Joulun peruminen!!!

131 posts, 7 pages, 38,136 views

scobl

#41 • • scobl
ei peruuteta, on ainakin 3 vapaa päivää vuodessa :) Ja lahjat on myös tärkeitä. Ja eikö koko ajatus joulussa ole ajan viettäminen perheen kanssa.. *hymy*

--
bred na net

#42 • • -Loyal- Guest
scobl:

ei peruuteta, on ainakin 3 vapaa päivää vuodessa :) Ja lahjat on myös tärkeitä. Ja eikö koko ajatus joulussa ole ajan viettäminen perheen kanssa.. *hymy*

Nii, ei kai sitä joulua kannata perua, koska sillon ollaan baarissa ihan perinteisesti
*vink* Ensin saa ne samat vitun villasukat ja suklaalevyn, ja äkkiä safkat naamaan ja dokaamaan *slurps*
tematsu

#43 • • tematsu Innovator
ei kai nyt joulua voi perua... sehän on ihan hirmuisen kivaa ku on niit kaikki kivoi jouluvaloi jotka soittaa petteri punakuonoa 24/7, ja ikkunoissa on mitä kummallisempia jouluvaloja... ja sitten niitä ruokia *slurps* ja on kivaa ku joulupukkikin tulee vielä joka vuosi käymään ja tuo lahjoja *iloinen* kuusen koristaminenkin on erikivaa..

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Lost-Soul

#44 • • Lost-Soul los pallos
elekid:

ei kai nyt joulua voi perua... sehän on ihan hirmuisen kivaa ku on niit kaikki kivoi jouluvaloi jotka soittaa petteri punakuonoa 24/7, ja ikkunoissa on mitä kummallisempia jouluvaloja... ja sitten niitä ruokia *slurps* ja on kivaa ku joulupukkikin tulee vielä joka vuosi käymään ja tuo lahjoja *iloinen* kuusen koristaminenkin on erikivaa..

Ainoo kiva juttu minkä mä tosta löysin oli noi valot... On ihan kiva kun on mitä ihmeellisempii valoja, mut mut....*igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tematsu

#45 • • tematsu Innovator
Lost-Soul:

elekid:ei kai nyt joulua voi perua... sehän on ihan hirmuisen kivaa ku on niit kaikki kivoi jouluvaloi jotka soittaa petteri punakuonoa 24/7, ja ikkunoissa on mitä kummallisempia jouluvaloja... ja sitten niitä ruokia *slurps* ja on kivaa ku joulupukkikin tulee vielä joka vuosi käymään ja tuo lahjoja *iloinen* kuusen koristaminenkin on erikivaa..
Ainoo kiva juttu minkä mä tosta löysin oli noi valot... On ihan kiva kun on mitä ihmeellisempii valoja, mut mut....*igor*

oot siis sitä mieltä et joulu on yhtä hömpäpömppää*täh* oikeestaan, se on hyvin rasittavaa et jouluvaloissa soi joku joululaulu, ja sit viel ku se on sellasta piipitystä...*poks* no, kaupallista touhuahan tuo on kaikki tyynni, mutta ei sitä voi siltikään perua... joulu on aikaa jolloin voi todellakin rauhoittua ja viettää laatuaikaa koko perheen kanssa*plur*

--

HzO

#46 • • HzO 9mm burana auttaa
Joulu on kivaa aikaa ku on lomaa ja rento fiilis. Mutta kyl sen se perinteinen merkitys on unohtunut jo 80 luvul.

Mutta joulu on kivaa, odotan innolla*nauraa*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

HzO

#47 • • HzO 9mm burana auttaa
avernian: vaikka en ole kaverisi niin voit ostaa mulle lahjoja *eiei* ihmettele ja pidän sinua *super* tyyppinä*joo*

ja vielä pari*nauraa**nauru**pahis*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Lost-Soul

#48 • • Lost-Soul los pallos
elekid:

oot siis sitä mieltä et joulu on yhtä hömpäpömppää*täh* oikeestaan, se on hyvin rasittavaa et jouluvaloissa soi joku joululaulu, ja sit viel ku se on sellasta piipitystä...*poks* no, kaupallista touhuahan tuo on kaikki tyynni, mutta ei sitä voi siltikään perua... joulu on aikaa jolloin voi todellakin rauhoittua ja viettää laatuaikaa koko perheen kanssa*plur*

Noinkin sen voi sanoa... Onhan se ihan kivaa istuu alas siinä valojen loisteessa... Mut en silleen tykkää joulusta (enään). Samat kappaleet vuodesta toiseen soi vaan (eikä niitä millään pysty kokonaan välttelemään... Jotenkin joulun idea olis rauhottuu, mut kaikki on vaan paljon stressaantuneempii...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Texx

#49 • • Texx ^_^
Joulu <3 Ei peruta. muuten ei sais tositositosi hyvää ruokaa aina kerran vuodes ! :) (:

--
*piis*

UnityF

#50 • • UnityF joo just se
RR... Hmm... Vai Joulu perutaan? EI!
Mä vielä käännän sun pään ja sit sä rakastat jouluu...
Hyvää Joulun odotusta kaikille *mega super iso hali kaikille*
*sydän**sydän**sydän*
Roger Roger

#51 • • Roger Roger Kentti
Sori vaan kaikille, mutta sovin joulupukin kanssa, että se pitää tänä vuonna vapaan joulun. Eli joulua ei tule

(suomeksi: J O U L U O N P E R U T T U ! ! ! ! !)

[muokattu 25.11.2002 19:42]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

tematsu

#52 • • tematsu Innovator
Lost-Soul:

elekid:

Noinkin sen voi sanoa... Onhan se ihan kivaa istuu alas siinä valojen loisteessa... Mut en silleen tykkää joulusta (enään). Samat kappaleet vuodesta toiseen soi vaan (eikä niitä millään pysty kokonaan välttelemään... Jotenkin joulun idea olis rauhottuu, mut kaikki on vaan paljon stressaantuneempii...

stressaantuminen johtuu varmaankin siitä kun on joku kauhee pakko ostaa niitä lahjoja kaikille hirvee läjä, ja joulun jälkeen todetaan et tili on tyhjä... pitäisiköhän sitten ruveta tekemään omia joululauluja???*iloinen* en mäkään kyl siit joulusta niin enää välitä kuin ennen, mutta perinne on perinne... toivotaan et olis kiva joulu.*piis*

--

#53 • • Kirsikka Guest
Ei joulua saa perua.. *uuh* joulu on kiva juttu! Hyvää ruokaa, mukava tunnelma, kaunista ja rauhallista.. ja tietysti lahjojen antaminen ja saaminen *iloinen*
Roger Roger

#54 • • Roger Roger Kentti
En halukkaan perua joulua. Jos se peruttaisiin, niin silloin mun rakas kummityttö jäis ilman joululahjoja. Mun kummitytön onnellisuus kruunaa mun joulun.

Herranen aika, musta on tullut nössö JA OLEN SIITÄ YLPEÄ SIITÄ*hih**hih**hih*

[muokattu 18.12.2002 08:27]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

misjah

#55 • • misjah Team Sika
ei viittittäis peruu jouluu... *hymy* ei ne lahjat oo tärkeitä vaan se et saa hengailla ystäviensä kanssa,
vetää viinaa, puhuu paskaa ja pelaa pleikkaa tai jotain..*iloinen**iloinen*

--
www.team*possu*.tk

TanyaK

#56 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mä olen henkilökohtaisesti omalta osaltani päättänyt sen etten tänä vuonna osta lahjoja enkä lähettele kortteja!!

Joulu on perseestä!!!

Mulle riittää se että saan kinkkua ja pääsen saunaan..siinä on mun joulu ja sen ilot!!

[muokattu 19.12.2002 16:19]
Germitbiili

#57 • • Germitbiili Ihmepoika
Joulu pois sillon tulee aina ihan älytön stressi ku pitää ostella kaikkii lahjoi ja on muutaki hässäkkää!!!joulun sijaan vois olla jotku ihan törkeen isot bileet!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Germitbiili

#58 • • Germitbiili Ihmepoika
Tanya:

Mä olen henkilökohtaisesti omalta osaltani päättänyt sen etten tänä vuonna osta lahjoja enkä lähettele kortteja!!

Joulu on perseestä!!!

Mulle riittää se että saan kinkkua ja pääsen saunaan..siinä on mun joulu ja sen ilot!!

[muokattu 19.12.2002 16:19]

Ja jeps on siistii päästä joulu saunaa ja syödä kinkkuu....muuten joulu on yks turhista juhlista!!
*vink*

--
NO SHIT SHERLOCK

Panfobia

#59 • • Panfobia
misjah:

ei ne lahjat oo tärkeitä vaan se et saa hengailla ystäviensä kanssa, vetää viinaa, puhuu paskaa ja pelaa pleikkaa tai jotain..*iloinen**iloinen*

Tota kaikkee voi tehä vaikkei ois joulukaan...

No mut itse asiassa tänään tuli jo ihan jouluinen fiilis kun alotin joululeivonnat... *slurps**possu*

--
*sydän*

#60 • • tanja Guest
Mä oon aina ollu jouluihmisii, kunnon tonttu*vink*. Tänä vuonna ei kuitenkaan nappaa yhtää. TYLSÄÄÄÄÄÄÄ!!! eI kuitenkaa peruta mitää, se joulutaika voi iskeä sit 24.12 myöhään illalla. *possu*