Joulun peruminen!!!

131 posts, 7 pages, 36,958 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#101 • • Roger Roger Kentti

Unity(f):
*plur*RR jatketaanko viime vuoden taisteluu????*plur*


Jatketaan vaan*pahis*. Vai otetaanko ihan uusiksi tyhjältä pöydältä, niin sullakin on jotain mahkuja *hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#102 • • Cata Guest
Ei joulua saa mennä perumaan. Jouluna voi sillon tällön olla ihan kivaakin.. tai sitten ei. No mutta jos ei olis joulua ei olis joululomaakaan eikä olis mitään hyvää syytä syödä suklaata liikaa *sydän*

*joulua odotellessa*
skasi

Posts: 161

#103 • • skasi
No ei prkl vielä oo joulu..*nauru*

Ei oo ees lunta, muutakun pohjoisessa.. Ja jos nyt aletaan jo puhua, niin alkaa jännittää liikaa. Onneks valtio päätti lahjoittaa mulle joulubonuksen. *iloinen* Saa ehkä jopa jonkun joululahjankin ostettua..

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Elsa F

Posts: 2,763

#104 • • Elsa F Koululainen :)
Mä en tykkää joulusta*igor*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

kuu

Posts: 1,174

#105 • • kuu tyttttö
Te mitään joulua käy peruu! *hmph*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#106 • • hallucinogen Edain
Joulu on täysin turha juhla, nimimerkillä kaksi viimesintä joulua baarissa.

Jouluruoka on pahaa, ainoat todelliset herkulliset asiat mitä joulupöydästä voi löytyä on kraavilohi ja savustettu kalkkuna.
Aina kun ollaan menty hautausmaalle on jotenkin ollu se vuoden tuulisin ja kylmin päivä *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#107 • • tanja Guest
Viime joulu oli aivan kamala. Tänä vuonna pidän perinteistä kiinni ja vietän joulun perheeni kanssa. Joulu on ihanaa aikaa ja aion todellakin nauttia siitä! *joo*
Avatar
#108 • • Relic Guest
ei joulua saa perua.... ikimuistoiset kännit kuusen alla on aina mukava asia.
rZi

Posts: 587

#109 • • rZi 42
Joulu rocks! Mä saan lahjoja*piis**vink*.
2000

Posts: 420

#110 • • 2000 Opetuslapsi
Minä ajattelin paeta joulua lappiin mökille, kauas kauas ostoshelveteistä, joululauluista, joulukiireestä, jouluaaton panikoinnista, joululounaista, joulutähdistä, sukulaisista, joulukorteista, joulukoristeista, joulukuusesta, joulu-pakko-hymytä-vaikka-väkisin-tunnelmasta, jouluohjelmista, joululahjoista, jouluperinteistä....

Haudalla käyn, ja se siitä sitten, jouluolutta mökillä takan ääressä ilman stressiä *hymy*

--
2 nasty 4 U

UnityF

Posts: 15,721

#111 • • UnityF joo just se

Roger Roger:
---
Unity(f):
*plur*RR jatketaanko viime vuoden taisteluu????*plur*

---

Jatketaan vaan*pahis*. Vai otetaanko ihan uusiksi tyhjältä pöydältä, niin sullakin on jotain mahkuja *hih*





HAHAHAHAHAHHAHAA......... Tänä vuonna MÄ voitan.... Jouluu ei tulla perumaan vaikka mikä olis.. mä teen sulle semmoisia loitsuja että sä rupeet itte joulupukix... *pahis*

voih kun sä tuut rakastamaan tätä jouluu.. mä tuun sun luo leipomaan pipareita ja torttuja sä et voi vastustaa joulun tuoksuu ja taikaa...*sydän*

www.click-smilies.de/sammlung0903/weihnachten/xmas-smiley-045.gif
kilobitti

Posts: 2,419

#112 • • kilobitti 1-2-3 techno
joulua ei peruta prkl. Vähän niitä vois kyllä lyhentää, eikös
mainostaminen ala yleensä jo marraskuun alkupuolella?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ella_

Posts: 1,329

#113 • • ella_
joulu *sydän**sydän**sydän* ja siin sopivasti sit synttäritkin just ennen.. hyvästi tp:ys *nyyh*

--
Elementary, my dear.

She

Posts: 717

#114 • • She
Viimevuonna oisin NIIN halunnut karata kauas jouluna. Mutta oikeestaan mun olis tarvinnut karata pois jo hyvissä ajoin, ja mä sitten myöhästyin. Joulu on loppujen lopuks tylsää. *nukkuu*
UnityF

Posts: 15,721

#115 • • UnityF joo just se
mun mielestä joulu on ihanaa jos mietit sitä sillee... jos mietit että se on tylsää niin sit se on varmaankin tylsää mun mielestä se on asennekysymys...

Mä tykkään jouluna käydä pari kertaa ainakin kunnon jouluostoksilla ja tykkään kävellä illalla joulukadun läpi ja tykkään leipoa pipareita ja torttuja vaikka ne normaallistikkin palaa..*iloinen*
Tykkään myös järkkää pikkujouluja... sillee et käydään yhessä porukalla kaupassa ja sit tullaan mun luo leipoo ja sit syödään ja katotaan leffoja ja pidetään hauskaa jutellaan jne... ja jos on jo lunta ja sää sallii niin pulkkamäkeen..*plur*
Amma

Posts: 2,383

#116 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Joo, perutaan vaan.. Mitään ei tapahdu missään moneen päivään.. Kaikki kaiffarit on jossain kaukana poissa tai viettämässä kivaa joulua.. Meikäläisen rakkaimmat perseenjäsenet lähinnä tappelee tai muuten vaan kitisee.. Onneks suurin osa suvusta on jo kuollu, ettei tarvii katella..
Viime joulun vietin ekaa kertaa poissa kotoa ja perheen luota - hoidin hevosia koulussa. Jos ois mahollista, niin voisin kyllä jatkossakin tehdä jouluna jotain muuta kuin tapella kotona..
Ehdotuksia..?

--
*etsiskel*

Claquesous

Posts: 3,206

#117 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Amma:
Joo, perutaan vaan.. Mitään ei tapahdu missään moneen päivään.. Kaikki kaiffarit on jossain kaukana poissa tai viettämässä kivaa joulua.. Meikäläisen rakkaimmat perseenjäsenet lähinnä tappelee tai muuten vaan kitisee.. Onneks suurin osa suvusta on jo kuollu, ettei tarvii katella..
Viime joulun vietin ekaa kertaa poissa kotoa ja perheen luota - hoidin hevosia koulussa. Jos ois mahollista, niin voisin kyllä jatkossakin tehdä jouluna jotain muuta kuin tapella kotona..
Ehdotuksia..?



Tuu meiä perhejouluihi! Mummi on vääntäny (taas) monta pvää mättöi, joita tämmöne persaukine opiskelija todellaki näkee vaa kerra vuodessa... Tietenki välil ei jaksa ziigaa joitaki sukulaisia, mutta niitä voi mennä piiloo jonneki... Ylipäätään keskustelut kuitenki on mukavia ja kantaa-ottavia... esim. viime vuonna oli keskusteluu jenkkien politiikasta ja palestiinasta...

Muuten ei todellakaa kestä sukulaisii missää ja millokaa, mut joulu on iloine poikkeus=) Ergo jouluu ei saa peruu!

--
32. of December

Avatar
#118 • • shiva Guest
eiiih!!!!!!!!! älkää tekin alottako tätä hiton hössötystä nyt jo.. *igor*
ei oikeesti jaksa kuunnella kolmea kuukautta ”ahainaniiniloisia” hoilauksia ja silmä ei jaksa eritellä miljoonaa eri sävyä punaista noin kauan. *armoa* *ding*
Mr. Sinner

Posts: 408

#119 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Joulu on just jees. Voi vähäsen rauhottuu ku on lomaa ja ei oo kiire mihinkään. Ainoo paska juttu on ne saamarin joululaulut mitä kuulee kaikkialla. Heti ku niitä rupee kuulee jostain nii menee hermot*igor*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Amma

Posts: 2,383

#120 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

mikkihiiri:
Tuu meiä perhejouluihi! Mummi on vääntäny (taas) monta pvää mättöi, joita tämmöne persaukine opiskelija todellaki näkee vaa kerra vuodessa... Tietenki välil ei jaksa ziigaa joitaki sukulaisia, mutta niitä voi mennä piiloo jonneki... Ylipäätään keskustelut kuitenki on mukavia ja kantaa-ottavia... esim. viime vuonna oli keskusteluu jenkkien politiikasta ja palestiinasta...

Muuten ei todellakaa kestä sukulaisii missää ja millokaa, mut joulu on iloine poikkeus=) Ergo jouluu ei saa peruu!


Juu kiitti, mut ei kiitti. Mummis ei todennäkösesti tahdo kattoa joulupöydässään vegeä... *ding* Sitäpaitsi perhejoulu kuulostaa edelleen kirosanalta. Myönnettäköön, että olen mä eläessäni löytänyt yhden sellaisen (klubituslaisen) suvun, johon haluaisin ehdottomasti liittyä - mutta sellaiset super-rennot suvut taitaa olla harvassa..
Joo, ja mä tunnetusti ymmärrän enemmän siitä hevonpaskasta kuin (jenkkien) politiikasta tai muusta ”tärkeestä”, että se niistä mukavista ja kantaa-ottavista keskusteluista. Mieluummin sitten leikkiä hevosten kakkakikkareilla.. *hahjust*

äm:
Joulua vihaavat ehkä juuri ne ihmiset, jotka ovat kohdanneet sen raakuuden.
Joulua odotetaan ja hehkutetaan kuukausitolkulla ja kaikkien mielissä pyörii onnistuneiden lahjojen ostaminen ja ruokapöydän antimien täydellisyys....
...Paskuus unohtuu hiljalleen seuraavan vuoden aikana ja taas lähdetään lokakuussa uuteen nousuun... tulos taas sama.


Tää tyyppi puhuu kyllä niiiiin asiaa.. *joo*
Lähetääks yhessä joulua pakoon...?

--
*etsiskel*