Mitä rikollista olet tehnyt tai mitä ilkeyksiä olet tehnyt toiselle ihmiselle?

127 posts, 7 pages, 34,615 views

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#101 • • Edited Peikkotyttö
Yläasteella tuli välillä vähän seiniä tuhrittua *tirsk*

yhä edelleenkin humala ja paksu tussi on mulle hyvin huono yhdistelmä..

--
Groove is in the Heart

Bio

Posts: 4,429

#102 • • Bio The Bullies / Pinky
Joo-o.. kerran yks jäbä nosti pahoinpitelysyytteen mua kohtaan.
Siis täähän tapahtus siitä kun se kävi mun päälle yhtäkkiä ja ite läimäsin sitä kerran ja heitin sen maahan. Sit tää tyyppi valehteli et olin lyöny ja potkinu sitä päähän ku se oli maassa *eiei*
Ihan luuseri jäbä..
ipe

Posts: 1,845

#103 • • ipe X-Rust / Holvi
Mä olen kyllä ollu aina harvinaisen kiltisti, en juur ikinä edes aja ylinopeutta. Kyllä sitä on aikoinaan silti kaikkea pientä tullu tehtyä. Kylttejä ja kieltotauluja on tullu joskus 'hankittua' iso laatikollinen. Pientä maalailua joskus ihan teininä. Skeittarina on tietty vähän haettu soiroa, vaneria ja putkea sieltä mistä on vaan saatu. Jotain tommosia, ei sen vakavempaa.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

asdf

Posts: 3,155

#104 • • asdf
Oon ollut yläasteella mukana..öh..tuhoamassa muiden omaisuuksia (näin kiltisti sanottuna). *eiei*

Rikossyytteen sain siitä ku jäin melkein auton alle, onneks kuski tajus jättää asian siihen. *dissaa* Oli vielä ystävällinen tapaus ja hurautti pois paikalta sen jälkeen kun vilkasi nopeesti taakseen ja kysyi että sattuiko.. *hmph*

Koskaan en oo kyllä mitään näpistänyt, pelkäsin aina et mun kasvoista huomaa jos mulla on jotain maksamatonta mukana. Mut ehkä ihan hyvä vaan *joo*
Amuck

Posts: 2,396

#105 • • Amuck dub-i-dub

ipe, 17.8.2006 22:43:
Kylttejä ja kieltotauluja on tullu joskus 'hankittua' iso laatikollinen.


Mä kerään hienoja kylttejä. Ei niitä paljoa ole, mutta sitäkin suuremmalla rakkaudella haalittuja. Lemppareitani ovat Pariisista löytynyt "PROPRIÉTÉ PRIVÉE", luentosalista vessaani varten otettu "Maximum capacity for this room is 176 people" ja oven vieressä nököttävä kielletyn ajosuunnan merkki "Kielletty hiihtosuunta" -kyltillä varustettuna. :) Joo ja Mannerheimilta lainassa oleva "Käsityö Handarbete" -taulu tiskialtaan takana.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

RiD

Posts: 2,817

#106 • • RiD Nukemi
Kerran olen piessyt erään ihmisen todella huonoon kuntoon (jotain luita poikki jne), pari näpistystä aikoinaan ja jotain seinien töhrimistä. Oon myös muutaman kerran ajautunut juttuun varatun naisen kanssa muutaman viime vuoden sisällä. Eipä kai ton ihmeellisempii.

--
*super* *possu*

Bio

Posts: 4,429

#107 • • Bio The Bullies / Pinky

Amokk, 18.8.2006 12:15:
Lemppareitani ovat Pariisista löytynyt "PROPRIÉTÉ PRIVÉE", luentosalista vessaani varten otettu "Maximum capacity for this room is 176 people" ja oven vieressä nököttävä kielletyn ajosuunnan merkki "Kielletty hiihtosuunta" -kyltillä varustettuna. :) Joo ja Mannerheimilta lainassa oleva "Käsityö Handarbete" -taulu tiskialtaan takana.



Oltiin lukio aikana Pohjois-Ranskassa ja siellä näin "Le Petrin"-kyltin. Hitto, ku olis ollu pokkaa napata se kyltti mukaan. Hiukan vaikeaa olis ollu ku se oli pultattu seinään kiinni :DD
wiwi

Posts: 1,575

#108 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Yhesti join kadulla kaljan vaik ei ois saanu. Kyllä hävetti! Anteeksipyynnöt, jos joku joutui tätä todistamaan.

:D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#109 • • Amuck dub-i-dub

Bio, 18.8.2006 12:39:
Oltiin lukio aikana Pohjois-Ranskassa ja siellä näin "Le Petrin"-kyltin. Hitto, ku olis ollu pokkaa napata se kyltti mukaan. Hiukan vaikeaa olis ollu ku se oli pultattu seinään kiinni :DD


No DAA, tuollaisia tilaisuuksia varten on aina matkassa matkapakki työkaluja!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Bio

Posts: 4,429

#110 • • Bio The Bullies / Pinky

Perjantai <3, 18.8.2006 12:47:
No DAA, tuollaisia tilaisuuksia varten on aina matkassa matkapakki työkaluja!



*nauru*

oon niin amatööri
ipe

Posts: 1,845

#111 • • ipe X-Rust / Holvi

Bio, 18.8.2006 12:51:
---
Perjantai <3, 18.8.2006 12:47:
No DAA, tuollaisia tilaisuuksia varten on aina matkassa matkapakki työkaluja!

---


*nauru*

oon niin amatööri



Meillä oli pahimmillaan repussa mukana kasa meisseleitä, pihtejä ja akkuporakone. *blush*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

CM

Posts: 1,507

#112 • • Edited CM

sxx, 17.8.2006 09:13:
Joskus nuorena tuli oltua mukana ties missä porukoissa ja tehtyä kaikenlaista tyhmää, rikollistakin. Silti ketään en ole ainakaan fyysisesti vahingoittanut (toivottavasti muutenkaan).

Nykyään meininki on se, että lakia noudatan siltä osin, kuin sitä tulee huomaamatta noudatettua. Eli en jätä mitään tekemättä ainakaan pelkästään sen takia, että se olisi lain vastastaista. En myöskään näe erikseen vaivaa sen eteen, että rikkoisin tai noudattaisin jotain lakia. Ja ihan joka kerta kun jotain ollaan kieltämässä/käskemässä, kysyn ihan ensin miksi ja sitten ehkä toimin tai ehkä en, riippuen siitä oliko komennossa mielestäni mitään järkeä. Toisin sanoen, rikon Suomen lakia varmasti joka päivä, mutta silti nukun yöni erittäin hyvin.



Aika lailla sama homma mulla. Lakia rikon lähinnä, jos se on moraalisesti oikein. Tyyliin ajan ehkä joskus punasia päin yöllä, jos ei ole ketään muuta näköpiirissä tai posottelen vähän ylinopeutta jos en oo vaarantamassa kenenkään muun turvallisuutta. Penskana sitä tuli oltua aikamoinen jääräpää, enkä niitä aikoja halua enää edes muistella. Mitään kovin rikollista tosin ei tainnu tapahtua. Tosi ilkeyksiä muillekaan en muista tehneeni. Minulle kylläkin on tehty ja ne tyypit onkin saaneet ansaitusti kaiken takasin, omalla tyhmyydellään.
mardis

Posts: 334

#113 • • mardis Humppa-Hannele
Viime viikonloppuna kävelin vahingossa ulos turkulaisesta kaupasta maksamatta hyttysmyrkkypulloa. *uuh*

Tyhjennettiin ostoskärry liukuhihnalle ja mä lähdin viemään kärryä pois kaverin
jäädessä maksamaan ostokset. Ottaessani laukkuja pois kärrystä huomasin
siellä sellasen hyttysmyrkyn, mut aattelin et se oli pudonnu jonkun laukusta,
ja pistin sen takaisin sinne. Vasta myöhemmin, kun kukaan ei tunnustanut
hyttysmyrkkyä omakseen tajusin että
se oli vahingossa unohtunu sinne ostoskärryyn ja mä olin muina miehinä kävelly
sen kanssa ulos. = varkaus

Okei, ei tää oo paha, mut kuitenki. *hymy*

--
~Dancers have happy feet~

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#114 • • Edited Gilgamint.com Making questions
Ajettiin varastetulla traktorilla kaupungilla kännissä ja jouduin putkaan.
Ajettiin 100 000 e:n autolla golfkentällä kännissä.
Ajoin 200 tutkaan.

PS. En oo moista tehny 5 vuotee!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#115 • • Aziz Combat Fighter

CM, 18.8.2006 13:25:
---
sxx, 17.8.2006 09:13:
Joskus nuorena tuli oltua mukana ties missä porukoissa ja tehtyä kaikenlaista tyhmää, rikollistakin. Silti ketään en ole ainakaan fyysisesti vahingoittanut (toivottavasti muutenkaan).

Nykyään meininki on se, että lakia noudatan siltä osin, kuin sitä tulee huomaamatta noudatettua. Eli en jätä mitään tekemättä ainakaan pelkästään sen takia, että se olisi lain vastastaista. En myöskään näe erikseen vaivaa sen eteen, että rikkoisin tai noudattaisin jotain lakia. Ja ihan joka kerta kun jotain ollaan kieltämässä/käskemässä, kysyn ihan ensin miksi ja sitten ehkä toimin tai ehkä en, riippuen siitä oliko komennossa mielestäni mitään järkeä. Toisin sanoen, rikon Suomen lakia varmasti joka päivä, mutta silti nukun yöni erittäin hyvin.

---


Aika lailla sama homma mulla. Lakia rikon lähinnä, jos se on moraalisesti oikein. Tyyliin ajan ehkä joskus punasia päin yöllä, jos ei ole ketään muuta näköpiirissä tai posottelen vähän ylinopeutta jos en oo vaarantamassa kenenkään muun turvallisuutta. Penskana sitä tuli oltua aikamoinen jääräpää, enkä niitä aikoja halua enää edes muistella. Mitään kovin rikollista tosin ei tainnu tapahtua. Tosi ilkeyksiä muillekaan en muista tehneeni. Minulle kylläkin on tehty ja ne tyypit onkin saaneet ansaitusti kaiken takasin, omalla tyhmyydellään.



Liikennesääntöjen rikkominen sillon kun "tuntuu siltä" on moraalisesti oikein?

Okei.
NextAce

Posts: 2,505

#116 • • NextAce Alienated
Olen puhdas kuin pulmunen*justjoo* Ylinopeus on paheeni*pahis*

--
-Alienation-

-----

pirpeli

Posts: 5,533

#117 • • pirpeli
Kerran saanut ylinopeussakot, 80 alueella 122km/h, sitte kerran puhaltanu 0.4 ja kerran peruuttanut toiseen autoon parkkipaikalta lähtiessä. Sakot, huomautus ja viimesestä selvittii itkulla ja crc:llä :D

Sitte onhan noita...åmppuvarkauksii, jotain pientä karkkinäpistystä(taisin olla 7 tms.), ja sitte villi nuoruus :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#118 • • Gilgamint.com Making questions

pirpeli, 18.8.2006 16:14:
Kerran saanut ylinopeussakot, 80 alueella 122km/h, sitte kerran puhaltanu 0.4 ja kerran peruuttanut toiseen autoon parkkipaikalta lähtiessä. Sakot, huomautus ja viimesestä selvittii itkulla ja crc:llä :D

Sitte onhan noita...åmppuvarkauksii, jotain pientä karkkinäpistystä(taisin olla 7 tms.), ja sitte villi nuoruus :D



Oot kyl vielki villi ;D
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#119 • • Gilgamint.com Making questions

Ana-5000, 18.8.2006 15:52:
---
CM, 18.8.2006 13:25:
---
sxx, 17.8.2006 09:13:
Joskus nuorena tuli oltua mukana ties missä porukoissa ja tehtyä kaikenlaista tyhmää, rikollistakin. Silti ketään en ole ainakaan fyysisesti vahingoittanut (toivottavasti muutenkaan).

Nykyään meininki on se, että lakia noudatan siltä osin, kuin sitä tulee huomaamatta noudatettua. Eli en jätä mitään tekemättä ainakaan pelkästään sen takia, että se olisi lain vastastaista. En myöskään näe erikseen vaivaa sen eteen, että rikkoisin tai noudattaisin jotain lakia. Ja ihan joka kerta kun jotain ollaan kieltämässä/käskemässä, kysyn ihan ensin miksi ja sitten ehkä toimin tai ehkä en, riippuen siitä oliko komennossa mielestäni mitään järkeä. Toisin sanoen, rikon Suomen lakia varmasti joka päivä, mutta silti nukun yöni erittäin hyvin.

---


Aika lailla sama homma mulla. Lakia rikon lähinnä, jos se on moraalisesti oikein. Tyyliin ajan ehkä joskus punasia päin yöllä, jos ei ole ketään muuta näköpiirissä tai posottelen vähän ylinopeutta jos en oo vaarantamassa kenenkään muun turvallisuutta. Penskana sitä tuli oltua aikamoinen jääräpää, enkä niitä aikoja halua enää edes muistella. Mitään kovin rikollista tosin ei tainnu tapahtua. Tosi ilkeyksiä muillekaan en muista tehneeni. Minulle kylläkin on tehty ja ne tyypit onkin saaneet ansaitusti kaiken takasin, omalla tyhmyydellään.

---


Liikennesääntöjen rikkominen sillon kun "tuntuu siltä" on moraalisesti oikein?

Okei.



Moraalit on suhteellisii jos on perus nihilisti =D
pirpeli

Posts: 5,533

#120 • • pirpeli

Käenpoika, 18.8.2006 16:23:
Oot kyl vielki villi ;D



Psssssst, ei saa kertoa kaikille*grr*!!
(*nauru*)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-