131 posts, 7 pages, 38,136 views
Nii, ei kai sitä joulua kannata perua, koska sillon ollaan baarissa ihan perinteisestiei peruuteta, on ainakin 3 vapaa päivää vuodessa :) Ja lahjat on myös tärkeitä. Ja eikö koko ajatus joulussa ole ajan viettäminen perheen kanssa..
ei kai nyt joulua voi perua... sehän on ihan hirmuisen kivaa ku on niit kaikki kivoi jouluvaloi jotka soittaa petteri punakuonoa 24/7, ja ikkunoissa on mitä kummallisempia jouluvaloja... ja sitten niitä ruokia ja on kivaa ku joulupukkikin tulee vielä joka vuosi käymään ja tuo lahjoja kuusen koristaminenkin on erikivaa..
elekid:ei kai nyt joulua voi perua... sehän on ihan hirmuisen kivaa ku on niit kaikki kivoi jouluvaloi jotka soittaa petteri punakuonoa 24/7, ja ikkunoissa on mitä kummallisempia jouluvaloja... ja sitten niitä ruokia ja on kivaa ku joulupukkikin tulee vielä joka vuosi käymään ja tuo lahjoja kuusen koristaminenkin on erikivaa..
Ainoo kiva juttu minkä mä tosta löysin oli noi valot... On ihan kiva kun on mitä ihmeellisempii valoja, mut mut....
oot siis sitä mieltä et joulu on yhtä hömpäpömppää oikeestaan, se on hyvin rasittavaa et jouluvaloissa soi joku joululaulu, ja sit viel ku se on sellasta piipitystä... no, kaupallista touhuahan tuo on kaikki tyynni, mutta ei sitä voi siltikään perua... joulu on aikaa jolloin voi todellakin rauhoittua ja viettää laatuaikaa koko perheen kanssa*plur*
elekid:
oot siis sitä mieltä et joulu on yhtä hömpäpömppää oikeestaan, se on hyvin rasittavaa et jouluvaloissa soi joku joululaulu, ja sit viel ku se on sellasta piipitystä... no, kaupallista touhuahan tuo on kaikki tyynni, mutta ei sitä voi siltikään perua... joulu on aikaa jolloin voi todellakin rauhoittua ja viettää laatuaikaa koko perheen kanssa*plur*
Noinkin sen voi sanoa... Onhan se ihan kivaa istuu alas siinä valojen loisteessa... Mut en silleen tykkää joulusta (enään). Samat kappaleet vuodesta toiseen soi vaan (eikä niitä millään pysty kokonaan välttelemään... Jotenkin joulun idea olis rauhottuu, mut kaikki on vaan paljon stressaantuneempii...
Mä olen henkilökohtaisesti omalta osaltani päättänyt sen etten tänä vuonna osta lahjoja enkä lähettele kortteja!!
Joulu on perseestä!!!
Mulle riittää se että saan kinkkua ja pääsen saunaan..siinä on mun joulu ja sen ilot!!
[muokattu 19.12.2002 16:19]