Joulun peruminen!!!

131 posts, 7 pages, 36,706 views

Panfobia

Posts: 521

#61 • • Panfobia
Anna:

se joulutaika voi iskeä sit 24.12 myöhään illalla. *possu*


Tai katsellessa joulupukin kuumaa linjaa aamulla... *pupu*

Yks joulun hyvistä puolista on se, että telkasta tulee hyvää ohjelmaa, ja voi vaan löhötä turvonneen mahansa kanssa ja katella töllöö... *iloinen*

--
*sydän*

trance moon

Posts: 1,905

#62 • • trance moon ZamZa...
Joulu on ja se pysyy.... se on mukavaa aikaa vaikka joutuukin leikkiä joulupukkia..... *iloinen*
misjah

Posts: 3,373

#63 • • misjah Team Sika
Panfobia:

misjah:ei ne lahjat oo tärkeitä vaan se et saa hengailla ystäviensä kanssa, vetää viinaa, puhuu paskaa ja pelaa pleikkaa tai jotain..*iloinen**iloinen*
Tota kaikkee voi tehä vaikkei ois joulukaan...

No mut itse asiassa tänään tuli jo ihan jouluinen fiilis kun alotin joululeivonnat... *slurps**possu*




tottahan sekin on mut meillä on vaan semmonen perinne.. joulun soseet silmille sit yöllä
kirkkoon ja parille glögille ja jatkaa iltaa kavereiden kanssa jonkun meist himaan..*vink*

--
www.team*possu*.tk

Väne

Posts: 139

#64 • • Väne asennewamma
Joulussa ei kyllä ole mitään muuta hyvää kuin mahtava ruoka. Jos minulta kysyttäisiin millainen joulu olisi täydellinen, niin sanoisin varmaan jotain tyyliin "Paljon hyvää ruokaa ja iso kinkku. Sen jälkeen kotiin lepäämään."

Joskus 10-12 vuotta sitten joulussa olikin vähän toinen fiilis kun ei vielä tuntenut joulun "saloja" niin hyvin. *justjoo*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Panfobia

Posts: 521

#65 • • Panfobia
Eipä se onnistunut joulun peruminen tänä vuonna. Yrittäkää ens vuonna uudestaan... *nauru*

--
*sydän*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#66 • • Lost-Soul los pallos
Panfobia:

Eipä se onnistunut joulun peruminen tänä vuonna. Yrittäkää ens vuonna uudestaan... *nauru*



Varmasti yritetään...
*voiei**igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Lost-Soul

Posts: 3,107

#67 • • Lost-Soul los pallos
Panfobia:

Eipä se onnistunut joulun peruminen tänä vuonna. Yrittäkää ens vuonna uudestaan... *nauru*



Varmasti yritetään...
*voiei**igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Roger Roger

Posts: 3,372

#68 • • Roger Roger Kentti
Tänä vuonna onnistun tässä!

J O U L U O N P E R U T T U!!!!

[muokattu 2.10.2003 10:12]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

-P

Posts: 4,972

#69 • • -P

Roger Roger:
Tänä vuonna onnistun tässä!

J O U L U O N P E R U T T U!!!!

[muokattu 2.10.2003 10:12]



***un sekopää*sars*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Anne

Posts: 424

#70 • • Anne The Apina.
JOULUA EI SAA PERUA!!

Jollei ole joulua, niin ei ole synttäreitäkään, joten tällöin en vanhenisi ollenkaan (mikä ei loppupeleissä kuulosta ees pahalta jutulta).. *nauru*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-P

Posts: 4,972

#71 • • -P
Joulua ei todellakaan saa perua, koska muuten ei tuu lahjoja ja lahjat ovat rokrok*plur*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-P

Posts: 4,972

#72 • • -P

pellesnopp:
joulu o iha turha juhla!! samoin muut ”pyhät”, niit lahjoja voi antaa muullonkin ja kynttilöitä ja kuusta vois koristaa vaiks keväällä 16.5! mitää jouluja vietä! tontutki o nii ärsyttävii, vois vaa ampuu tykil pois!*dissaa*



*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

Joulu on rok, jookosta kookosta`??? paits tietenkin tontut, ne vois pamauttaa taivaan tuuliin tykillä *pahis*

[muokattu 2.10.2003 10:27]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

äm

Posts: 2,376

#73 • • äm
Mä olen mukana perumisessa
joulukoristeiden (niitä helevatan krasseja ja kilikulkusia ei jaksa kukaan)
joulukuusen (se pudottelee teräviä ylläreitä)
tonttupukujen (pennut ei edes tiedä, miten tyhmiltä ne näyttää niissä)
joulukuvaelmien (se partaveikko syntyi tallissa joo, ketä kiinnostaa)
joululaulujen (liian lujalla, liian kauan ja liian useassa paikassa)
joulutunnelman (kun kaikilla pitäis olla niin vtun ihkut ajatukset joulusta)
jouluruoan (niitä laatikoita kukaan voi syödä)
ja jouluostosten (kaikkialla on kuuma ja ihmiset on äkäisiä)
osalta.
Lahjoja mulle saa kyllä ostaa! Ja jos joulupukki tulee käymään, niin lupaan istua hetken polvella *vink*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

-P

Posts: 4,972

#74 • • -P

äm:
Mä olen mukana perumisessa
joulukoristeiden (niitä helevatan krasseja ja kilikulkusia ei jaksa kukaan)
joulukuusen (se pudottelee teräviä ylläreitä)
tonttupukujen (pennut ei edes tiedä, miten tyhmiltä ne näyttää niissä)
joulukuvaelmien (se partaveikko syntyi tallissa joo, ketä kiinnostaa)
joululaulujen (liian lujalla, liian kauan ja liian useassa paikassa)
joulutunnelman (kun kaikilla pitäis olla niin vtun ihkut ajatukset joulusta)
jouluruoan (niitä laatikoita kukaan voi syödä)
ja jouluostosten (kaikkialla on kuuma ja ihmiset on äkäisiä)
osalta.
Lahjoja mulle saa kyllä ostaa! Ja jos joulupukki tulee käymään, niin lupaan istua hetken polvella *vink*



lahjat ovat juuri sitä parasta!!!*sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Roger Roger

Posts: 3,372

#75 • • Roger Roger Kentti

Angelus:
lahjat ovat juuri sitä parasta!!!*sydän*


Mut eiköhän niitä lahjoja voi antaa muutenkin ku jouluna? Ei olis sit enää ”pakko ostaa lahja, ku on joulu” fiilistä

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

-P

Posts: 4,972

#76 • • -P

Roger Roger:
---
Angelus:
lahjat ovat juuri sitä parasta!!!*sydän*

---

Mut eiköhän niitä lahjoja voi antaa muutenkin ku jouluna? Ei olis sit enää ”pakko ostaa lahja, ku on joulu” fiilistä



w0rd up. oot kyl ihme pasce kun näet ton tollain, mutta on tossa järkeäkin *vink*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

She

Posts: 717

#77 • • She
Mä en pidä jouluruoista, enkä siitä, että jouluna mä saan jonottaa joka marketissa tunnin, että mä pääsen kassalle ostaan hammastikkuja, ja että mun tarttee sinne kauppaan varustautua trooppisella asustuksella, kun sielä on niin tuskasen kuuma ja ahdasta.. Vaikka kyllä mä stokkan jouluikkunan käyn aina tsekkaa..*blush* Enkä mä juurikaan saa jouluna kamalasti lahjoja, että se siitä. Mä olen aina ollut liian tuhma*hmph**eiei*. Se on niin väärin. No ainakin jouluna saa lomaa töistä ja koulusta*joo* Eikä meillä jouluna enää tapahdu mitään. Safkataan, avataan lahjat, ja kukin tekee/menee minne lystää.

[muokattu 2.10.2003 10:52]
Karski

Posts: 6,049

#78 • • Karski Pomon kätyri
*justjoo* Taas menee lapsi pesuveden mukana.

Siis joulun pointtihan ei ookkaan siinä että jaetaan
lahjoja tai siinä että joku jutkuhippi synty,
vaan siinä et on vuoden pimein aika ja tän
pimeyden keskellä järjestetään isot bileet,
valon juhlat. *joo* Siinä joulua teille nihilisteillekin:
juhlikaa sitä, älkääkä vaan takertuko johonki
markkinatalouden asettamiin kaavoihin tai
perhetraditoihin. Oma joulu kaikille! *piis*

[muokattu 2.10.2003 10:55]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

fadeout

Posts: 171

#79 • • fadeout NoStatus
Kyllä ne joulun 3 päivää hyvin jaksaa, mutta pitääkö se fiilistely alottaa 2 kk ennen!! Okei mä ymmärrän et on kaikki adventit sun muut härpäjäiset, mutta se älytön mainostaminen ja jouluvirsujen soittaminen menee jo överiks.

Mä ihmettelen myös sitä miks jengi ei tunnu tykkäävän joulu sapuskasta. Siis kaikki kinkut ja laatikot ja joulupuuro on just nam *slurps*

Ja joulu on myös sitä *sydän* aikaa, jota ei kauheesti muissa juhlissa (jussi, vappu, uusvuos) korosteta. Kun vielä maas on hanki jne. niin kyllä joulu mun mielestä on ihanaa aikaa, kunha siitä ei tehdä sellasta väkisin väännettyä lahjomista.

[muokattu 2.10.2003 11:05]

--
tamppauskone - se olen minä

äm

Posts: 2,376

#80 • • äm
Joulua vihaavat ehkä juuri ne ihmiset, jotka ovat kohdanneet sen raakuuden.
Joulua odotetaan ja hehkutetaan kuukausitolkulla ja kaikkien mielissä pyörii onnistuneiden lahjojen ostaminen ja ruokapöydän antimien täydellisyys.
Usein siinä vaiheessa, kun kinkku on syöty, laulut laulettu ja lahjat avattu, lähtee kuukausien paine purkautumaan ja syttyy ”joulusota”. Ukki saa yhtäkkiä kuulla olevansa perseestä iänikuisine sotajuttuineen, äiti ei osannut imellyttää perunalaatikkoa yhtä hyvin kuin mummi, isä vetää lahjaviinat huikalla ja rikkoo pikku-Teemun uuden ralliauton ja lähtee ovet paukkuen baariin.
Koko pikkuhiljaa kasvatettu jouluhypetys päättyy kuin seinään.
Kaikille jää joulusta paska mieli.
Paskuus unohtuu hiljalleen seuraavan vuoden aikana ja taas lähdetään lokakuussa uuteen nousuun... tulos taas sama.

Kun tätä on jatkunut (varsinkin lapsuudessa, kun asiaa ei voi hallita) tarpeeksi kauan, syntyy kapina. Joulu on perseestä. Siinä ei ole yhtään mitään vitun ihkuilun aihetta.
Ei, vaikka kuinka kovasti haluaisi toteuttaa sen unelmoidun joulun.

Joulusta on tehty meille pakko. Se siinä on kaikkein vittumaisinta.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.