131 posts, 7 pages, 38,149 views
siis..mulle joulu o talven aikaa! ei pelkästään joku 3päivää talvea. Joulu o ihanaa läheistä ja rauhan aikaa. Mä en kaipaa lahjoja enkä mitään koristeita. Kaipaan läheisiä ihmisiä lähelleni se riittää. Joulun ruoka,tuoksut,pimeys,lumi,kynttilät.. se kaikki o jotenkin vaan niin..taianomaista ja kaunista.
mä en koskaan halua joulua pois...
on ihanaa muistella miten lapsena olin kuukaus ennen jo niin innoissaan...koristeli kuusen,söi pipareita,laulaskeli lauluja ja kuunteli,autto keittiössä ruoalaittoa ja katseli anovasti kuusen alle oisko siellä jotain..
tosin enää ei oo samat "syyt" viettää joulua..itelläni ainakaan. mut o silti kiva muistella miten siitä o nauttinut koko elämän..ja aion jatkaa nauttimista tästä eteenpäinkin!!
eli siis hyvää joulunodotusta kaikille
- hulivili hupakko -
No juu ,jonkin verran kyllä häiritsee kaikkialla soivat joululaulut...
Myfinesthour:Minä peruisin kaikki pahat jouluun liittyvät asiat
Joo toi vois olla hyvä idea. Pois kaikki kiire, panikointi, hermoilu ja valitus. Ei taida ihan äkkii tapahtuu...
JOs perutaan joulu, niin sitten kaikki muutkin nykyään kaupallisiksi menneet juhlat---->vappu, pääsiäinen
vaeltajatar:JOs perutaan joulu, niin sitten kaikki muutkin nykyään kaupallisiksi menneet juhlat---->vappu, pääsiäinen
Sopii
Roger Roger:vaeltajatar:JOs perutaan joulu, niin sitten kaikki muutkin nykyään kaupallisiksi menneet juhlat---->vappu, pääsiäinen
Sopii
iuh...Joooooos ei kumminkaan?...