Joulun peruminen!!!

131 posts, 7 pages, 36,961 views

milla

Posts: 3,699

#21 • • milla
se et onks joulu kiva riippuu ihan omasta asenteesta:)

mut ei se silti oo yhtä ihana ku pienenä:( haluun olla taas pieni! niih.

mul o eka joulu omas kämpäs.. pitäisköhän ostaa kuusi jne :o
tuitui

Posts: 1,258

#22 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
siis..mulle joulu o talven aikaa! ei pelkästään joku 3päivää talvea. Joulu o ihanaa läheistä ja rauhan aikaa. Mä en kaipaa lahjoja enkä mitään koristeita. Kaipaan läheisiä ihmisiä lähelleni se riittää. Joulun ruoka,tuoksut,pimeys,lumi,kynttilät.. se kaikki o jotenkin vaan niin..taianomaista ja kaunista.

mä en koskaan halua joulua pois...

on ihanaa muistella miten lapsena olin kuukaus ennen jo niin innoissaan...koristeli kuusen,söi pipareita,laulaskeli lauluja ja kuunteli,autto keittiössä ruoalaittoa ja katseli anovasti kuusen alle oisko siellä jotain..

tosin enää ei oo samat "syyt" viettää joulua..itelläni ainakaan. mut o silti kiva muistella miten siitä o nauttinut koko elämän..ja aion jatkaa nauttimista tästä eteenpäinkin!!

eli siis hyvää joulunodotusta kaikille *sydän*

- hulivili hupakko -

*possu*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Myfinesthour

Posts: 420

#23 • • Myfinesthour
Minä peruisin kaikki pahat jouluun liittyvät asiat; kitinän, lipeäkalan ja rikkimenemistakuulla varustetut leikkikalut. Eli melkeen kaiken perinteisen.. Hehehe*iloinen*

--
"..."

Katrina

Posts: 605

#24 • • Katrina
KUKAAN EI SAA VARASTAA/PERUA MUN JOULUA!
Syder

Posts: 2,255

#25 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Marski:

siis..mulle joulu o talven aikaa! ei pelkästään joku 3päivää talvea. Joulu o ihanaa läheistä ja rauhan aikaa. Mä en kaipaa lahjoja enkä mitään koristeita. Kaipaan läheisiä ihmisiä lähelleni se riittää. Joulun ruoka,tuoksut,pimeys,lumi,kynttilät.. se kaikki o jotenkin vaan niin..taianomaista ja kaunista.

mä en koskaan halua joulua pois...

on ihanaa muistella miten lapsena olin kuukaus ennen jo niin innoissaan...koristeli kuusen,söi pipareita,laulaskeli lauluja ja kuunteli,autto keittiössä ruoalaittoa ja katseli anovasti kuusen alle oisko siellä jotain..

tosin enää ei oo samat "syyt" viettää joulua..itelläni ainakaan. mut o silti kiva muistella miten siitä o nauttinut koko elämän..ja aion jatkaa nauttimista tästä eteenpäinkin!!

eli siis hyvää joulunodotusta kaikille *sydän*

- hulivili hupakko -

*possu*



Et ole yksin
*enkeli*

--
Divida et impera.

Waide

Posts: 323

#26 • • Waide sabão
Ei,ei peruta.Kyll joulu viel mulle merkitsee jotain vaikkei nyt ihan samalla tavalla kuin joskus skidinä.Silloin joulussa oli se tietty fiilis.Nykyään sitä on vaikeempi saada,mikä on sääli...

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

puupi

Posts: 385

#27 • • puupi the puupi
Joulu on kyllä just ihana *sydän*

Pienenä joulu oli jännä ja sitä odotti lahjojen takia jo monta kuukautta...
sitten kasvoi ja odotti loman ja (lahjojen) kaiken ihanan joulun laittamisenkin takia.. eli ruuat ja paketointi ja kaikki mikä liittyy..
Myöhemmin kaverit liitty vahvasti jouluun aattoiltaan, myöhäistuntien kokoontumisen merkeissä *plur*

Nyt on kuviot muuttunut, joutuu olemaan töissä eikä enää ole kunnolla aikaa hiljentymiseen.., mutta silti joulu on ihana ja ihmeellinen... On paljon muistoja.. ja monta joulua jota odottaa :)

ei joulua multa ainakaan pois*sydän*

(huom: joulu on korvien välissä... pitää vaan lytää se)

*sydän*

--
KM

Avatar
#28 • • yana Guest
2000:


No juu ,jonkin verran kyllä häiritsee kaikkialla soivat joululaulut... *nyyh*



luurit päähän kun liikkuu julkisilla paikoilla niin ei kuule yhtään mitään.
Panfobia

Posts: 521

#29 • • Panfobia
Myfinesthour:

Minä peruisin kaikki pahat jouluun liittyvät asiat


Joo toi vois olla hyvä idea. Pois kaikki kiire, panikointi, hermoilu ja valitus. Ei taida ihan äkkii tapahtuu... *igor*

--
*sydän*

Myfinesthour

Posts: 420

#30 • • Myfinesthour
Panfobia:

Myfinesthour:Minä peruisin kaikki pahat jouluun liittyvät asiat
Joo toi vois olla hyvä idea. Pois kaikki kiire, panikointi, hermoilu ja valitus. Ei taida ihan äkkii tapahtuu... *igor*


Totta. Parilla tietämälläni henkilöllä oli todella hieno joulu! He ottivat rinkkaan leuhkat eväät sekä ahkioon puolijoukkueteltan, kaminan ja kinkun. Sitten he hiihtivät korvatunturin kupeeseen joulun ajaksi, nukkuivat teltassa ja vetivät posket kiiltävinä possun pyllyä nassuun! Oli varmasti mukavaa!

--
"..."

Caro_79

Posts: 237

#31 • • Caro_79
Ei joulua saa missään nimessä perua*poks*

Sehän on perinne, että sitä vietetään ja ollaan läheisten ihmisten kanssa. Syödään kinkkua ja nautitaan muutenkin jouluruoista.
cosmikki

Posts: 1,261

#32 • • cosmikki
antaa joulun olla. joulu on oikeastaan ainoa juhla koko vuonna josta aidosti pidän ja johon liittyy hurjan paljon kaikennäköisiä mukavia muistoja..


viime joulu tosin meni baarissa rellestäessä lähes kokonaan, mutta tänä jouluna aion kyllä ihan nätisti olla ja panostaa itselleni läheisiin ihmisiin 100% *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

SuttiS

Posts: 3,111

#33 • • SuttiS Drama Queen
Eieieieieieiiiii! Ei joulua saa perua.

Joulu on jotain niin kaunista ja taianomaista... *sydän*
Se fiilis; rauha, kynttilät, tuoksut, lämpö...
Voih, mun sydän pakahtuu... *sydän**sydän**sydän*

--
Suoritus tekee mestarin.

TanyaK

Posts: 745

#34 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Itse jolu on kiva juttu ja se piiiiiiitkä loma..mutta miksi helvetissä sen tarvii alkaa jo marraskuussa!!!!
miuqmauq

Posts: 29

#36 • • miuqmauq
ei saa. se on ainut aika jolloin mut saa mökille ja kauas keskustasta. pääsee ottamaan rennosti muutamaksi päiväksi.. *purr* hyvää ruokaa ja juomaa ja iloisia ihmisiä, lahjat ei niinkään tärkeetä..
Avatar
#37 • • Pirpeli Guest
JOs perutaan joulu, niin sitten kaikki muutkin nykyään kaupallisiksi menneet juhlat---->vappu, pääsiäinen ja muut ystävämme. Joulua voi viettää NIIIN monella tavalla. Paras tapa mun mielestä on kaivautua johonkin hiljaiseen koloon nauttimaan hyvästä ruuasta ja kynttilänvalosta, tuoksuista ja tunnelmasta. Ja lahjoja on kiva saada ja antaa. Pieniä ja tarpeellisia. *sydän*
Roger Roger

Posts: 3,372

#38 • • Roger Roger Kentti
vaeltajatar:

JOs perutaan joulu, niin sitten kaikki muutkin nykyään kaupallisiksi menneet juhlat---->vappu, pääsiäinen


Sopii

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#39 • • Pirpeli Guest
Roger Roger:

vaeltajatar:JOs perutaan joulu, niin sitten kaikki muutkin nykyään kaupallisiksi menneet juhlat---->vappu, pääsiäinen
Sopii


iuh...Joooooos ei kumminkaan?...
Roger Roger

Posts: 3,372

#40 • • Roger Roger Kentti
vaeltajatar:

Roger Roger:vaeltajatar:JOs perutaan joulu, niin sitten kaikki muutkin nykyään kaupallisiksi menneet juhlat---->vappu, pääsiäinen
Sopii
iuh...Joooooos ei kumminkaan?...


Eli siis joo???

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät