SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,918 views

kinderi

Posts: 1,783

#17641 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

vala, 16.7.2009 19:22:





Kavereilla oli toi niiden häätanssina *hihu*
On kyllä tosi kaunis kappale, ja just ton aikana iski pitkään aikaan pahin mökömököfiilis sinkkuilun takia.. Kuuntelet tota ja katot kun 2 rakasta ystävää tanssii häitään.. Ihanaa, mutta silti niin kamalaa, masentavaa ja melkein ahdistavaa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Fakiiri

Posts: 462

#17642 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to SINKKULUUKKU:

pululu, 13.7.2009 02:44:
Sinkkuna sittenkin enää 3pv!

OMG jännittää.



Postimyyntikuvasto mies?
7pv toimitus ja 14 pv palautusoikeus *hih*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

anniharha

Posts: 1,937

#17643 • • anniharha

Replying to SINKKULUUKKU:

kindertin, 16.7.2009 20:20:
---
vala, 16.7.2009 19:22:



---

Kavereilla oli toi niiden häätanssina *hihu*
On kyllä tosi kaunis kappale ---



Mitä vittua, ihmiset, mitä vittua :DDD

Reaktioni ei ole tarkoitus olla loukkaava, kävi vaan niin, että kyseisen biisin 45 ensimmäistä sekuntia saivat minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä, että musta taitaa puuttua joku parisuhdegeeni. Seuraavat kolme vakuuttivat minut myös siitä, etten tahdo tilanteeseen muutosta. Suljin sivun ja jatkan elämääni sinkkuluukussa entistäkin onnellisempana siitä, ettei mun tyynyliinoille kuolaa kukaan muu kuin minä.

--
and though my words could save the world they never come out right

kinderi

Posts: 1,783

#17644 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 16.7.2009 21:41:
---
kindertin, 16.7.2009 20:20:
---
vala, 16.7.2009 19:22:



---

Kavereilla oli toi niiden häätanssina *hihu*
On kyllä tosi kaunis kappale ---

---


Mitä vittua, ihmiset, mitä vittua :DDD

Reaktioni ei ole tarkoitus olla loukkaava, kävi vaan niin, että kyseisen biisin 45 ensimmäistä sekuntia saivat minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä, että musta taitaa puuttua joku parisuhdegeeni. Seuraavat kolme vakuuttivat minut myös siitä, etten tahdo tilanteeseen muutosta. Suljin sivun ja jatkan elämääni sinkkuluukussa entistäkin onnellisempana siitä, ettei mun tyynyliinoille kuolaa kukaan muu kuin minä.



:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

anniharha

Posts: 1,937

#17645 • • Edited anniharha

Replying to SINKKULUUKKU:

kindertin, 16.7.2009 21:45:
Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D


Nääh, mä oon enemmän noihin virsiin ja hautajaisiin päin :)










...tai ainakin oon enemmän kuin mihinkään, mikä on Finlandersin tuotoksia, nimeltään "Oikeesti" ja tarkoitettu jotenkin romanttiseksi kokemukseksi. Oikeesti.

--
and though my words could save the world they never come out right

Amuck

Posts: 2,396

#17646 • • Amuck dub-i-dub

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 16.7.2009 22:09:
...tai ainakin oon enemmän kuin mihinkään, mikä on Finlandersin tuotoksia, nimeltään "Oikeesti" ja tarkoitettu jotenkin romanttiseksi kokemukseksi. Oikeesti.


Miks kaikkien pitää laittaa nykyään tekstiä näin pirun pienellä! Kauhee vaiva lukea! Ja sit kuitenkin joku ihan tyhmä juttu! Onkse muotii! Käytä sulkeita!


Oon jo kauan miettinyt: onko tuo laulaja mies vai nainen? :/

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#17647 • • Sunshine^82 Guest
Ei jaksais enää olla täällä, olis kiva seurustella. *hihu*
Avatar
#17648 • • niomic Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

2la, 16.7.2009 23:54:
---
anniharha, 16.7.2009 22:09:
...tai ainakin oon enemmän kuin mihinkään, mikä on Finlandersin tuotoksia, nimeltään "Oikeesti" ja tarkoitettu jotenkin romanttiseksi kokemukseksi. Oikeesti.

---

Miks kaikkien pitää laittaa nykyään tekstiä näin pirun pienellä! Kauhee vaiva lukea! Ja sit kuitenkin joku ihan tyhmä juttu! Onkse muotii! Käytä sulkeita!


Oon jo kauan miettinyt: onko tuo laulaja mies vai nainen? :/



Ohan toi vähän :F Mut klikkaile aina vaan quote ni näkkee kaikki heti, eikä tarvii mitään tsuumailla tai kikkailla :E
Avatar
#17649 • • astaroth Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

kindertin, 16.7.2009 21:45:
:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D


luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D
Doriana

Posts: 20

#17650 • • Doriana päivän pahin pessimisti

Replying to SINKKULUUKKU:

Fakiiri, 16.7.2009 20:24:
---
pululu, 13.7.2009 02:44:
Sinkkuna sittenkin enää 3pv!

OMG jännittää.

---


Postimyyntikuvasto mies?
7pv toimitus ja 14 pv palautusoikeus *hih*




Hei mä haluun kanssa postimyyntimiehen, semmosen joka siivoo eikä kuolaa tyynyille ja tuo ruusuja ja.. Mitenniin epärealistista? :)

--
Nothing is real when I wake up.

anniharha

Posts: 1,937

#17651 • • anniharha

Replying to SINKKULUUKKU:

2la, 16.7.2009 23:54:
---
anniharha, 16.7.2009 22:09:
...tai ainakin oon enemmän kuin mihinkään, mikä on Finlandersin tuotoksia, nimeltään "Oikeesti" ja tarkoitettu jotenkin romanttiseksi kokemukseksi. Oikeesti.

---

Miks kaikkien pitää laittaa nykyään tekstiä näin pirun pienellä! Kauhee vaiva lukea! Ja sit kuitenkin joku ihan tyhmä juttu! Onkse muotii! Käytä sulkeita!


Se on siks kun ilkeiden asioiden sanomiseen tarkoitettu dissaustopikki suljettiin, eikä täällä uskalla edes Finlanderssejä haukkua täyteen ääneen ku heti joku loukkaantuu :( ja ku mul ei oo mittatilaustopikkii eikä edes bussia minkä kyljessä voisin mielipiteitäni julkituoda, niin käytän sitten seuraavaksi eniten maailmassa tuskaa aiheuttavinta ilmaisumuotoa eli juuri sopivan pientä kirjaisinkokoa! Jee!

OIKEESTI!!1

--
and though my words could save the world they never come out right

kinderi

Posts: 1,783

#17652 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

astaroth, 17.7.2009 00:00:
---
kindertin, 16.7.2009 21:45:
:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D

---

luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D



Uaah, eii!!
Mä vaan kuuntelin biisiä *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#17654 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 16.7.2009 21:41:
---
kindertin, 16.7.2009 20:20:
---
vala, 16.7.2009 19:22:



---

Kavereilla oli toi niiden häätanssina *hihu*
On kyllä tosi kaunis kappale ---

---


Mitä vittua, ihmiset, mitä vittua :DDD

Reaktioni ei ole tarkoitus olla loukkaava, kävi vaan niin, että kyseisen biisin 45 ensimmäistä sekuntia saivat minut entistäkin vakuuttuneemmaksi siitä, että musta taitaa puuttua joku parisuhdegeeni. Seuraavat kolme vakuuttivat minut myös siitä, etten tahdo tilanteeseen muutosta. Suljin sivun ja jatkan elämääni sinkkuluukussa entistäkin onnellisempana siitä, ettei mun tyynyliinoille kuolaa kukaan muu kuin minä.



Oon kyllä sun kanssa tässä aika pitkälti samaa mieltä.
Iskelmä on vaan hemmetin puistattava genre ja on aika horror että nykyinen tyttöystävä diggailee iskelmää aivan täysillä...Onneksi en joudu kuuntelemaan, kun on kuulokkeet jne keksitty.

Todella, todella harva biisi toimii ja nekin ehkä siks, että mutsi on suuri iskelmän ystävä ja on joitain soitellu skidinä mulle. ja yks inttikaveri luukutti Janne Hurmetta :D siitä jäi pari traumabiisiä.

Itseltä puuttuu kyllä joku rakkaus/avioitumis/lisääntyminen -geeni täysin.
pululu

Posts: 1,102

#17655 • • pululu .jemmutti.

Replying to SINKKULUUKKU:

Fakiiri, 16.7.2009 20:24:
---
pululu, 13.7.2009 02:44:
Sinkkuna sittenkin enää 3pv!

OMG jännittää.

---


Postimyyntikuvasto mies?
7pv toimitus ja 14 pv palautusoikeus *hih*



Paljon parempi kuin postimyyntikuvastomiehet!! *sydän* Enkä palauttais vaikka vaadittais.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Laskeuma

Posts: 240

#17656 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
Villi ja vapaa viimeset 8vuotta *piis* *iloinen*

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Fakiiri

Posts: 462

#17657 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to SINKKULUUKKU:

Doriana, 17.7.2009 00:04:
Hei mä haluun kanssa postimyyntimiehen, semmosen joka siivoo eikä kuolaa tyynyille ja tuo ruusuja ja.. Mitenniin epärealistista? :)



Eipö kovin pahat vaatimukset.
En kuolaa, siivoankin jos sille tuulelle satun, auringonkukat > ruusut.
Toisaalta ei kiinnosta seurustelut yhtään *hih*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

ValaX

Posts: 3,891

#17658 • • ValaX

Replying to SINKKULUUKKU:

astaroth, 17.7.2009 00:00:
---
kindertin, 16.7.2009 21:45:
:D:D:D:D:D:D:D:D
Aika mielenkiintonen reaktio :D :D Ehkä toi toimii paremmin jos on sitä jossain häissä tms kuuntelemassa? :D

---

luepa mitä toi videon ladannu kundi on kirjottanu tageihin. mulle ei ainakaan tullu ensimmäisenä mikään romanttinen ja ah-niin-kaihoisa tunne :D



No ei oo pakko uskoa:)
Optik

Posts: 1,691

#17659 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Kiirikone, 17.7.2009 20:20:
vittusaatanaperkelekermaperuna. täällä jatketaan. :(



Jjep.

Kolmas vuosi kierähtää kohta mittariin...

Kait sekin jonkinlainen vuosipäivä on... *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

nichrome

Posts: 24

#17660 • • nichrome Lurkkeri
Semmosta se on, semmosta se on.

Huokaus :)

--
Moniulotteinen superolio.