Replying to SINKKULUUKKU:
Zeratul, 24.9.2009 17:46:
Selvennetään siis vielä:
Vaikka teoriassa pelkkä ulkonäkö riittäis hetken hurvitteluun, nii moni asia toisen käyttäytymisessä vois olla niin paha turn off et se ois este. Kaikki muutamaa tuntia pidempi kanssakäyminen sit taas (imo ihan luonnollisesti) vaatii et toinen pystyy tyydyttämään jotain muutaki haluja ku lihan himoa. Ei vaan kiinnosta jakaa hellyyttää tai herätä naisen vierestä jota ei pystyis kattoo silmiin ja kehuu kauniiks, nii miks sitä pitää piilotella et ulkonäöllä on välii, ku sillä kuitenki on.
Ota siitä selvää jos pystyt. :D
---
Ootko muutes koskaan testannut tota kättelyä ja silmiin katsomista? Mä kun yritin ystävällisesti auttaa ystävää hädässä tarjoamalla hyvän vinkin naisnäkökulmasta, mut jätkä vaan tylyttää menemään.
---
Ei herra siunaa, tollanenhan on ylitsepääsemättömän pelottavaa. :S
Tänäänki ku kävin kaupassa nii meinas valahtaa ihan tomaatiks ku kassaneidillä oli levee hymy ja sellanen arvuutteleva katse, eikä se oikeesti ollu lähelläkään mun makua ulkosen suhteen.
Noniin, tätä mä lähinnä ajoin takaa. Jos sä näät jonkun tosi hehkeen typyn, niin kuin sä voit olla varma, että haluaisit ees bängäillä sen kans, koska sehän voi olla täys tampio, ja heti kun meet juttelemaan sille, niin asia saattaa käydä ilmi? Siinä vaiheessa et välttämätta haluaisi olla edes kaveri kyseisen ihmisen kanssa. Vastasit nyt sentään äsken jotain käyttäytymiseen liittyen, joten hallelujah! Ja emt, kyllä lihan himojakin usein tyydytellään useampi timma, entäs jos sekin homma sukkaa vaikka kuin ois hotti mimmi?
Niin, ja siis ulkonäöllä on toki merkitystä, joillekin enemmän ja toisille vähemmän, jos on näkökyvyn omaava ihminen. Mä en siis missään vaiheessa ole kieltänyt omalta osaltani, että sillä muka ei olisi merkitystä. Oon vaan kyseenalaistanut sen, että kuinka muka heti ensinäkemältä voisi tietää haluavansa olla muuta kuin kaveri - tai pikemminkin edes kaveri -, vaikka ei ole vielä edes jutellut henkilön kanssa.
Ja tosta kättelystä, toihan oli nyt vähän huono esimerkki, koska sä et ollut siinä aktiivisena toimijana. Mä voin näin naisena sanoa, että toi on kyllä ehdottomasti paras lähetymistapa imho, siis silmiin katsominen, kättely ja itsensä esittely. Tässä on nyt selkeesti jotain selittelyn makua sun puoleltasi! Kandeis ITE kokeilla eikä teilata ideaa jonkun pelottavan kassakokemuksen perusteella!