa, kun on kertonut mitä aikoo tehdä vuoden -parin vuoden sisällä.. "ollaan varattu parin kaverin kanssa liput ens kesän festareille roomaan ja ollaan siellä pari viikkoa"
Siis hän ei ole suunnitellut kenenkään olevan täällä häntä odottamassa tai joka tahtoisi mukaan.. tai tahtooko hän silloin lähteä mun luota pois. Miehen tekemät suunnitelmat ovat uhka naiselle! -ainakin sellaiselle joka tahtoo, että tulevaisuus rakennetaan yhdessä...

no voi haloo. jos jollain mimmillä on sanomista siihen että mä lähtisin kesällä pariks viikkoa matkalle kaverin kanssa niin mun sisäinen vaisto sanoo heti hyipois mokomalle omistuksenhaluiselle paskalle.

mä haluan pitää vapauteni lähteä pois maasta pariks viikkoa vaikka tunnin varoitusajalla, se ei tarkota että välittäisin toisesta yhtään sen vähempää. mutta jos sitä ei voi kestää niin paska homma. mun jalkaan ei ainakaan palloa laiteta.

yhteinen tulevaisuus voi olla ilman sairaalloista omistuksenhaluakin

[muokattu 8.1.2003 15:29]


Juu, kyllä suunnitelmia pitää pystyä tekemään niin yhdessä kuin erikseenkin! Munkin miekkoseni huitelee tällä hetkellä Thaimaassa ja vieläpä 5 viikon matkalla! *voiei*
Ei kuitenkaan ois tullu mieleenkään pyytää sitä muuttamaan suunnitelmiaan tai muuten loukkaantua sen lähtemisestä!*eiei*
Eihän tää ero helppo oo, mut voiton puolella jo ollaan ja kun tietää et sen sydän on kuitenkin täällä mun luona, niin sen kestää! *pihkassa* Ja voi veljet, et oon onnellinen, ku se tulee takas! *plur*
pr0ton

Posts: 588

#864 • • pr0ton mörökölli
Roger Roger:

[Nuclear]:Roger Roger:Täällähän on kivaa... Ei valittamista*vink*

Joku tykkää maksalaatikosta, joku pastasta. *hih*
Tykkään kaikesta... maksalaatikosta, pastasta, sinkkuilusta kuin myös seurustelemisestakin. Noi syömishommat ei vaan satuta ketään, kait...



Mua kyl sattuu aina ku syön liikaa.. *nauraa*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Lachesis

Posts: 190

#865 • • Lachesis
tiipi:


mun neljästä läheisimmästä kaverista kaksi ei oo seurustellu kertaakaan vielä. täytetään kaikki tänä vuonna siis 18.




Jeps, ehkä sun on aika tutustuttaa ne Klubituksen ihmeelliseen maailmaan ;)

*nauraa*
milla

Posts: 3,699

#866 • • milla
Meja:

Ja voi veljet, et oon onnellinen, ku se tulee takas! *plur*



joo toi on niit ihania juttuja kun näkee pitkän ajan päästä
*sydän**sydän**sydän*
sit suunnittelee vaan et halaa ja pussaa toisen kuoliaaks kun se tulee:D
[Nuclear]

Posts: 5,855

#867 • • [Nuclear] el aprendiz
Lachesis:



Jeps, ehkä sun on aika tutustuttaa ne Klubituksen ihmeelliseen maailmaan ;)

*nauraa*



Täältä löytyy yhtä jos toistakin...*nauraa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Riku

Posts: 3,187

#868 • • Riku The Little Prince
duracell-pupu:



Luulen että ystäväsi ovat odottaneet sellaista täydellistä seurustelukumppania niin kauan että eivät ehkä halua tai pysty tyytymään vähempään kuin millaiseksi ovat sen kumppanin kuvitelleet. Ja siksi vaikka tarjontaa olisi ympärillä, he eivät ala viemään asiaa eteenpäin.


Aika tehokas tapa varmistaa ettei ainakaan moista onnistu pitämään. Odotukset täysin epärealistiset toisen suhteen, ei tiedä millaista seurustelu on ja millaiseksi se lopulta muodostu, vuosien etsinnän paineet kasattuna yhden ihmisen niskaan "nyt kun SE vihdoinkin löytyi", jne. Aika tuomittuja tuollaiset jutut lopulta jo lähtökohdiltaan imho. Odoukset eivät voi millään täyttyä täysin, paineet ovat älyttömän suuret ja jos ei ole ikinä seurustellut ja odottaa 80vuoden Hollywood-rakkautta ja sitten kun se arki alkaa.. Not gonna be a pretty sight. Aina on yksi miljoonasta mahis toki, mutta kannattaako rakentaa elämäänsä sellaisen varaan...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#869 • • yana Guest
tiipi:

se on aika hassuu tää ihmisten vaativuus, et minkälainen seurustelukumppanin pitää olla...
mun neljästä läheisimmästä kaverista kaksi ei oo seurustellu kertaakaan vielä. täytetään kaikki tänä vuonna siis 18. toinen nyt ainaki on niin vaativa, että ei sinänsä mikään ihmekään. mutta toinen taas ehkä on vaan niin ujo ja epäkypsä(?), etten mä edes voisi kuvitella sen seurustelevan kenenkään kanssa. mutta musta vaan tuntuu että ne on menettäny paljon, kun ei oo vieläkään ollu kenenkään kanssa. eikä niillä kummallakaan ole edes ketään 'kiikarissa'. eikä kuitenkaan siitä ole kyse etteikö ne haluaisi seurustella.
välillä kun puhun mun omista existä, niin tulee sitten semmonen tunne että pitäiskö vähän varoo mitä sanoo, ettei toiselle tuu 'paha mieli'...
saa nähä millon onni osuu niiden kohdalle. *justjoo*

onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?



täyttää 18v? g-sus. tossa vaiheessahan on vielä ihan törkeästi aikaa edessä. jotain siinä ehkä _toistaiseksi_ on voinut missata, mutta so what. ehtiihän sitä myöhemminkin.

mulla oli ennen 20v täyttämistä muutama parin kuukauden seurustelu pohjilla mutta nykyään ei kyllä noin lyhyitä aikoja edes sanois seurusteluksi. jotain epämääräistä yhdessä hengailua ehkä..

[njoo enpäs avaudu julkisesti enempää aiheesta. mun asiat ei kuulu muille]
hamis

Posts: 158

#870 • • hamis
yana4000:

ehtiihän sitä myöhemminkin.



Samaa mieltä, mikäs kiire tuossa iässä on vielä minnekään... Sitäpaitsi jokainenhan meistä on yksilö.

[muokattu 10.1.2003 13:38]

[muokattu 10.1.2003 13:56]
TanyaK

Posts: 745

#871 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Ei kukaan voi eikä kenelläkään ole oikeutta kahlita toista. Jokaisella ihmisellä on oma elämä ja se joku tärkeä ihminen on osa sitä EI ITSE ELÄMÄ. Vai haluaisiko joku olla oman elämänsä orja..!? Onhan tärkeää että säännöistä sovitaan keskenään mutta toiselta elämän riistäminen on hieman paksua! Ei siis auta muu kuin koittaa muuttaa itseään siihen suuntaan että tajuaa itsekin elävänsä ja opetella luottamaan toiseen. On tervettä että on kumpikin kokee omia juttujaan. Kokemuksia on kiva sitten jakaa myöhemmin sen rakkaan ihmisen kanssa. Ja luulempa ettei kukaan jaksa katsella toista vuodesta toiseen 24 h.



Miten osaa arvostaa yhdessä oltua aikaa jos ei ikinä ole erossa!!*sydän*
2000

Posts: 420

#872 • • 2000 Opetuslapsi
Tanya:

Ei kukaan voi eikä kenelläkään ole oikeutta kahlita toista. Jokaisella ihmisellä on oma elämä ja se joku tärkeä ihminen on osa sitä EI ITSE ELÄMÄ. Vai haluaisiko joku olla oman elämänsä orja..!? Onhan tärkeää että säännöistä sovitaan keskenään mutta toiselta elämän riistäminen on hieman paksua! Ei siis auta muu kuin koittaa muuttaa itseään siihen suuntaan että tajuaa itsekin elävänsä ja opetella luottamaan toiseen. On tervettä että on kumpikin kokee omia juttujaan. Kokemuksia on kiva sitten jakaa myöhemmin sen rakkaan ihmisen kanssa. Ja luulempa ettei kukaan jaksa katsella toista vuodesta toiseen 24 h.



Miten osaa arvostaa yhdessä oltua aikaa jos ei ikinä ole erossa!!*sydän*



Tuota... lähtisitkö jonain kauniina iltana esim. illalliselle kanssani?
*nauru**hih**vink*

--
2 nasty 4 U

Myfinesthour

Posts: 420

#873 • • Myfinesthour
Avernian:

ei täs mitn, mulle rakas kertoili eilen siitä kuinka harrasti seksiä jonkun muun kanssa ja kuuntelin kuin mikä tahansa idiootti. Nyt tuntuu hyvin pahalta.
En varmaan luota enää kehenkään ikinä.



Aika pahan pisti. Otan osaa, tiedän tunteen.*eiei*

--
"..."

pr0ton

Posts: 588

#874 • • pr0ton mörökölli
Myfinesthour:

Avernian:ei täs mitn, mulle rakas kertoili eilen siitä kuinka harrasti seksiä jonkun muun kanssa ja kuuntelin kuin mikä tahansa idiootti. Nyt tuntuu hyvin pahalta.
En varmaan luota enää kehenkään ikinä.

Aika pahan pisti. Otan osaa, tiedän tunteen.*eiei*



Petetyksi tuleminen ei todellakaan oo hauskaa... kaksi kertaa sen kokeneena *suru* *eiei*

--
onks kaikki oke? oooookke.

She

Posts: 717

#875 • • She
tiipi:

se on aika hassuu tää ihmisten vaativuus, et minkälainen seurustelukumppanin pitää olla...
mun neljästä läheisimmästä kaverista kaksi ei oo seurustellu kertaakaan vielä. täytetään kaikki tänä vuonna siis 18. toinen nyt ainaki on niin vaativa, että ei sinänsä mikään ihmekään. mutta toinen taas ehkä on vaan niin ujo ja epäkypsä(?), etten mä edes voisi kuvitella sen seurustelevan kenenkään kanssa. mutta musta vaan tuntuu että ne on menettäny paljon, kun ei oo vieläkään ollu kenenkään kanssa. eikä niillä kummallakaan ole edes ketään 'kiikarissa'. eikä kuitenkaan siitä ole kyse etteikö ne haluaisi seurustella.
välillä kun puhun mun omista existä, niin tulee sitten semmonen tunne että pitäiskö vähän varoo mitä sanoo, ettei toiselle tuu 'paha mieli'...
saa nähä millon onni osuu niiden kohdalle. *justjoo*

onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?



Kannattaa vaan olla kannustava ystäville. Ja ystävät kyllä kertoo jos niistä tuntuu pahalta.. Yleensä. Mulla on muutamakin ystävä/tuttu joka on mennyt yläasteella kihloihin, osa niistä vielä naimisiin ja saanut lapsia.. Eli siis ennen kun mä olin kunnolla edes seurustellut. Kyllä silloin sai kuulla hyyyvi paljon stooreja. Olivat varmaan niin opettavaisia, että meikäläinen on sinkku=) Mikä kiire sitä on seurustelemaan...
Tribu

Posts: 7

#876 • • Tribu
En ymmärrä miks odottaa jotain täydellsitä kumppania ku ei semmosta ole... Eikä muuten tule koskaan olemaan mut ei sitä kait kannata joka tarjoustakaan vastaan ottaa mut en vois itte kuvitella viel muutavan vuoden päästä olevani siinä tilanteessa että en ois kenenkään kanssa seurustellut. Oisisn kyl tosi monista hienoista hetkistä jäännyt paitsi vaikka eihän se aina oo ruusuilla tanssimista ollukaan ...*ökkö*
Syder

Posts: 2,255

#877 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tanya:

Miten osaa arvostaa yhdessä oltua aikaa jos ei ikinä ole erossa!!*sydän*



Jep.

--
Divida et impera.

killuska

Posts: 748

#878 • • killuska
Täällä olen ja pois en halua, syystä että tarvii aikaa ajatella *ding*

[muokattu 13.1.2003 15:28]

--
*killuska*

SuttiS

Posts: 3,111

#879 • • SuttiS Drama Queen
Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*

--
Suoritus tekee mestarin.

Syder

Posts: 2,255

#880 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tuskin paljoa lohduttaa mutta ainoa sellainen et ole.

--
Divida et impera.