Joulun peruminen!!!

131 posts, 7 pages, 36,651 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1 • • Lost-Soul los pallos
Eikö joulu olekkin turha... Joten eiköhän peruta....

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
Ei joulua saa perua. Jos joulu peruttaisiin niin silloinha Joulupukki jäis työttömäx..*uuh*
I *sydän* Joulu
Syder

Posts: 2,255

#3 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Tota, ei peruta joulua. Sit ei sais kerta vuoteen niiiiiiiiin hyvää safkaa että huhhuh. I *sydän* faijantekemä(tm) lasimestarinsilli!

--
Divida et impera.

anqqa

Posts: 4,034

#4 • • anqqa tirehtööri
ehdottomasti pois häiritsemästä häiriintynyttä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

kissi

Posts: 2,436

#5 • • kissi niihä?
Ei TOD peruta!!! Joulu on niin kiva! Tortut ja kinkku!!!! Nami nami! *hih* Ja joulukoristeet! *sydän*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#6 • • Lost-Soul los pallos
nähtävästi me anqqulin kanssa perutaan joulu... =)*pahis**enkeli*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Panfobia

Posts: 521

#7 • • Panfobia
Mut hei, ilman joulua ei ois joululomaakaan!!! *voiei*

--
*sydän*

Dragonfly

Posts: 542

#8 • • Dragonfly Mariarawr
Meja:

Ei TOD peruta!!! Joulu on niin kiva! Tortut ja kinkku!!!! Nami nami! *hih* Ja joulukoristeet! *sydän*


niin!!! ja joulukuusi ja muuta mukavaa... ei sitä nyt saa perua! ainut syy minkä takia lunta sietää
*plur*

--
Uguu~

Dragonfly

Posts: 542

#10 • • Dragonfly Mariarawr
PoisoN:

Joulua ei saa perua yhdestä ainoasta syystä. JOULUNA SAA LAHJOJA!!!

- ikuinen materialisti *iloinen*


joo, toi on kans yks hyvä syy :=:) mut mä tykkään kans ostella sillon kaikille :=:) ainut aika vuodesta jolloin kaikki rahat ei mee levyihin? o_O

--
Uguu~

Mnj

Posts: 174

#11 • • Mnj Mönjä
PoisoN:

Joulua ei saa perua yhdestä ainoasta syystä. JOULUNA SAA LAHJOJA!!!

- ikuinen materialisti *iloinen*



lahjat ja joululoma on ainoot syyt miks jouluu ei saa perua, mutta jos noit ei lasketa (tai jos niit ei saa) ni sen voi mun puolesta poistaa kalenterista, vaikka vessaharjalla.

-Mönjä-

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#12 • • Lost-Soul los pallos
Dragonfly:

PoisoN:Joulua ei saa perua yhdestä ainoasta syystä. JOULUNA SAA LAHJOJA!!!

- ikuinen materialisti *iloinen*
joo, toi on kans yks hyvä syy :=:) mut mä tykkään kans ostella sillon kaikille :=:) ainut aika vuodesta jolloin kaikki rahat ei mee levyihin? o_O



Niin jos on rahaa.... Ajattele mitä kaikkee muuta kivaa vois tehdä niillä rahoilla, jotka tuhlaat lahjoihin... Vois vaikka lähtee thailandiaan...*häh*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Roger Roger

Posts: 3,372

#13 • • Roger Roger Kentti
Mä en oo pitkään pitkään aikaan saanu lahjoja ja jouluna on tylsää... Perutaan siis

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Dragonfly

Posts: 542

#14 • • Dragonfly Mariarawr
Lost-Soul:

Dragonfly:PoisoN:Joulua ei saa perua yhdestä ainoasta syystä. JOULUNA SAA LAHJOJA!!!

- ikuinen materialisti *iloinen*
joo, toi on kans yks hyvä syy :=:) mut mä tykkään kans ostella sillon kaikille :=:) ainut aika vuodesta jolloin kaikki rahat ei mee levyihin? o_O


Niin jos on rahaa.... Ajattele mitä kaikkee muuta kivaa vois tehdä niillä rahoilla, jotka tuhlaat lahjoihin... Vois vaikka lähtee thailandiaan...*häh*



*eiei* joulu on ANTAMISEN aikaa... jos ite ostaa muille kivoi lahjoi nii ehkä voi ite saada vaikka joltain sen thailandian matkan... ehkä kenties... *nauraa* *ikuinen_optimisti*

--
Uguu~

[Nuclear]

Posts: 5,855

#15 • • [Nuclear] el aprendiz
Joulu on ihanaa rauhottumisen aikaa. Sillon on kyl mun mielessä ainakin ihan eri fiilis...vaikka toisaalt rassaa noi kaikki jouluhommelit, mut sit aattona on kuitenkin niin hyvä ja rauhallinen mieli, et *sydän**sydän**sydän* Joulurauhaa kaikille...*piis**sydän**piis*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Lost-Soul

Posts: 3,107

#16 • • Lost-Soul los pallos
Dragonfly:


*eiei* joulu on ANTAMISEN aikaa... jos ite ostaa muille kivoi lahjoi nii ehkä voi ite saada vaikka joltain sen thailandian matkan... ehkä kenties... *nauraa* *ikuinen_optimisti*



Tohon ei usko kukaan...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#17 • • yana Guest
itsekkäitä urpoja kaikki. jossei jostain oo itelle ideaa niin perutaan kaikilta.

up yours
Dragonfly

Posts: 542

#18 • • Dragonfly Mariarawr
Lost-Soul:

Dragonfly:
*eiei* joulu on ANTAMISEN aikaa... jos ite ostaa muille kivoi lahjoi nii ehkä voi ite saada vaikka joltain sen thailandian matkan... ehkä kenties... *nauraa* *ikuinen_optimisti*

Tohon ei usko kukaan...


.... ..... .. ..... niin mutta silti joulu =
*plur**iloinen**nauru**nauraa**hih**vink**hymy**joo**pelle**heiii**pihkassa**slurps**sydän**hellokitty**pupu* ja ennen kaikkea *possu* ja *purr* :=:) *edelleen_ikuinen_optimisti* joulujoulujoulujoulu... ^_^

--
Uguu~

Avatar
#19 • • shiva Guest
kyllä sais perua..*uuh*
joulun aikaan on PAKKO näytellä iloista sukulaisille, ja väkertää se hymy
naamalle. vaikka itseasiassa haluaisi vaan huutaa ja kirota kovaan ääneen..*murr*

tämä tyttö ilmoitti jo viime kuun lopussa kotiin, ettei aio osallistua tänäkään vuonna
joulun viettoon..jotein taidan viettää joulun kolmen kissani kanssa. juoda rutkasti mehua
ja syödä suklaata.*plur*
ideoita otetaan vastaan..vietetään yhdessa "hylkiö joulu"..kuunnellaan hyvää musaa
ja tampataan itsemme hikeen lumihangessa..*hih*
2000

Posts: 420

#20 • • 2000 Opetuslapsi
yana4000:

itsekkäitä urpoja kaikki. jossei jostain oo itelle ideaa niin perutaan kaikilta.

up yours



No minulla ei ole mitään vastaan muiden joulunviettoa, mutta itse ajattelin myös jättää väliin koko juhlan...
No juu ,jonkin verran kyllä häiritsee kaikkialla soivat joululaulut... *nyyh*

--
2 nasty 4 U