Mar6, 24.5.2008 09:00:
---
jammyG, 24.5.2008 03:40:
---
Mar6, 23.5.2008 23:12:
Kyl mä vähän luulen että tää klubbari tai bile-elämä ei ole se mistä mä lähen kunnon parisuhdetta etsimään.. Näin yhden melkein parinvuoden avoliiton sekä klubielämän tarjoamien osittaisten "pikasuhteiden" jälkeen luulen että rauhallisempia sekä tervehenkisempiäkin treffailumestoja on kun diskovalojen välke ja lasejen kilinä
---
Ei sitten mennyt ihan perille mikä on teikäläisen ajatus mutta kerrohan mulle mitä mahtaa olla tämä "tervehenkisyys"? Itse olen tullut siihen tulokseen että toisen normi voi olla toiselle hyvinkin epänormi elämänasenne/ ajatusmaailma/ ihan se arjen toiminta. Olisikon nyt kuitenkin lausuttu maailman totuuksina ihan vaan omia mielipiteitä ajattelematta sitä, että disko voi hyvinkin olla joillekkin se luonnollisin paikka tutustua ihmisiin tai elämänkumppaneihin?
---
Voi tietysti olla, ihan et ymmärtänyt juttua kuten tarkoitin..Itsekin meinaan bileet ovat olleet lähde moniin hienoihin ihmissuhteisiin, esimerkiksi nykyiset parhaimmat ystäväni ovat varmasti pitkälti sieltä!! Ei se toki mahdotonta ole että tulevien lasteni äiti kävelee aamubileissä vappuaattona vastaan mutta epäilen sitä vahvasti. Tervehenkisyydellä tarkoitan taas sitä että joka viikonloppuinen parin päivän dokaaminen ja valvominen bileissä ei välttämättä ole se mitä haluan elämältäni, monella himobilettäjällä (Kuten ehkä aikoinaan mullakin) elämän keskeinen sisältö ja tekeminen liittyy jollain tavalla noihin.. Absoluuttisia "maailmantotuuksia" tässä tuskin on kukaan taasen lausunut missään, ihan oma mielipiteeni asiasta(johon aika moni enemmän klubittanut varmasti yhtyy)
Olen tuota samaa dilemmaa usein pohdiskellut. Kuinka löytää sydänkäpynen, joka ymmärtää bilettämistä ja jolle on ihan OK, että mä lähden joskus jatkoille tai saatan hiihdellä menemään ties missä viikonlopun. Sellaisen, joka itsekin tekee sitä ehkä 4-8 kertaa vuodessa, mutta jolle se ei ole viikonloppujen pääsisältö ja jolla on muitakin harrastuksia tai joka on ainakin kiinnostunut sitten keksimään yhdessä muita harrastuksia. Joka ei muutaman kuukauden hengailun jälkeen ole sitä mieltä, että mä olen ihan tylsimys, kun mä haluan klubittamisen sijaan mennä mökille, porukoille, hengailla vaan kotisohvalla/peitonalla, lähteä eväsretkellä Vuosaaren täytemäelle, melomaan, golfaamaan jne jne.
Ihan helposti semmoiset "normibaari" ihmiset eivät tuohon bile-elämään solahda ja sitten taas toisaalta mitään ratahirviötä en halua. Perrrrrskeles