19,912 posts, 996 pages, 8,092,522 views
Replying to SINKKULUUKKU:
astaroth, 17.7.2009 00:00:
luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D
vala, 17.7.2009 23:15:
Mä luulin aluks et sä tarkotit mua tolla, mut nyt rupesin miettii ettet ehkä tarkottanutkaan?
Fakiiri, 17.7.2009 19:27:
---
Doriana, 17.7.2009 00:04:
Hei mä haluun kanssa postimyyntimiehen, semmosen joka siivoo eikä kuolaa tyynyille ja tuo ruusuja ja.. Mitenniin epärealistista? :)
---
Eipö kovin pahat vaatimukset.
En kuolaa, siivoankin jos sille tuulelle satun, auringonkukat > ruusut.
Toisaalta ei kiinnosta seurustelut yhtään
astaroth, 18.7.2009 03:14:
---
vala, 17.7.2009 23:15:
Mä luulin aluks et sä tarkotit mua tolla, mut nyt rupesin miettii ettet ehkä tarkottanutkaan?
---
joo siis ihan tota youtube-pätkää meinasin, en sua :]
hyvää yötä halusin vain toivotella.Replying to SINKKULUUKKU:
opmdevil, 19.7.2009 00:29:
Voi voi voi minua.
Olen hirmuisen ihastunut yhteen baarityttöön. Voi voi voi minua. No niin, nyt minä lähden baariin ja todennäköisesti yritän jutella hänen kanssaan jotain kehittävää, tyyliin:
Se: "Mitäs sulle saisi olla."
Mä: "Olut"
Se: "Se on sitten 5.20."
Mä: "Tossa. Pannaan visalle."
Se: "Ok, ja kuittaus tohon".
Freja, 23.7.2009 11:15:
---
Olen hirmuisen ihastunut yhteen baarityttöön. Voi voi voi minua. No niin, nyt minä lähden baariin ja todennäköisesti yritän jutella hänen kanssaan jotain kehittävää, tyyliin:
Se: "Mitäs sulle saisi olla."
Mä: "Olut"
Se: "Se on sitten 5.20."
Mä: "Tossa. Pannaan visalle."
Se: "Ok, ja kuittaus tohon".
---
Ent se kassatyttö?
opmdevil, 23.7.2009 12:10:
Joo, se kassatyttö oli varattu.
isokeksi, 24.7.2009 12:29:
--- haluan tehdä spontaaneja päätöksiä elämästäni edelleen, joten toinen osapuoli (luultavasti ei niin spontaani kuin minä) aiheuttaisi vain ongelmia mun unelmien toteuttamiselle.
Sallakat, 24.7.2009 12:33:
---
isokeksi, 24.7.2009 12:29:
--- haluan tehdä spontaaneja päätöksiä elämästäni edelleen, joten toinen osapuoli (luultavasti ei niin spontaani kuin minä) aiheuttaisi vain ongelmia mun unelmien toteuttamiselle.
---
jännä ajattelukanta. itse en näe toisen ihmisen rajoittavan yhtään spontaaniutta, korkeintaan lisäävän. mutta tämä tietty on niin yksilökohtaista.
isokeksi
Juu. Mulla on ehkä aiemmat suhteet saanu tällaisen ajattelutavan pysymään. Siinä kävi meinaan juuri näin, en tehny enää niitä asioita, joita ennen suhdetta tein. Esim, en käynyt keikoilla niin usein, taikka muutenkaan treenannut musajuttuja. Riippuu tietenkin henkilöstä.. kyllä tapailin vastikään hienoa miestä, joka ymmärsin mun unelmien päälle, eikä halunnut rajoittaa mun menemistä lainkaan. Harmi siis, ettei se muuten toiminut.
mini_mi, 23.7.2009 22:23:
"Jos ei ole varma niin vastaus on ei." Tässähän tämä asia on muotoiltu kovin yksipuoliseen muotoon ja jos oletetaan, että lähtökohtaisesti toinen osapuoli haluaisi parisuhteen niin onko se sitten ymmärrettävä sellaisena "lahjana" tai mahdollisuutena, josta ei sovi kieltäytyä. Jos ei itse sisimmissään tiedä, mitä haluaa, vastaus on mielestäni silloin se, ettei ryhdy siihen parisuhteeseen. Ei ainakaan omien arvojeni mukaan ole oikein johtaa toista harhaan tai tuhlata toisen aikaa ja elämää ja ehkä loppupeleissä vielä satuttaa toisen tunteita lähes tahallaan.
Koko kysymyksenasettelu on mielestäni aika jännä. Miten ihmeessä kummallekin onnea tuova vakituinen parisuhde tietoisesti _perustetaan_? Nyt on kuulkaas ihmissuhteista kyse eikä legopalikoista.
Lyylikki, 23.7.2009 12:23:
---
opmdevil, 23.7.2009 12:10:
Joo, se kassatyttö oli varattu.
---
Uskaltauduitko kysymään vai huomasitko ensi huuman hälvettyä sormuksen sormessa?